Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(bez názvu)

25. 12. 2002
6
1
1537
Autor
gretka

Neděle po víkendovce v Beskydech, 2001

Netušíš kolik můžeš dát a vzít,

netušíš, že chytit ruku znamená něco chtít.

Pohled do očí tvých urychlený,

zůstal mi v paměti uschovaný.

Netušíš, že slyším tvůj hlas,

netušíš, že padám zas..

a hledám znamení

 - smysl mámení.


1 názor

belasek
15. 12. 2006
Dát tip
hezké

hurvinek
31. 05. 2003
Dát tip
jeho neomezujete a me jste take davali doporuceni...

Amanda
18. 01. 2003
Dát tip
Seregil: Souhlasim s Navždy_Tvým ale kazdy jsme jiny :-)

Seregil
15. 01. 2003
Dát tip
Mě se to zase líbí natolik, že si myslím, že si to klub zaslouží.. každý máme jiný vkus Ami, Navždy_Tvůj ???

Seregil: Ami má názor o tři řádky výše a já jsem svůj také vyslovil :) Nicméně pokud si myslíš že to do klubíku patří, omezovat Tě určitě nebudem, naše názory ber jen jako naše doporučení ju ? :)

Seregil
15. 01. 2003
Dát tip
Navždy_Tvůj: Beru na vědomí....

Zvláštní,jako by to vyjadřovalo mé pocity po návštěvě Beskyd...

Amanda
09. 01. 2003
Dát tip
Navzdy_Tvuj: Souhlasim neprimo ma kritika :-)) Anonyme: Byl to jen muj nazor od ceho by jinak kritiky byly ne???!

Blaznivkaaa
09. 01. 2003
Dát tip
Myslím, že každý píšem nějak...::) ten jeden rým tam ale přeci jenom vylétl moc někam jinam...::) jinak *

hezké ale do klubíku bych nezařadil

Aurora
06. 01. 2003
Dát tip
:o) *

Perchta
31. 12. 2002
Dát tip
Teda Anonyme70 :( Že ty si nějak otočil :-)) A co říkáš ty na báseň tuto? :-P

Amanda
28. 12. 2002
Dát tip
Asi jsem v tom cekala neco vic...

hurvinek
27. 12. 2002
Dát tip
dalo by se rici jednoduche, ale na to je to prilis pusobive

Jeanne
27. 12. 2002
Dát tip
dobrý *

gretka
26. 12. 2002
Dát tip
děkuji za projevy úcty všem:) Pro Mathewa: upřímně..domyšlený je tam jen jeden rým, což nedělám často, ale prostě jsem škrtla slovo a napsala jiný, avšak udělala jsem to při tvorbě, takže jsem to pak už něchtěla upravovat, ale jinak to vyplulo samo. A je pravda, že neumim dávat názvy svým básním.. nevím jak je trefně pojmenovat.. a taky proč? napíšu pár řádků, který se třeba i rýmujou a proč jim nutně mám dát název?.. tu je to nutnost, bez vypsání názvu se báseň nedá odeslat:( .. vzpomněla jsem si na trapné (bez názvu) .. a už moc nepíšu poeticky .. raději:))

Seregil
25. 12. 2002
Dát tip
Velmi pěkné... dovolil bych si klubík... tip

Astalavista
25. 12. 2002
Dát tip
Na mě trochu jednoduché, ale bude to určitě čím dál lepší... takže vítej,...:)

Mathew
25. 12. 2002
Dát tip
vítej :) jenže mě se nelíbí rýmovaná báseň, kde nejsou rýmy vyloženě skvělý nebo originální.A tady opravdu nejsou.Ovšem myšlenky jsou to pěkný, čili pokračuj dál. Taky mám vyložený antipatie k básním bez názvu víš :) Ale já jsem bručoun .) Piš pěkně dál a ono to pude :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru