Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní nálada

20. 04. 2000
6
1
2380
Autor
Stepca

Tak trochu vzpomínka na dětství....Tu formu jsem jen tak zkusil :-).

Večerní nálada Je podvečer a tma na skla okenní dlaně přikládá vítr začíná hrát za zdi komínů dávno kotouč zlacený za kopce,za lesy odešel spát. A všude klid vzduch voní sazemi jen štěkot psů za městem zní uliční lampy majáky duší ztracených k tichému tanci zvou nesmělý stín. Je pozdě lavičky v parku klidně spí a listí nad nimi tiše si povídá o milencích a jak stařec krmil holuby a Měsíc v kalužích pluje a přibývá.

1 názor

kapitan
12. 01. 2008
Dát tip
tichá..hezky vystihnutý ..pocit..

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
!!!tip!!! (že bych se taky začla živit esíčky?)

Bibša
02. 05. 2000
Dát tip
Omlouvám se, že jsem tak kritická, možná mě nazvedly ty tipy, pracně uvažuju, proč to necítím tak dobré jako ostatní, ale nic mě nenapadá ... ale že je to bez obsahu, s tím souhlasit nemůžu!

nicka
02. 05. 2000
Dát tip
sorry+-

Stepca
28. 04. 2000
Dát tip
Bibša a nicka: obsahem básně je jenom nálada. Navíc nálada, která mi připomíná kousek mého dětství, takže souhlasím - někomu to opravdu nemusí nic dát ....ale "ponaučení" si odnáším :-).

Stepca
28. 04. 2000
Dát tip
.

Stepca
28. 04. 2000
Dát tip
Taky, taky ....!!!!

Bibša
26. 04. 2000
Dát tip
Je to milé, lehké jak pápěří, ale tak trochu mi tomu chybí jiskra, obraznost, něco, co bych si z té básničky zapamatovala a odnesla s sebou v hlavě a pořád si to opakovala ... je to opravdu nálada, navíc pohodová, což těší, ale vrhni se do toho tak trochu zodpovědněji. Připadá mi to napsané naráz a nepromyšlené. Au, a teď už se se mnou v Bruntále nikdo bavit nebude :-))

nicka
26. 04. 2000
Dát tip
bez obsahu...

Anonym
25. 04. 2000
Dát tip
Kdyby si tak člověk vážil těch obyčejných situací, které život přináší (třeba jak stařec krmil holuby). Jak moc ráda bych šla znovu krmit s babičkou holuby.....

Stepca
22. 04. 2000
Dát tip
Semis: myslím, že to bylo v almanachu všeci: díky, díky, díky..:-)

Anonym
20. 04. 2000
Dát tip
prijemna vzpominka .... :-))

Saxanka
20. 04. 2000
Dát tip
Jo jo vzpomínat se má častěji...

saggit
20. 04. 2000
Dát tip
Lampy-majáky, spící lavičky - krásný vazby. Napadají mě večer podobný. Saxanko: Máš pravdu, vzpomínka dokáže zachránit mnohou šílenou realitu a překlenout ji do budoucnosti. Drž se jí.

Anonym
20. 04. 2000
Dát tip
Stepcinko...WOW to je nádherná podvečerní náladofka ...kotoučím se k TIPu

Jákob
20. 04. 2000
Dát tip
moc příjemné..

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
wow, dokonaléť...

Bříza
20. 04. 2000
Dát tip
Umí -li někdo vyhmátnout poezii jako Ty, forma mě nezajímá. (jako amatéři si to můžem dovolit, což je fajn !!!). Tak nastav ....

Anonym
20. 04. 2000
Dát tip
takové malé pohlazení

Laďa
20. 04. 2000
Dát tip
Mně se ta nálada moc líbí, přesně si ji člověk vybaví. Jen mi tam nesedí ten kotouč. :)

Semis
20. 04. 2000
Dát tip
Jako bych to odněkud znal :->

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru