Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SE SRDCEM VE DLANÍCH

06. 01. 2003
2
0
690
Autor
Želvička

 

Stál jsi mezi reflektory a zpíval píseň o lásce....o životě a o pocitech, o osudu a o sázce..

Chtěla jsem v tu chvíli vzlétnout a ukrást tenhle okamžik, chtěla jsem být zase s tebou, vždyť v odpouštění už mám cvik....

V tu chvíli zpoza mojich víček, vydraly se slzy, po dlouhé době se to stalo, ale nebylo to brzy....?

Hořká příchuť zklamání, nechutnala mé duši, bylo Ti to trochu líto...?

nebo mi snad slzy sluší....?

Vzpomínky z těch krásných dní, létaly mi hlavou, alespoň že ony mi už nikdy neuplavou...

Dost už bylo hrdosti, přetvářky a vzteku, ale zároveň i důvěry, bolesti a breku.

Hodila jsem za hlavu, všechny svoje křivdy a věřila zas že se vrátíš, ale

nevěděla jsem kdy...

Pak se srdcem ve dlaních, po cestě z oblázků a s hlavou skloněnou

zpět šla jsem si  pro lásku.

ta noc mi vzala iluze, že máš vůbec lidské city, ale den vrátil mé duši klid,

už vím, že jiskřička naděje mi neustále svítí......


Katčenka
19. 03. 2003
Dát tip
ja ti nevim proc,ale pokazde kdyz ctu JAKEKOLIV tve dilko,mam pocit,ze mas za sebou stejne zkusenostu jako ja,ze piseme podobne...ach jo... ale tip!

Želvička
13. 01. 2003
Dát tip
Možná má , možná ne..Každopádně jsem zvědavá co řeknu až zase zavolá a řekne....promiň holoubku, ale znáš mě,,,,,

Želvička
13. 01. 2003
Dát tip
No ....dojdeš vždycky, ale zaleží na tom KAM.....???

Fil
13. 01. 2003
Dát tip
tak to je taková filozofická otázka a celkem a alibistická...nooo, ale někam dojdeš určitě, teda alespoň ty...asi:-)))))

Fil
10. 01. 2003
Dát tip
Tak tady se mi chce napsat nevzdávej to, abych Ti dodal sebevědomí, ale......no je tam to ale.Někdy můžeš chodit a chodit a chodit a nikdy nedojdeš........

Želvička
07. 01. 2003
Dát tip
Ja pro tu lásku šla zpět několikrát a docházim k závěru, že už to bohužel nemá cenu, takže je lepší to nezkoušet....ASI.....?

Wopi
06. 01. 2003
Dát tip
jo, jiskřička naděje svítí, což o to

Jeanne
06. 01. 2003
Dát tip
kde se chodí zpět pro lásku? Šla bych tam také

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru