Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snění

02. 01. 2003
3
0
1884
Autor
Perchta

Pro Medy

 

Snění

 Já snění miluju.

Ten jinej svět.

Je bez hranic.

Taju jak led.

 

010216


První tři řádky jsou výborné. Ten poslední mi tam však nějak nepasuje...

Perchta
14. 10. 2003
Dát tip
rozhněvaný_malý_muži, děkuji za kritiku, celý je to jen takový nahozený, Medy žije někde v Beneluxu a znám ji jen z netu, ale ten čtvrtej řádek přesně vystihuje moje pocity, když se pokládám do denního snění, v tom druhym světě je líp :-)

suva
14. 05. 2003
Dát tip
ty jsme zpracovali hned, depa mamtěrádu z takoveho míšmaše... :c)

suva
13. 05. 2003
Dát tip
Možná je snění i o tom, že si do té snové reality vyvoláváme to, co jinak jen těžko zpracováváme...

Žíně
13. 05. 2003
Dát tip
Jo, to je jasný. Mě ale nesmíš brát tak vážně. To byl jen pokus o vtip.:-))). A jak je to s tebou - jahody se ti taky těžko zpracovávají? :-) Já myslel, že z těch je marmeláda hned.:-)

suva
12. 05. 2003
Dát tip
Já měla na včerejšek taky jeden, hledala jsem batoh a někdo povídá: ten černej, co je v něm rozšmelcováno to jahodí? A ráno když jsem vytahovala z batohu zbytky těch jahod, jsem si na ten sen vzpomněla...

Žíně
12. 05. 2003
Dát tip
:-))) Jasně, mám potvrzeno, že jsem jednal správně. Nevěru nesnáším.-:)))

Žíně
09. 05. 2003
Dát tip
Suvo, měl jsem v noci sen, že mi byla manželka nevěrná. Tak jsem jí hned ráno nařezal. :-))

adraj
16. 02. 2003
Dát tip
Medy snění krasa, velmi jemné

suva
06. 01. 2003
Dát tip
Teď jsem dočetla Paula Coelha- Poutníka (Deník mága) a tam je krásná věta, akurát jak vyšitá na snění: Kdo přestane snít, jako by zemřel...

suva
03. 01. 2003
Dát tip
Stando, tak už se probuď.... !!! :c)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru