Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lílá (Božská hra)

20. 04. 2000
0
0
2060
Autor
DH

Můj Život je součástí této Hry - je tou hrou samotnou - však JÁ nehraji - JÁ JSEM

Jitrem stvořený stín do dálky svým duchem hledím V povzdálí rozkvetlá moře písek a prach působí nekonečná hoře Stojím v úsvitu sám dlaněmi spojený Tebe jen v srdci mám Jsem člověk blažený krásný pták z oblohy stažený Tvůj hlas - má krev úsměv spředený pohledem zní zpěv Perly v proutěném koši jazyk suchý Slunce stíny netuší Začarovaná žízeň má touha po něčem srdcem více zmámená Polštáře lístků okvětních klidná mysl jiskrný teplý bílý sníh Ve stvoření kroků točí se svět laskavých zázraků Z povzdálí hlídám mám tělo s poznáním snídám Zrušení hvězd tisíců utíká vpřed čtu z nehmotných dopisů Tvým dechem stoupám skutečnost, nekonečnost skládám Ti k nohám.
nicka
26. 04. 2000
Dát tip
Neměj mi to za zlé, ale utkvělo mi z toho hlavně to "jsem člověk blažený, krásný pták" s oblohy stažený, samozřejmě...

Sly
25. 04. 2000
Dát tip
a s jakou částí hraješ teď???? iluze, hihi...

zolli
21. 04. 2000
Dát tip
krasna

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru