Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bohové

05. 01. 2003
4
0
1697
Autor
Voda

Laokoon obtočen hady

se podvolil sevření a zemřel

Na miskách vah zbyla jedna mince

vezmi si ji

Nač proklínat proroky

a trestat posly špatných zpráv

zvedat se k poslednímu úderu

 

Prométheus plivl do očí orla

(jen si posluž)

a vysmál se všem bohům

Ikaros se ve volném pádu

s šíleným smíchem dělá salta

 

Kladní hrdinové klesli do prachu

bez protestů a snad i rádi

Začíná svítat

s nadějí v očích čekáme

co krutého se nám dnes stane

A nevoláme o pomoc

když bůh začne jíst vlastní děti


Voda
24. 01. 2003
Dát tip
Notreal: nemám ráda, když si ze mě někdo dělá srandu... a ty to prokazatelně děláš. Ani ten slíbenej tip jsi mi nedal! :-))

Voda
24. 01. 2003
Dát tip
No hele.. ono to funguje.. sakryš.. :-)) Tááák, ted´ se třeste.. :-)

Notreal
24. 01. 2003
Dát tip
kdepak srand a- je mi líto, že jsi to tak pochopila - a tip dávám teď - I am sorry and very glad to meet you :-)

Notreal
23. 01. 2003
Dát tip
dost dobré* uděluji Ti admina v mém klubu :-) Přidej do něj i nějaké svoje dílko (i tohle) (jsem totiž hrozně líný a nechci to dělat sám) :-)

Voda
08. 01. 2003
Dát tip
Jé, děkuju! Jste hodný..nemusí se to líbit všem, jsem ráda, že aspoň někomu. katugiro: Já JSEM falešná patetička, takže nic jinýho neumím..:-) Astalavista: Jaká radost, čéče, co to tu plácáš? :-) trnovník: Nikoli vzpoura neboli revolta, ale rezignace..

docela neobvyklé a jak už někteří podotknuli...zajímavé :)

LaMouette
07. 01. 2003
Dát tip
mně se to moc moc líbí... *

Krel
06. 01. 2003
Dát tip
hm....zajímavé...

Jess
06. 01. 2003
Dát tip
Moc pěkné. Není v tom optimismus a to se mi líbí. Mytologie-voda na můj mlejn...

katugiro
06. 01. 2003
Dát tip
výborně! žádný patos nenalezen (nu, v poslední strofě špetka, dvě, pět...), rozhodně ne falešný :) *

Tichotam
05. 01. 2003
Dát tip
no... pěkné na čtení ale příjde mi to... nikdy jsem neměl rád odkazy na antické hrdiny... vždy mi to přijde samoúčelné a tvořící falešný patos..hůůůůůůůů!!!! :o))))

Voda
05. 01. 2003
Dát tip
Tichotam: Héle, já jsem přece nestála o vážnou kritiku! :-)

Astalavista
05. 01. 2003
Dát tip
Ufff.... nechci být jezen...:))) Laokónovo sousoší jsem viděl ve Vídni před budovou parlamentu... zajímavý... žádnej med, ale hadi mi zas tak nevadí, pavouci jsou horší..:)) Líbí se mi to, ale nenacházím tam tvoji radost ze psaní, jako v těch předchozích...:))

trnovník
05. 01. 2003
Dát tip
Kronos jedl svoje děti...to jsi asi neměl(a) na mysli touto malo vzpourou vůči Olympu.* o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru