Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OTÁZKY-ODPOVĚDI

22. 12. 2002
6
0
1828
Autor
studanka

Od dětství nás učili zacházet s technikou.

Definovat své pocity.

Spoléhat se na tým.

Racionálně řešit veškeré problémy.

Nikdo nám neřekl,

že nejlepší způsob, jak osušit slzy,

je slíbat je,

že nejjistější metoda, jak se zbavit strachu,

je prožít ho,

že jediná možnost, jak se dostat dál,

je vydat se na cestu.

Naučili jsme se klást otázky.

Zapoměli jsme hledat odpovědi.

 

(Iva Procházková)


Candy
16. 01. 2005
Dát tip
Hezký...a pravdivý*

KK112
11. 03. 2004
Dát tip
V některých místech si citát možná trochu odporuje: "Racionálně řešit veškeré problémy..." je skoro to samé jako hledání odpovědí. Sama za sebe si myslím, že bychom se spíše měli naučit pokládat ty otázky. Občas jsou důležitější, než samotné odpovědi.

já ty citáty ňak ne

Lancelott
26. 10. 2003
Dát tip
To je ono! To je správné! Tak to má být! Teorie je základ, ale komu kdy pomohlo, že ví, jak se drží lopata?

KayTee
07. 08. 2003
Dát tip
líbí * klub

hezky řečeno, ale nějak zvlášť nezaujalo...

Jeanne
27. 12. 2002
Dát tip
ovšem to poznání, že musíš slíbat slzy je cenější, než kdyby to někdo řekl...Stejně by tomu nikdo nevěřil. Líbí a tak TIP

studanka
25. 12. 2002
Dát tip
vyplulo to a oni nám nic neřekli, protože doufali, že nás dokáží ochránit. Fagus: nečekám, že mě někdo vezme za ručičku. Jen možná, že kdyby mi to řekli měla bych to jednodušší. Jenže zkušenost je nepřenosná...

studanka
24. 12. 2002
Dát tip
Možná nás nepřipravili na to, že se setkáme se slzami, bolestí a strachem. Možná nám neřekli, co mohou slzy znamenat. Možná nám nechtěli nic tajit- jen to sami nevěděli.

Fagus
24. 12. 2002
Dát tip
Nečekejte na to, až vás někdo vezme za ručičku. Na to spoléhají miliardy. Vy snad chcete být jiní, lepší. Někteří.

Seregil
24. 12. 2002
Dát tip
Fagusi, chceme... studanečko, neřekli a netajili - prostě to vyplulo....

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Má to myšlenku a to je důležité... mě se to moc líbí... tyhle citace... chjo... :-)

Cirilla
23. 12. 2002
Dát tip
občas hledám odpovědi bez předem položených otázek...

Wopi
22. 12. 2002
Dát tip
Souhlas s Astalavistou, také mi to přijde poněkud násilně zkonstruované. :)

Sabinka
22. 12. 2002
Dát tip
***T****

Astalavista
22. 12. 2002
Dát tip
Já s paní Procházkovou nesouhlasím... právě proto, že nám nikdo nic neříkal a museli jsme přijít i na to, jak se nejlíp odstraňují slzy, právě proto to mělo to kouzlo, které by se vytratilo, kdyby jsme na to byli připraveni...:)))

Fagus
22. 12. 2002
Dát tip
Dík, studánko.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru