Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zítra

18. 04. 2000
4
0
3062
Autor
Bambulka

Po onom rozhovoru došlo mi, že ten úkol je nejspíš nad mé síly ... Sly - Tobě se předem omlouvám, že jsem si vypůjčila ona dvě slůvka Tvého oblíbeného básníka Bilhany ...

Dnes ještě chtěl bys létat vysoko nad mraky a do širého světa zpívat že dějí se zázraky. Dnes ještě měl by ses vrátit a podívat se zevnitř ven neboj se, vždyť nemáš co ztratit dál iluzí nezbaven. Dnes ještě ... však zítra již ne ...
však zítra již ne. . .

AZALIN
06. 05. 2001
Dát tip
.

Merle
24. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: tak jako já ti nekecám do toho, co píšeš ty, nedělej to ani ty mě. můžeš říct, že se ti to nelíbí, ale to je tak všechno.

PS
24. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: :o) Jasně! :o)

Prokletí
24. 10. 2000
Dát tip
hele, Merlíku, nezlob se, ale prostě mi naskakuje husí kůže, když slyším wow ... máme přece jé. jů. žjóva a spoustu hezčích ... nezlob se ... PS: já jsem zas Honzíkova cesta, ju?

Merle
24. 10. 2000
Dát tip
Prokletíku: já se nezlobím, že se ti to nelíbí, ty se nezlob, že to používám... mě to totiž nevadí. Každej sme jinej, a je to tak dobře. Jen se respektujme...

PS
24. 10. 2000
Dát tip
Honzíkova cesto: :o) Založ kroužek Za češtinu krásnější. :o) (žjóva, to by byla věc!)

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
copak se to děje pod mými básničkami??? mají lidi spojovat, nikoliv je štvát proti sobě!! česky nebo anglicky... hlavně, že si lidé rozumějí a mají si stále co říct... takže kwowsný den všem!:o)))

Prokletí
24. 10. 2000
Dát tip
rež, pktujme ... hahahahah PS: a potřebná!!! m.

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Zítra: Bambulínko, máš zvláštní stavbu básní ... proplejtáš se slokama a nakonec skropíš čtenáře poslední minislokou ... dobrá forma ... "Dnes ještě" mi přijde skvělý ... zaslouženě tipam MERLIDLO!!! nech toho hnusnýho wow!!! >>>:O[ PS: Letadélko Káně??? xpi: firma ikspir-dezinsekce,deratizace??? ?o) Verinka: je to to nejnádhernější na světě: noccc... jediná chvíle, kdy opravdu žiješ... Cide, díky m.

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Nejdůležitější okamžik je teď. Stará moudrost.

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
ten konec je dokonalej!!!!

Rivka
29. 04. 2000
Dát tip
Když to bych musela mít vlastní myšlení...:-)))

Verita
27. 04. 2000
Dát tip
mě se líbil obzvlašt ten konec. jak se jmenuje ta chvíle mezi dneškem a zítřkem?

xpired
25. 04. 2000
Dát tip
Chtělo by to plácačku na pointy.

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
Lenny: tohle by sneslo dlouhé vysvětlení, takže řekni kdy a já se stavím:-) Merle: tak s tou manželkou bych nepospíchala (nebo že by už bylo pozdě?:-)), ale jinak dík. Víš, nemůžeš o mě vědět úplně všechno, vrbička by to taky pak nemusela vstřebat a pod tíhou by se mohla zlomit:o) Rivka: tak to nevím, zkus to rivkovsky:o)) PS: Ty jsi mi teda povedený letadýlko:-))) prostě to napiš tak, jak to cítíš, já to zvládnu:o) Sly: všichni víme, jak lítáš, ale spolu - to bude let až ke hvězdáááám! A vrtět se (nebo vrátit se):-)) - to nééé, já tam moc ráda zvostanu - s Tebou ... ♥! xpi: plácačky jsou na mouchy! Mám sice hodně přezdívek, ale moucha ještě nejsem!:-) To tak zlobím, že bys mi naplácal?

Sly
22. 04. 2000
Dát tip
no, nic moudrýho(co to...) tu psát nebudu, jelikož:-)(-:... po chvíli:☺ ale človíčku já už jednou ulít(fčera, hihi...) a vím, že ulítneme spolu a huž se nikdá nevrtíme...

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
ale PS, nebuď hangár... aspoň vždycky vymyslíš něco originálnějšího sem tu byl dřív blééé ;-P

PS
21. 04. 2000
Dát tip
Merle, hangár jsi ty, já jsem jen letadýlko... :o))))

Jákob
20. 04. 2000
Dát tip
tak to teda ano to teda je (*)

PS
20. 04. 2000
Dát tip
Rivko, taky Tě štve, když je u básničky Merle dřív? :o) (a co pak mám říct já, abych neopakoval :o) Ta pointa je na tom to nejlepší. Ť

PS
20. 04. 2000
Dát tip
pardon, přidávám avízo... :o))

Tynic
19. 04. 2000
Dát tip
Všichni se někam řítíme, stárneme, vyvýjíme se... P.S. - Moc pěkně napsané...forma...pointa !!

Lenny
19. 04. 2000
Dát tip
...pěkné.Jen škoda,že když mě to začalo vtahovat,tak byl najednou konec.Ale říkám "jo".

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
wow, bambuli, z tebe fakt jednou něco bude (že by manžeka?) sice nevím, k čemu se to váže, ale samo o sobě je to zbytečně dobrý a tak další zaslouženej tip

Rivka
19. 04. 2000
Dát tip
Sákryš sákryš kruciš kruciš... Jak se říká neMerleovsky "dost dobrý"?:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru