Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nešťastné lásky:-)

19. 04. 2000
2
0
1300
Autor
VagabunD

Mám tě moc ráda. A ty? Miluješ jí. A ona? o kom asi sní? Mne má rád jiný. A jeho? zas jiná. Lidstva to splíny :-( S nadhledem však psina:-)
Bibša
22. 06. 2000
Dát tip
Naprosto úžasné, škoda, že je to jenom v kritikách ukryto zraku ostatních, Merlíku, PS, co takhle napsat veršovanou divadelní hru, ve stejném mušketýrském stylu, za ten týden na chatě by se to dalo dokončit a natrénovat:-))

Saxanka
20. 05. 2000
Dát tip
........

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
kdo to má všechno číst???!!!

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
ech, no, v chlastání sem na tom velice špatně, ale zkusím se netáhnout příliš daleko za váma... ;-)) dokonáno jest. a zavládl mír... hň hň hň krysí smrť vzal si další sýr ;-D

PS
27. 04. 2000
Dát tip
:o))) Merle, tak to je špatné, já doufal, že to budeš zachraňovat, chlastání je také má velmi slabá stránka. :o)

PS
26. 04. 2000
Dát tip
Merle, bude teda něco, nebo jsi s tímto novým soupeřem spokojenější? :o))))))))))))

Merle
26. 04. 2000
Dát tip
PS: myslím, že bychom se proti vagabundovi mohli spojit... sám ho asi nevyřídím, protože ve svým deliriu ani nepozná, že prohrál ;-))) Ale stejně už nemám chuť bojovat... Jestli chceš ty, tak něco vyprovokuj...

VagabunD
26. 04. 2000
Dát tip
nechme už boje kumpáni a pojďte se mnou pít nevím proč strach vám naháním já chtěl jsem jenom....... škyt

PS
26. 04. 2000
Dát tip
vagabunDe, nemělo tam být slovo ekvivalentní sousloví "odložit si své boa"(aaaaaaaaa)? :o))) (tj. blít :o) A vyhlašuju teda konec války, příměří a velkou chlastací oslavu. :o) VagabunD má sice náskok, ale my ho zkusíme dohnat, že jo, Merlíku? :o)))

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
pití už ti hlavu kalí pomaleji ti to pálí jenom prázdná sláma tebou vysypána. V alkoholu opojení tvé vítězství pouhé snění, kalí se ti už i zrak. Prohráls ani nevíš jak :-D

VagabunD
25. 04. 2000
Dát tip
Sláma v hlavě milý kámo to je Boží znamení! Chudí duchem jak je psáno Bohem blahoslavení! Království tam na mě čeká, piva, vína... všeho dost! Smrt mě dávno už neleká v nebi vítaný jsem host. Nezabiješ - v desateru tesal Mojžíš pro svůj lid poslušen jsem na mou věru rozhodnut tě nezabít. Otroka si z tebe zpravím ty můj drahý nádivo Kopancem tě ráno zdravím a teď skoč mi pro pivo. :op

PS
25. 04. 2000
Dát tip
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ale chlapci, co to, co to? Snad se mi tu neškorpíte? Snad se nehádáte proto že na kráse slova lpíte? Ano, krásné, to je dobré však nejde jen o krásu chlast tu hájit není dobré ješte teď mě bolí hlava (VOLNÝ VERŠ! :o) Příjemné povelikonočení přeju. :o)

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
vagabund: na nebi jsi možná králem však tu dole pouhým málem. prohráls a teď nevíš jak zakrýt tento prostý fakt. směrem k nebi nyvě hledíš však u piva pouze sedíš kocovinou zrozený ale pořád na zemi. Hore budu i tvůj kmán, pro pivo si však skoč sám! ;-P

VagabunD
24. 04. 2000
Dát tip
Lépe pivem posvětit svůj mundur - milý brachu - než kalhoty své znesvětit hnědavou značkou strachu. Na smích si dej pozor soku zamlží mžouravý zrak s rosou smíchu v každém oku nespolehej na zázrak. Jak ta "bytva" bude krátká nemáš Merle možná zdání budoucnost tvá - víc než vratká! skon svůj čekej při poslání. (viz z Bergeracu Cyrano cítím že už máš nahnáno) V téhle "Bytvě" nejde o bití ale o tvé býdné přežití a teď předávám ti rýmů niť promile si musím doplnit:o)

Merle
23. 04. 2000
Dát tip
vagabunde vagabunde máš tu fleky na tvý bundě a další dva od piva z přílišného pitiva. Bitva s tvrdým ýčkem psaná to je prýma podívaná. Ty výhrát nad náma snad? Jen mě nechtěj rozesmát ;-))

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
PS: vím, jaký to je když seš v "tom", dokonce dost čerstvě, a víš co? Smál jsem se, sám sobě, a že bylo sakra čemu. Z PS PS PSinit, nemůžeš mě vinit! Není to má vina, že je ps ps PSina.

PS
21. 04. 2000
Dát tip
No jo, blouznivci nezbývá, než se smát sám sobě, jinak by se mohl stát Šíleným... :o)))) Merloidní potvore neber si mě za vzorek! Nejspíše mě zahubí když mě bereš do... úst! (vilný verš) :o))))))

Šílená
21. 04. 2000
Dát tip
PS: Merlík je vlastně tak trochu Šílný - vždyť je můj (Velký bratr:o) VagabunDe tvoje starosti na mou hlavu:o)

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
PS: šíla má pravdu, já už zeŠílel... Veršované souboje, jak tehdá za odboje, když sme byli bracni... PS, nemáš šanci ;-))))))

PS
21. 04. 2000
Dát tip
Merle: No to má, už jsi z(a)tracen... :o))) Já se nedám bez boje jak tehdá za odboje když jsme byli branci... Teď jsme oba kanci. :o))))

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
snad nás nezatratí chudák vagabund, že mu děláme z básničky bitevní pole... kde je pole? tu je pole. Nahoře i tuhle dole. Bude boj, tak si PSe vyj, radši se však srabe kryj ;-))))

PS
21. 04. 2000
Dát tip
já bych mu ho nedělal, ale ty bys mě pak všude pomlouval, že zbabělě prchám... (a zvyšujem mu čtivost :o) na tomhletom poli rány mě nebolí mé vytí se neztratí! radši se kryj, srabe, ty! :o)))

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
Ook, pokračování jinde... v úterý něco založím připravuj náboje do zásoby :-))

VagabunD
21. 04. 2000
Dát tip
O lásce to mělo být a vy se tu chcete bít? a proč vlastně ne? hurá do válečné steče jak tak koukám krev už teče stoupne počet návštěvnosti bu´dte vítáni mí hosti trhák z toho udělejte klidně se tu rozkrájejte. To se potom lépe prodá Do sebe!!!ať je to "SODA"! :-)))

PS
21. 04. 2000
Dát tip
vagabunde! :o)))))))))))) Tebe nechcem, ty jsi moc dobrý! :o))))))

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
hmmm PS, proti tomu bychom se mohli spojit... až ho zatlučem do propadliště věků, budem pokračovat :-)))))

VagabunD
21. 04. 2000
Dát tip
na mě nemáte moc šanci bytva předem prohraná tak mí milý branci kanci pozvěte mě s elegancí na skleničku frťana. Odpustím vám vaše řeči a ten býdnej charakter nestrašte mě svými meči nechcete li býti v křeči z dobře namířených střel:o)

VagabunD
21. 04. 2000
Dát tip
zdrháte zadem strabíci co:-))))))

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
Poblouznění, poblouznění jednou je a jindy není... brát spíš jako ukázku. Počkejte si na lásku!

PS
20. 04. 2000
Dát tip
No, problém je třeba jinde. :o) Když jsi v tom ty, moc se nesměješ, když je v tom jiný, nadhled se vejde... Mě se teda vejde všude, i u mě (už jsem tak nějak otupěl... :o), takže to asi není pravda, no... :o)

PS
20. 04. 2000
Dát tip
A jo... Merle, cože se to snažíš? Doufám že ne třeba PS PS PSINIT! :o))) To by to bylo o něčem úplně jiném. :o) A poblouznění jako ukázka... :o)))))) Fakt dost dobré!!! :o)

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
jojo, takovej je tenhle náš svět... :-D (snažím se ps ps psinit) nazval bych to řetězovou rekreací, ale zní to blbě kromě slova splín, co nemám rád, jsem rád, že mám rád

Anonym
19. 04. 2000
Dát tip
skoro jako kovový střepiny ve víru magnetických polí co?

Saša
19. 04. 2000
Dát tip
...tamten chce tamtu, tamta onoho, onen chce ji ona chce jeho on chce tebe, ty chceš mně a já ... to už je řada slonů za sebou se ploužící ... Lidstav to splíny před zraky stíny s nadhledem psina když chce nás jiná ... :c))

Saša
19. 04. 2000
Dát tip
... tamten chce tamtu tamta onoho onen chce ji ona zas tebe ty chceš mě a já ... to už je řada slonů za sebou se ploužící ... Lidstav to splíny před zraky stíny s nadhledem však psina když po nás touží jiná ... :c)))

McCoal
19. 04. 2000
Dát tip
No moje potíž asi je to, že se nad nešťastnou lásku nejsem schopnej povznést, takže tu psinu neocením. ale dobrý.

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
To nejsou lásky, to jsou zamilovanosti! Zaslepené, přidušené u země, pokud nejsou opětované ... Ten má rád tu a ten zas tuhle, a všichni dohromady milujeme se!:-)))

Semis
19. 04. 2000
Dát tip
Třeba se z toho udělá pěkné kolečko :->

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru