Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tenkrátní

Výběr: Lyryk
08. 01. 2003
10
0
2292
Autor
unseen

to chodívala tenkrát smrt ještě bosá

pod rubášem ňadra jí sotva pučela

z ranních mlh tesal tikot dechu

modly a míče, slepé klanění

 

holátka v hnízdě neúspěchů

choulila se - bezkřídlá, slabá, nesmělá

to s pýchou hodnou hraběte Utřinosa

znali jsme ještě cestu k prameni


Merle
17. 01. 2003
Dát tip
uns: jestli máš načtenýho Williama Gibsona, měl bys to vědět :) konkétně knížka Idoru jinak nejsi sám, ty se akorát přiznáš

unseen
16. 01. 2003
Dát tip
Merle, co je to nodální bod? (tak a teď sem za blbce...zas :o))) )

ulita
14. 01. 2003
Dát tip
Merle: klíďo piš, stejně máš ten styl poslední dobou tak srozumitelnej... (právo na autorizaci si samozřejmě vyhrazuji, jde přece o moje ňadra, ne? :)))) unseen: :))))) jasně :)))

Merle
14. 01. 2003
Dát tip
dobrá, všichni teď zavřete oči, a představte si dva nodální body... ani ne blízko, ani ne daleko od sebe... a jak tak znám vaši živou fantazii, nemusím už nic dalšího psát ;)))

ulita
14. 01. 2003
Dát tip
ty žvíže, máš to u mně...

ulita
13. 01. 2003
Dát tip
nepamatuju...:) a jestlo to hodláš připomínat, tak prosím do zpráv, nechci tady z toho dělat Peříčko...

Bobísek
13. 01. 2003
Dát tip
tip ulito: Já bych to Peříčko docela bral! :-)))

Merle
13. 01. 2003
Dát tip
ulíta: no, ještě bych o tom mohl napsat báseň, to je společensky přijatelná forma pro podobný výlevy ;)) oki oki, píšu zprávu...

unseen
13. 01. 2003
Dát tip
Merle, ulita: tak takle ne, tady se to začlo, tak to tady taky skončí! kde mám jinak brát inspiraci? .o))) kalais: no dyš budeš hodná, tak ne :o))))

Merle
13. 01. 2003
Dát tip
uns: z tohole bys inspiraci asi moc nedostal. spíš než peříčko je tne zážitek nodálním bodem...

ulita
10. 01. 2003
Dát tip
začíná to všelijak, ale ta druhá sloka je fakt dobrá..

unseen
10. 01. 2003
Dát tip
Merlíku, ty teletubies Ti nezůstanu dlužen, za to Tě naplním až po uši :o)))) mon ami, na ten grál baxa....viz moje další dílko :o) kalais, jaký já přijedu? a unseen nic? .o))))) blondýnko, dyš ono to vyznění do ztracena je záměr - tak to xodívá... ulitko, konec dobrej, všexno dobrý, ne? .o)))))

ulita
10. 01. 2003
Dát tip
jasňačka... Merle: hlavně ta pučící ňadra, co, ty zvíže...

Merle
10. 01. 2003
Dát tip
ulita: mám s tebou a tímhle ehm "obrazem" spojenou jednu velmi silnou a hezkou vzpomínku.... pamatuješ, jak jsi mi jednou přišla otevřít... :)))

Drownedgod
09. 01. 2003
Dát tip
...v dobách dávno minulých, joo, jako bych to viděl, ten hnus, kdy smrt učila se teprve zabíjet a všechny nectosti jak ocáskové jen přihlíželi a teprva se učili co a jak správně špatně dělati. Od koho se učili ptáte se.....hmmm...přeci od lidí...:-)))*t*

Corinna
08. 01. 2003
Dát tip
to ju :-) t

Cirilla
08. 01. 2003
Dát tip
ta první moc*

Merle
07. 01. 2003
Dát tip
ne.... a začátek vypadal tak dobře, ale dál se to úplně rozpadlo... tohle není cesta k mýmu uchu ale možná třeba k nějakej jinejm hezčím... :)

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
"to s pýchou hodnou hraběte Utřinosa znali jsme ještě cestu k prameni" to je skvělý postřeh a výborně napsaný! :) *

unseen
07. 01. 2003
Dát tip
Merlíku, hezčí snad ani nejsou...místo, kde jsi spal, dodnes neuklízím :o))))) Jo, Armande, teď už tak maximálně ke staroprameni....degenerujeme, nezvratně...

Merle
07. 01. 2003
Dát tip
jsou věci, na které se nezapomíná... bylo to.... tak silné.... intenzivní.... naplňující.... já tě mám zas v hlavě nějak spojeného s teletubies.... :))))))

Armand
07. 01. 2003
Dát tip
:))) ne ne, ami, MY nedegenerujeme - to maximálně tak Giovanni. .-) A ačkoliv Toreadorům říkají degenerates, tak někteří z nás znají cestu.. k prameni ...a viděli svatý grál. :)

blondýna
07. 01. 2003
Dát tip
tip rozhodně ano, ale jako by mi tam ještě něco scházelo, něco připsati, tak bych to řekla, vyznívá to do ztracena, ale já si tu jen tak plkám:o)

Nuitík
07. 01. 2003
Dát tip
líbí

Pája
07. 01. 2003
Dát tip
*

Merle
07. 01. 2003
Dát tip
kalais: za dlouhých zimních večerů ti někdy povyprávím.... :)

Merle
07. 01. 2003
Dát tip
řeknu malýmu bráchovi a on ti sfoukne hřebínek ;-P

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru