Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-

07. 01. 2003
1
0
1462
Autor
quapa

***

Ty nemyslet že já nechtít

spíš nemoci

zachytit teplo slov jež

usedat hluboko

uvnitř sebe

utíkat

lovit lovit lovit

leč

nacházet jen stíny

Tak aspoň

chtít říci aby ty vědět

jaký klid se vzbuzovat

když procházet lesem

                           řekou

                           prázdným domem

                           čajovým lístkem

                           záhonem růží

                           sluncem

                           deštěm

myslíc pro tebe


LaMouette
08. 04. 2003
Dát tip
a mně se to náhodou líbí:-)*

Amanda
19. 01. 2003
Dát tip
Moc se mi libi ten pocit derouci se z basne...!*

Adalim
14. 01. 2003
Dát tip
hm, a já myslela, že to byl nějaký "primitivní" lovec, co neznat jazyk :-)

aRmida
13. 01. 2003
Dát tip
má to dost dobrou gradaci. jestli je tu něco odvozenina, tak je to rozhodně spíše než toto dílo celá idea posádky, kterou bych se na tomto místě skutečně velmi zdráhal vůbec zmiňovat. a jestli lze autorce něco doporučit, tedy spíše jen takovou drobnost, totiž aby příště raději nevysvětlovala svá díla...:-)

quapa
09. 01. 2003
Dát tip
jake posadce?........pokud to uz nekdo pouzil, a ja vim, ze jo, nejstarsi znam z 18. stoleti,pak u nas hodne za totace,ve spanelsku za franka,v nemecku za hitlera a myslim ze i vsude jinde,pouzivalo se to zvlast pro vyjadreni svazanosti jazyka ruznymi cenzurami,no ja to chtela odlehcit a napodobit tim chtela dreveny jazyk kdyz nevite, jak pochodite pri vyznani lasky, neni tezke dostat takovy napad, tak se teda omlouvam ze kradu, ale to je jako by nikdo nemel psat v rymech protoze to uz taky nekdo nekdy pouzil ....jinak diky za nazory,asi jsem to vazne nezvladla,uz mi to taky nepripada tak povedene jako kdyz jsem to psala (rozhodne za to ale nemuzou infinitivy, je to jen vyznanio,zadne roviny,zadne skryte vyznamy,zadne aluze ani ambivalence,jedina sifra byl ten infinitiv a ta se mi zda dost jasna,holt jsem zacatecnik,tak mejte trpelivost, treba se zlepsim) ps,jen se branim,nebyla bych radsi,kdybyste tady vzdychali och a ach, jak to hezky rezonuje!

katugiro
09. 01. 2003
Dát tip
takové nijaké...

.........

hurvinek
08. 01. 2003
Dát tip
ja byt taky dobra cehca

Nuitík
08. 01. 2003
Dát tip
mi to připadat jako mluva posádka...jinak nechtít být zaujatá, ale....ale.

quapa
08. 01. 2003
Dát tip
to je to vazne tak blbe?,...nojo holt neni kazdy den posviceni ps,rozhodne to nemel byt utok na cestinu

Narvah
07. 01. 2003
Dát tip
...ale je to legra :)

Adalim
07. 01. 2003
Dát tip
to být dobrá nápad :-)

quapa
07. 01. 2003
Dát tip
maso ja nerada...navic jsem si myslela, ze to je docela maso,az na citovkoidni konec se mi to docela podarilo,myslim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru