Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cheris

31. 12. 2002
3
0
1658
Autor
Perchta

19.1.2001 večer první veršovánka po dvaceti letech půstu a půl roce marného povzbuzování. Napsala sem to jako odpověď pro Cheris, svojí neteř: CHERIS --- 19.1.2001 19:47:51, cyber.cz TEBE UŽ NEHLEDÁM Proč jdeme pustou krajinou, když slunce září nad hlavou. Hledáš kytku, nemáš štěstí. To, co hledáš, uschne v listí, Prach. Jakou to jdem krajinou, když nohy pálí a tam v dáli svítí světlo, Jas. Tak mě necháš napospas. Ty jsi blízko a už v dáli, nevidím Tě, oči pálí jako Ďas. Říkám si, tak jednu nitku najdu snad. Dovede mě na kraj světa, nad Propast ? bože, kde jsi, spravedlnost, domáhám se vyšší moci, avšak tady bez pomoci, na Pospas. Jakou jsme šli krajinou, když tolik zmátla moji duši. Ve skalách jsem zapomněl, kdo jsem ? Nevíš, nevím, nevíme, kdo jsme ? Často se tak opouštíme, Hledáme se s jinou duší pro Jinou. Tak jdeme pustou krajinou…

 

Cheris

 

Co je to za světlo,

co pluje v nás,

potop se do sebe,

najdeš ho zas.


suva
05. 12. 2003
Dát tip
Nikdy není pozdě, zvláště na díkůvzdání :c)

Perchta
03. 12. 2003
Dát tip
Děkuji za kritiky... i když pozdě.

Chenoa
07. 02. 2003
Dát tip
hmm, pěkné tip

suva
03. 01. 2003
Dát tip
co dobře, výborně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru