Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reklama

18. 04. 2000
2
0
2289
Autor
Bambulka

Tak tohle mě napadlo na jednom ranním semináři, když si kolega vedle mě četl noviny (to je ta úroveň našich seminářů:o))) a já tam viděla reklamu (pointu neznám, ležel tam čísi loket:-))) Tomáši, dík za inspiraci!

Co má společného bankéř s dětskou výživou? Snad ani ten haléř s tváří neživou! Snad ta nevinná tvář dítěte, lži neschopná, je opakem bankéře tvář pro zisk ničit ochotná... Tak co má společného bankéř s dětskou výživou? Snad kdysi baštil jí taky v očích zračily se mu mraky. Snad tekla mu taky po bradě takže odpověď je nasnadě!
:-)))

AZALIN
06. 05. 2001
Dát tip
:-)

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Reklama: já velmi nerado reklamy a bankéře ... zato velmi rádo dětskou přesnídácku ... a to uř jsem starej dědek ... 8c) ... dobrá orázka: co má společnýho bankéř s dětstkou výživou... asi nálepku navrchu ... moc milé saggi: a stal jsi se ... Písmáčkem :o) m.

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Esej to teda není, ale je to roztomilé.

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
ty blbůstky se nějak rozrůsta che che, správně ulítlé … pár slůvek pocit štěstí jo, pěkný

PS
26. 04. 2000
Dát tip
Bambulko, tak písemně si taaaaaak nerozumíme, že kdovíjak by to dopadlo v reálu. :o) Ještěže se nepotkáme, uffff... :o) Já ale fakt nevím, co mají společného, co vlastně říkala ta reklama? A jaká odpoveď je nasnadě podle Tebe? (promiň, fakt nemůžu přemýšlet, velikonoční pondělí rozdýchávám ještě teď :o)

McCoal
25. 04. 2000
Dát tip
Móóc pěkná říkánka.

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
saggit: Ještěže jsi to netušil, to by mě vážně mrzelo! Tynic: spíš velmi nudného (totiž nudnou), ale možná je to tou časnou ranní hodinou, kdy se ještě toulám ve snech:-)) Merle: neodmýšlej, ale radši moc nemysli. Bojím se, co šedivýho by z toho vylezlo "o":-))) PS: ha, koukám - zase jiná vlnová délka, co? Sly: hihi, zatím ještě stále dost, bohužel... Ale úspěšně pracuješ na rozmotání vazeb, jen tak dál! Pak opravdu uletíme a nevrátíme se!:o))) McCoal: jo, jak od toho malýho dítěte (já dětskou výživu mooc ráda:-))))

Sly
25. 04. 2000
Dát tip
o)))))))))))) ☺

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
Sly: ☺ a ještě navíc ♥! :o)))

Sly
22. 04. 2000
Dát tip
a co má společnost společná se mnou? hihi...

PS
20. 04. 2000
Dát tip
Bambulko, já na tu odpověď nějak nemůžu přijít... :o))))))))))))))))) Neporadíš mi? :o)

Tynic
19. 04. 2000
Dát tip
Máte velmi nadaneho přednášejícího... :o)))

Chrjac
19. 04. 2000
Dát tip
:-)

Jákob
19. 04. 2000
Dát tip
:o)

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
když si odmyslím drobné nerytmické šepoty, je to zase zbytečně dobrý... i ten námět... no, nechce se mi ti dávat druhej tip, ale asi budu muset

Rivka
19. 04. 2000
Dát tip
:-)

saggit
18. 04. 2000
Dát tip
Když jsem byl dítě, chtěl jsem být bankéřem. Ani jsem netušil, že už jsem jím skoro byl. Lííbíí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru