Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zestárli jsme Lásko ... (Malá noční halucinace)

19. 04. 2000
2
0
1133
Autor
Jim_Page_LZ

Kritici nechť mi odpustí převzatý název :o) je to tak schválně ...

Po skráních ti stékají ručičky hodinek které pod peřinou mrazem šeptaly celou noc a úsměvem ukrajovaly sloky, zastavení Vteřiny v oblých tvarech snění olizují tvé unavené tělo V posledním labutím výkřiku rezavé dráty času trnitou pravidelností roztrhaly noc v cáry zapomnění " ... zestárli jsme Lásko ... "
Doorsanda
21. 03. 2001
Dát tip
Hodilo mě to do dost depkovní nálady, ale nádhera, chválim...............................................................

Janis
29. 12. 2000
Dát tip
*!

Naja
04. 09. 2000
Dát tip
Kdybych uz nesedela, tak bych si sedla. Nejak me to totalne uzemnilo a nejak me z toho zebe. A nebo je to mozna tim, ze sedim pod otevrenym oknem.

Bibša
19. 06. 2000
Dát tip
Je to takové "trnité", ale první sloka je o něčem! Jak důvěrně mi připadá, že to znám...

Jim_Page_LZ
25. 04. 2000
Dát tip
je skvele to slyset Kovi ... diky ... snazim se vyvolat v druhych ty obrazy a pocity ... snad se to i dari ? ...

Kovi
24. 04. 2000
Dát tip
Jo - to se mi líbí Vyvolává to ve mně zvláštní pocit - nejsem schopna vyjádřit jaký...

Jim_Page_LZ
21. 04. 2000
Dát tip
jééé děcka ... díky za připomínky :o)

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
tyhle většinou nemusím, ale... ty slova, ty mě dostaly dost dobrý

Bambulka
20. 04. 2000
Dát tip
Láska kvete v každém věku!:-))

Jákob
19. 04. 2000
Dát tip
zajimavé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru