Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napoveda

07. 01. 2003
0
0
2099
Autor
Olda

Cilem je mit detailni funkcni napovedu. Uskalim P. mozne je i to, ze ma spoustu moznosti, ktere ale trebas nevyuziva vetsina, protoze o nich proste nevi, nebo nevi \"jak na ne\".

Helca vysla z povodni napovedy, ktera je ted dostupna v levem menu.

Vyrazne ji rozsirila. S dalsim textovym rozvojem by bylo idealni kdyby ji pomohli Andele.

 

Zakladem by mel byt strom asi podobny tomu levemu menu.

Kazda polozka muze mit podpolozku.

  • Nazev
  • seznam podpolozek
  • text
  • odkazy na souvisejici

Tedy napriklad:

  • Vkladani dila
  • nazev, editacni okno, limit del na den
  • Dilo vkladame tak, ze .. blah blah
  • cteni dila, psani kritik, ..

Cele by to melo byt jednoduse bez znalosti HTML administrovatelne.

 

Nu a ja se ted ptam. Mate k tomu nekdo nejaky dobry napad, predtim nez to naprogramuji? ;-)

 


JohnieBass
30. 01. 2003
Dát tip
Já teda za sebe nemůžu Nápovědě nic vytknout, protože jsem s ní spokojen, co zobrazovat nejčastější dotazy, lde kterých by se opak zhodnotila kvalita nápověda dodatečně, až po ohlasech či připomínkách? JB

Olda
15. 01. 2003
Dát tip
Takze system na vkladni textu je hotovej, ted "naliti" neceho zkusebniho a pak zkusim v dany sekci ty otazniky. Pokud s tim chcete Helce pomoct, dejte vedet primo ji! Za typy na JS diky, pak az se s tim budu prat ;-)

myrinda
13. 01. 2003
Dát tip
merle jak myslis presmerujes?

myrinda
13. 01. 2003
Dát tip
myslis to href? myslim ze uz jsem to pouzila a fungovalo to

Merle
10. 01. 2003
Dát tip
Olda, tohle jde adresovat... do každého konkrétního okna může otevřít co chceš... var parametry="toolbar=0,scrolbar=1,location=0,resizable=1"; var okenko=open("pismak.htm","seznam",parametry); okenko.document.write("sem jakekoliv html"); //jedna moznost okenko.document.href = "pismak2.htm"; //nebo proste presmerujes soubor (tohle neni odzkouseny, ale jit to musi)

Olda
09. 01. 2003
Dát tip
Merle; no, pokud uz je okno (napovedy) otevrene a ja v hlavnim P. okne kliknu znova na jinou polozku napovedy, tak se obavam, ze se mi to otevre do jinyho (malyho novyho) okna.. ale to mas cas, uvidime ;)

Špuntík
08. 01. 2003
Dát tip
jo, nápověda mi mohla mít samostatné okno, aby člověk nemusel přes pravé tlačítko a otevírat v novém okně. Tím krokem by se člověk mohl pohybovat zároveň v nápovědě i v ostatních částech Písmáka.

Merle
08. 01. 2003
Dát tip
myslím že tak jak píšeš je to ok jinak aby šly odkazy na konkrétní položku do stejného okna tzn kuydž u avíz kliknu na otazníček, abych se v novém okně (pokud je otevřené, tak to už otevřené) přepnul na konkrétní položku avíza....

Helča
08. 01. 2003
Dát tip
Taky myslím, že je to OK. S tím novým oknem - viz Merle

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru