Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázka

01. 01. 2003
2
0
1092
Autor
Geneis

Když otevřete oči
a podíváte se pořádně kolem sebe,
co vidíte?

Je tu bolest, zloba, nenávist a strach.
Je tu závist, pýcha a křivdy.
Vidíte korupci? Vidíte monopoly a stroje na peníze?
Vidíte.

 

Ale!!!
Je tu LÁSKA! Je tady porozumění, štěstí, pohoda.
Je tady i pomoc, soucit, čest, odvaha a víra.
Cítíte spokojenost? Světlo?
Není to krásné?

 

A tady je možná na místě otázka. Změníme to? Jde to vůbec změnit? A máme k tomu důvod?
Když zmizí tma, budeme si stejně i pak vážit světla?
Když zmizí potřeba, budeme vděční za dostatek?
Ptám se, když se tak dívám kolem sebe.

 

Existuje dokonalost bez ústupků?


monsignore
03. 01. 2003
Dát tip
vidět zlé je hrozné , ale vidět vztahy mezi dobrým a zlým je ještě horší...mramorový podstavec morálky praská a duše se neztotožňuje. Zůstává jen rozervanost....oporu příteli najdeme v pokoře, klidu a stálosti,což není vlastostní slabochů...jen na to přijít sire.................

Není žádné my a oni.Já nejsem jenom anděl....kde jsou démoni? Svět není jenom nádherný..nezná pouze barvy dvě země Svět je taky sen a skončí k ránu Svět je odraz Tebe. Tebe Tebe Tebe. Svět je odraz Tebe 100x za domácí úkol Můžeš ho změnit...začneš-li u sebe

Endif
02. 01. 2003
Dát tip
Na úvahu je tam moc otázek... zkus uvažovat...

Faguska
01. 01. 2003
Dát tip
Ano, existuje ! Stačí jen být spokojený s tím, co máš. Vše potřebné přijde samo. Můžeš mi věřit. Někteří již tak žijí. A jsou šťastní. Radují se z kouzla přírody, povzbuzují ostatní. Třeba jen úsměvem ! Jsem ráda, že to vidíš. TIP

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
není to tak trochu bla bla bla?

katugiro
01. 01. 2003
Dát tip
Faguska: stačí jen být spokojený s tím, co máš? I s vlastní nespokojeností? Jak se to udělá? :) Jak říká Kandelabr, je to tak trochu bla bla bla... na druhou stranu díky za každé nové bla :)

Barbar
01. 01. 2003
Dát tip
je to tak trochu bla bla bla... na druhou stranu díky za každé nové bla :) BARBAR přidá svoje - Existuje dokonalost bez ústupků? Naštěstí neexistuje ani s ústupky. Pouze nedokonalost je důvodem našeho bytí. Věřte BARBAROVI.

Fagus
01. 01. 2003
Dát tip
Na nedokonalost se vymlouváš, Barbare ! A co kdybyste místo toho vašeho "blabla" napsali i něco podnětného. Ono brečet, že jsou na tom všichni stejně, takže je to vlastně úplně jedno, je strašně jednoduché. Jeden je o krok vpřed, druhý vzad. Třetí se teprve učí chodit.... Ale ten třetí bude zítra skákat z hvězdy na hvězdu. A tam, dole, zůstanete vy. Budete si stále mlít to své blabla někde na Písmáku. Z hvězd na vás už ale nebude vidět !

Barbar
01. 01. 2003
Dát tip
Je to názor BARBARA větší počet dětí vzniká následkem nešikovnosti lidské.......... ..nicméně chápej Fagus - já si to chválím, jinak bych třeba skončil v kapesníku (nebo jak jsem znal svojeho tátu tak v zácloně). :-))))) Jo a nečekej od BARBARA podnětné něco. :-)))))))

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
fagus: jasně my dole si tady budeme hnít svými mrzkými životy :) ach jo...to jsou hrozné kecy...

Fagus
01. 01. 2003
Dát tip
Až nebudeš Kandelabrem, nebudeš rezavět na Zemi. Tedy jestli jsi tou věcí od pouličního osvětlení... Každý jsme někde, ať dole či nahoře. Ale když si můžu vybrat (jako kdokoli), hádej co si vyberu ?

Barbar
01. 01. 2003
Dát tip
Nádherný je tento svět mnoho chlouby slovní vzlet Všichni sedí na prdeli někteří již večeřeli jiní z hladu šílí je to tady milý

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
já jsem na Zemi rád. a jsem rád kandelábrem. a jestli není vidět z hvězd na zemi, tak ze země na hvězdy taky ne... och jak nechutně přízemní, já vím. tahle debata je absurdní...

Fagus
01. 01. 2003
Dát tip
Jsem snad trochu jedovatý, ale musím, když vidím všude okolo sebe ty spáče. Snad už bude ráno, zkusím pootevřít opatrně jedno oko... Kolikpak je vlastně hodin ? Aha... Třicet let. Tak to mám ještě čas...

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
fascinuje mě tvá jistota v tom, že my jsme spáči, a ty jsi ten vyvolený,jehož sláva hvězd se dotýká. jenom abys nebyl ty spáčem, jen s mimořádně živým snem...

Fagus
01. 01. 2003
Dát tip
Dík i za ten sen. Jen jsi to špatně pochopil. Mezi ty spáče počítám (bohužel) i sebe. Ale snažím se, abych nebyl (spáčem) !

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
to je nás víc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru