Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prodejná

20. 04. 2000
1
0
1662
Autor
slavek

Naštěstí to není o mém citu ač je to psáno v první osobě

Doteky těl, jak energie protéká. Všude jen láska, prostý cit pro člověka všude jen ty a já a naše touha noc rychle utekla, ač zdála se dlouhá poslední polibek, a hezké ráno láska už dochází - dnes vyprodáno. Ta křídla stokrát zlámaná ta dobrota jež káraná v nespokojenosti, jež z nitra vychází, ve smrti, jež život provází, prožívat stovky malých epizod zaplašit city, jež nejsou vhod. Ve večerních šatech, v pravé poledne a týrat slepé oko, jež sotva prohlédne, byť hřeby v dlaních pálily, bolely a dřely, my na lásku či dobrotu, jsme dávno zapoměli, jen kousek lásky milosti, schováme pro sebe, za krutosti na druhé chcem dojíti nebe. Snad vše je dneska na prodej, včetně naší duší, tak vydražuj a nabízej, a kupuj co ti sluší odklepnuto, a je tvůj či tvá, tak člověk sám se denně prodává Bez citu, bez lásky, bez majetku, věna každý z nás je naprodej, otázkou je cena. Snad příliš přísný jsem a možná se mýlím snad žízní jsem vysušen a vedrem šílím, Však omyl ač připuštěn nastane tady stěží, vždyť víno dnes tu popíjím, a venku stále sněží...
Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
určitě si ji přečtu, seš talent

slavek
04. 05. 2000
Dát tip
děkuji, zkusím nějakou povídku napsat

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
líbí, ale tvoje povídky mám radši

slavek
27. 04. 2000
Dát tip
nicka: nevím, jestli jsou vyjímky.. Myslím, že otázkou je opravdu jen cena. Pro někoho to jsou peníze, pro druhého je to projev náklonosti od někoho.... Jean: kéž by byl jen ve mně

nicka
26. 04. 2000
Dát tip
důkaz toho, jak strašně snadné je rozepsat se široce o citech, které nás nikdy nenavštívily. Můžu mluvit hodiny a hodiny... a že každý z nás je na prodej, otázkou jen je cena??? Tady asi nejsou vyjímky z vyjímek, nebo jo???

Jean
26. 04. 2000
Dát tip
Tak kde je mráz...? V tobě, nebo vnás?

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
Řekla bych prodejná doba a lidi, co si myslí, že koupit lze skoro všechno... Venku svítí sluníčko a doba je bohužel stále stejná. Ale je to jen na nás!

Stepca
23. 04. 2000
Dát tip
.

Merle
21. 04. 2000
Dát tip
*!

slavek
21. 04. 2000
Dát tip
na větu "asi šílíš" se nedá dost dobře odpovědět. Řeknu-li, že nešílím, bude to akorát důkazem, že je to se mnou ještě horší. Řeknu-li, že nešílím, bude to lež...

saggit
20. 04. 2000
Dát tip
Ještě, že to není o Tvém citu. Ale stejně asi šílíš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru