Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sunshine underground

25. 12. 2002
20
0
3838
Autor
Mathew

doporučená hudba : Chemical Brothers, The sunshine underground. moje první báseň napsaná pod vlivem omamné látky, přesněji červenýho vína :))


Prázdnoty

píšou manifesty proti ekologickým aktivistům

kteří používají neoriginální tvůrčí postupy

a mají zastaralý dalekohledy

s malým dohledem a rozostřenou čočkou.

mám někdy při ruce tolik štěstí

že jim ty sklíčka spravuju

za drobný úplaty

za dvě tři cigára.


 


musim souhlasit se sleeping beauty. v každý basni! z jednoho spojení vymáčkneš nádhernýho vobrazu, že by se nevešel do sixtýnský kaple:))| tip

Mathew
07. 08. 2003
Dát tip
juj, to je krásná pochvala, díky :) a další chemikáři :)

mno jo, ty sou fákt moc dobrý!!! ale já osobně bych to spíš zkusil na underworld:)

Mathew
07. 08. 2003
Dát tip
ty moc neznám, nějak se tady v tom druhu hudby nevyznám

Artaban
16. 06. 2003
Dát tip
Prázdnoty hlav vykouřených cigár zašlapují nedopalky manifestů tvůrčích postupů zrcátek ekologických aktivistů popálených dosud nevykouřenou trávou... "Sedám si na jednorožce a odcházím telefonovat", řekla mi a na nekonečnou chvilku zmizela. Jen její orgasmy byly slyšet přes tu zatraceně tenkou stěnu!

cup_of_tea
02. 05. 2003
Dát tip
Docela libi...

Žůrek
01. 05. 2003
Dát tip
seš tak mladej

No, nevim, asi je to tim vínem, nebo čim...že ho nepiju :-))))) ale asi tomu nerozumim :-))) Notreal: Vidíš, mě žerou a ani ty avíza neposílám :-)))))

Mathew
20. 04. 2003
Dát tip
no jo..alkoholický dílko :)) nicméně taky moje oblíbený :)

To nevadí, koukám, že je máš oblíbený všecky, tak se za chvilku strefim :-)))

Katčenka
13. 04. 2003
Dát tip
Docela dobry...

Nanthei
17. 03. 2003
Dát tip
mám někdy při ruce tolik štěstí... ano! *

Humble
21. 02. 2003
Dát tip
Díky za avízko! :o)))

Humble
21. 02. 2003
Dát tip
...jo, a abych nezapomněl, posílám Ti avízo!

Pitrisa
16. 02. 2003
Dát tip
...v pohode dilko...:-]]] *

Feeling
01. 02. 2003
Dát tip
:-)) *

Lu_Po
13. 01. 2003
Dát tip
Tomuhle ... No ty dalekohledy!!! ...JIP tip

Pavson
09. 01. 2003
Dát tip
pár promile ironie tam je

Hakim
05. 01. 2003
Dát tip
Že by víno mělo takovou moc? Na dně je pravda, ale na kolikátým? Hezký*

Rowenna
02. 01. 2003
Dát tip
Báseň dobrá, ale neoslovuje mě jako tvá ostatní dílka. Přesto stojí za tip. Ptám se, jaktože jsem nedostala avízo? :-))) To ber jako žert, mám tě v oblíbených, takže avíza mi chodí automaticky.

Mathew
01. 01. 2003
Dát tip
m11 : kecáš nesmysly.Pořádně si přečti co jsem na tohle téma napsal a můžeme se bavit dál.Ano, ty který znáš ty označuju jako rozumný ochránce přírody.To je tak, kdyby sis přečetl moje názory, věděl bys to :)

waldekke
31. 12. 2002
Dát tip
Mathé, a páté přes deváté na druhou? Nějak Ti to v té hlavě divoce asociuje. ;o) W.* (a proč ne?)

m11
31. 12. 2002
Dát tip
no, zřejmě se v ekologickejch aktivistech vyznáš......spoustu jich znáš osobně............a máš pocit že jsou hysteričtí.................znám jich pár, a nikdo z nich se ke stromům nepřivazuje, což jim vyčítám.................asi jsem hysterickej..............

clovrdik
28. 12. 2002
Dát tip
:-)) dobrá básnička; a souhlasím s tvým názorem na ekologický aktivisty; TIP

Ford
28. 12. 2002
Dát tip
me sis ziskal bez aviza...*

Seregil
26. 12. 2002
Dát tip
Kreli já ho taky nedostal, až potom.... ale to neva, prže dílko se mi líbilo...

Mathew
26. 12. 2002
Dát tip
Promiň Krele, já jsem tam naťukal jména Písmáků kteří mě hned napadli, čili jsem tebe opomněl :)) nevadí, aspoň vím komu posílat příště :) Krele a s tím Topolem : to se člověk snaží vytvořit vlastní dílko, vlastní styl a potom ti někdo řekne : ano, je to bezva, zní to skoro jako... To naštve :)) No nic, díky :)

Seregil
26. 12. 2002
Dát tip
Uf. Co ti napsat Mathewe... Topol mě nenapad, dílko je myslím dost originální.... proto jsem ten tip dával...

Mathew
26. 12. 2002
Dát tip
já si taky myslím že je originální, že se v tom pokouším tvořit vlastní styl.A Krel mi takhle zkazí radost ! :))

Seregil
26. 12. 2002
Dát tip
Nemyslím si, že to dělá schválně... prostě mu to připomnělo... :-)

Mathew
26. 12. 2002
Dát tip
já jsem to psal v opilosti, je to jen shluk slovíček, ostatně jako většina mých básní.Nemám rád HYSTERICKÝ ekologický aktivisty, kteří se přivazujou ke stromům a u toho fanaticky vyřvávají slova, který jim do huby strčil někdo jinej.Na druhé straně ale nemám nic proti lidem, kteří se snaží rozumně chránit přírodu. Nikam mě nezařazuj.Nejsem žádnej estét, ani aktivista, dokonce ani rasista nebo sportovec.Já chodím rád do přírody, ovšem v rámci mých městských možností. Tahle báseň není proti nikomu namířená.Je to moje říkanka. Tak dík a ahoj :)

Krel
26. 12. 2002
Dát tip
tak to sorry:-))))

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
avíza jsou nejnásilnější forma získávání čtenáře :)

Notreal
25. 12. 2002
Dát tip
jistě....s tím bych souhlasil-proto je nepoužívám tímto způsobem dílko mne příliš neupoutalo, ale hlavně že jsem si jej přečetl...

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
když já už to nemám v novým seznamu..tak se nezlobte :))

Notreal
25. 12. 2002
Dát tip
já se nezlobím, jen se podivuji nad tímhle způsobem....to kdybych udělal já, tak mě sežerete :-)))))

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
ale mně to poradil samotný Wopi.Že když si myslím že se mi něco povedlo tak ať pošlu co nejvíc avíz.Bože, doufám že z toho zase nebude aféra, já jsem to tak nemyslel :))

Notreal
25. 12. 2002
Dát tip
Mathew...ó dokoce bůh??? No jo tak v tom případě Ti nic nehrozí...já myslel že Tě právě pokárá právě on :-)) Tak to je ok - aféra snad nebude, ale je možné že ji Písmáčtí bohové udělají :-)

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Se nezlobím. Líbilo....

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
a navíc já jsem to udělal poprvé a jenom proto že mi to nevyšlo do novýho seznamu a přišlo mi škoda aby to zase zapadlo :)

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Však jsem napsal. A máš pravdu byla by to škoda... je to tak zvláštně úderné... zvlášť ten rozpor ... Víc už ti napísnout fakt nemůžu... :-)

houba
25. 12. 2002
Dát tip
pocitově se mi to moc líbí.....vlastně se mi to líbí moc....nemůžu z toho úplně přečíst, jakej vztah máš k ekologickým aktivistům :o) já mám některý z nich ráda.....ne,fakt je to moc dobrý:o) sklíčka.....t.

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
k ekologickejm aktivistům mám vztah negativní.Jsou hysteričtí a vyřvávají hesla který jim někdo vtloukl do hlavy a nemají vlastní názor a jsou to idioti ! :)))

Wopi
25. 12. 2002
Dát tip
Víš, já mám pocit, že jsem spíš říkal, že musíš psát co nejvíc kritik :)), ale to je fuk. Avíza je dobré posílat lidem, o kterých víš, že to rádi uviděj (já k nim patřím) a je zcela korektní je posílat redakci (když máš pocit, že redaktoři něco přehlédli). V každém případě jsem za avi rád a dílku dávám tip. :)

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
to jsi taky říkal a to taky dělám, mnohem víc než předtím.Ale taky jsi říkal něco ve smyslu "když máš pocit že se ti něco opravdu povedlo, pošli avíza co nejvíc lidem".Vlastně jsem ty avízka poslal správným lidem.Jenom Miroslawek mě označil za blbce a sobce, ale já na něj kašlu, je to magor.A díky že ses na mě nenaštval když jsem se pokusil tě upozornit na svoje dílko jako se na mě naštval právě Miroslawek.Asi jsem ho vyrušil z potickýho rozjímání :)) no nic, díky za pozornost a čau :))

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
sakra já tam mám chyb..no nevadí :)

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
To se poddá.... :-)

Wopi
25. 12. 2002
Dát tip
tak to jsem se upsal :) ale uvedl jsem to na pravého Míru :)))

Krel
25. 12. 2002
Dát tip
takže:-)) 1) vysvětli mi jakto že jsem nedostal avízko!!!!!:-))) 2) také si myslím že posílání avízek nejní na škodu...když ho pošleš někomu koho to sejří tak Ti to většinou napíše a podruhý stejnou chybu neuděláš:-))) A dílko mi ořijde doopravdy fajn...tak nějak mi trochu připomíná J.Topola hlavně ten konec...to je přesně ten styl... !!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru