Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nazev literarni souteze

09. 01. 2003
0
0
2350
Autor
Olda

Radost ma v hlave myslenku prvniho kola te literarni souteze.

[druhe kolo pak ceka na Tichotama, ktery to zkusi po zkouskach, tedy mohlo by se to stridat, hodnoceni viz. dalsi diskuze, tedy nejaky predvyber a pak prizvani "lit. autorit" na finalni hodnoceni ;]

 

  • Napad na nazev tehle souteze? (neco jako Pismacka lit. soutez, ale mnohem mnohem lepsiho ;-))
  • Jednou z odmen, protoze to zaznelo vicekrat a me to prijde take prima, by byl zaznam na autorske strance (pod udaji autora, navzdy zaznam, ze vyhral), plus (mozna casove limitovane) zobrazovani nejakeho "vitezneho" grafickeho symbolu u jeho prezdivky v seznamu autoru (plus mozna jeste nekde jinde), ju?

JohnieBass
30. 01. 2003
Dát tip
Jiz jsem to navrhoval v jedné reakci. Př.Písmákova zlatá tužka:o) JB

Kalim
18. 01. 2003
Dát tip
Vždyť to je návrh názvu: "Jubileum umění"

Kalim:připomínka všeobecně.-) Mimochodem, Jubileum umění jsou dvě slova širokému čtenářstvu znějící podobně jako: Pohřebiště hrdinů...jenom osobní nesouhlas

Kalim
18. 01. 2003
Dát tip
Pohřebiště zní tak dobře právě proto, že to není konkrétní

Bizkitfreak
18. 01. 2003
Dát tip
Nikdy by mě nenapadlo tropit si humor z někoho. Omezím počet příspěvků, ano? Krom toho, mám další název : Uncomfortable awards.

Wopi
18. 01. 2003
Dát tip
ach bože...

Tohohle koření života do věcné diskuze co nejméně. K věci bych prosil nebo bez avi :-( .

Duf
16. 01. 2003
Dát tip
Neodpustím si taky trochu jumoru, Závody rychlého péra

Kalim
16. 01. 2003
Dát tip
Kdo dřív? _______________ JUBILEUM UMĚNÍ

Bizkitfreak
15. 01. 2003
Dát tip
Sorry, už se krotím. Co takhle cena za krotkost? Přidáte ještě za krutost... A za Luznost... A vyhraju to. Samolibim humoresm no=1

Bizkitfreak
15. 01. 2003
Dát tip
Méně humoru? Omezte humor a dostanete sex. To nejde!

Olda
15. 01. 2003
Dát tip
Oki, Bizkitfreak si ze me asi delal srandu, tak uz je pryc. Jinak napadu je dost, pockame na Radost a pak dame hlavy dohromady ;)

Wopi
15. 01. 2003
Dát tip
:) ne každý, kdo se přihlásí, to myslí vážně :)

kecyblil
14. 01. 2003
Dát tip
Armand: Myslím, že Wopiho zkrácení mého názvu by nebylo špantné. Písmákův pohárek by snadno našel i grafický symbol, stačil by obyčejný zlatý pohárek s číslem. Kdyby měl někdo třeba tři takové pohárky u přezdívky, určitě by mu to udělalo radost. A pokud bude dobrá a nezaujatá porota, mohlo by to i o lecčems svědčit. Písmácké srdce je hezký výraz, ale nezdá se mi úplně vhodný k soutěži. Porota by třeba nemusela mít to srdce udělit je jenom jednomu soutěžícímu, nebo tomu nejlepšímu a skončili bychom jak v Doremi. Písmácké srdce by se mělo udělovat někomu oblíbenému třeba jednou za rok. Jako "cena sympatie" k člověku, který je nezištný a nekonfliktní a má vás rád.

Armand
14. 01. 2003
Dát tip
kecyblil: To se dá i otočit. Nechám to na ostatních a na diskusi, až dojde ke konci na lámání chleba. Písmácké srdce má totiž nejeden atribut, který je vhodný.. je to zde symbol básnictví (literární tvořivosti.. neboť člověk, aby byl dobrým básníkem musí mít především srdce), pokud se ujme Tichotamovo logo, bude vlastně odkazem k logu a srdce obecně je jedním z nejsilnějších symbolů jako takových (upozorňuje také na hodnotu kvality narozdíl od poháru, který je vnímán jako hodnota vůle (vítězit) - poetické duchovní tvoření není, nemůže a nemá být hnáno vůlí zvítězit.) .-)

Přikláněl bych se k návrhu Armanda; nějaký ten symbol je nutný. a ono těch atributů PRO je v srdci asi víc. Zapálenost amatérů, čistota, soutěživost etc

JRR
14. 01. 2003
Dát tip
Koukám, že avi k minulému bylo s křížkem po funusu:-( Prvníazatímposlednítímpádemjedinečnásoutěžonejzlatějšípísmáckéslunce:-)

Bizkitfreak
14. 01. 2003
Dát tip
Několik sekcí podle stylu a druhy příspěvku, jako cena by stačilo čestné uznání, diplom a nějaký ty ženský. Nic velkýho.

Bizkitfreak
14. 01. 2003
Dát tip
Kecám, stačil by Rolls-Royce Bentley V8.

Bizkitfreak
14. 01. 2003
Dát tip
Co takhle písmámák roku?

Bizkitfreak
14. 01. 2003
Dát tip
A nebo Zlatý Vrána?

Bizkitfreak
14. 01. 2003
Dát tip
Nebo miss příběh...

Bizkitfreak
14. 01. 2003
Dát tip
Ale já bych uspěl stejně jenom v piškvorkách.

Olda
14. 01. 2003
Dát tip
Bizkitfreak,JRR; prosim kontruktivne, mene humoru!

Osobně bych navrhoval nějakou vazby na mytologii; Na devět vodních víl z družiny boha Apollona, třeba: Najádino srdce nebo Přízeň můz Jinak Armandův návrh je fajn. A ještě něco:Neměl by název koexistovat se způsobem porotování? Popularita tipů(písmácké srdce) vs odbornost(Přízeň můz)

Armand
13. 01. 2003
Dát tip
P_P: nerozlišoval bych.....

myrinda
12. 01. 2003
Dát tip
armnad:. a co: srdce pismakovo?

Armand
12. 01. 2003
Dát tip
myrinda: to je de facto jedno... ale líp se říká: máš písmácké srdce.. má to krásně dvojznačnou (resp. vícevýznamovou) vazbu :)

myrinda
12. 01. 2003
Dát tip
no jo armande, to mas vlastne pravdu :-) mit pismacke srdce a pismakovo srdce je skutecne rozdil :-)

Armand
11. 01. 2003
Dát tip
Písmácké srdce (v návaznosti na Tichotamovo logo písmáka)

Armand
10. 01. 2003
Dát tip
Písmácká ambrosie :) popř třeba (když jste u toho pohárku) Poetický grál (=písmácký král) :)))))

nin
10. 01. 2003
Dát tip
kdyby se to jmenovalo Básňoněco, omezovalo by se to jenom na básně, to chce něco obecnějšího ten kecyblilův nápad není špatnej

Radost
10. 01. 2003
Dát tip
Pohárek jako symbol je dobrý nápad. Proč ne?

to je manuskript gralu :-))

Radost
10. 01. 2003
Dát tip
no není to krásný?

myrinda
10. 01. 2003
Dát tip
nevidm ten obrazek nejvic se mi asi libi "Pismacke slunce" a nebo¨: "O pismacke slunce"

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
Písmákův Brk .-)

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
A co bubínek? :o))) To nebyl návrh na název soutěže... Návrh: Kazda soutez bude mit svuj nazev a proto navrhnu nazev az Radost prozradi jake bude tema:o). pokud Haiku tak: by radost mohl napsat haiku ve kterem by presne zachytil ten moment jako kdyz ctete nazev souteze:o))

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
Básňoklání :o))

Olda
09. 01. 2003
Dát tip
Ja myslim, ze nazev by mel byt stejny, aby se kazdemu (v lepsim pripade ;) v budoucnosti pod nim vybavila skutecne Pismacka soutez.. Samozrejme podtituly, resp. nazvy jednotlivych kol jsou jen vytany. Radost rikal, ze zatim napad na nazev nema. Nazev by se hodil, protoze pak by kluci grafici mohli zkusit udelat navrh loga te souteze...

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
Básňoklání je super :))) .. možná to "klání" bych nahradil něčím jiným.. co třeba Básňobraní? .-) =sklizeň toho nejlepšího básnického vína :))))))))

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
Napadají mě takové normálnosti neoriginálnosti: Písmácké klání Zlatým písmem(součást výhry by musel být nick zlatě) Žhavá písmenka Čest vítězům Černé na bílém Cena Oldy Velikého Velká cena Oldy Velikého Velký Olda minulé tři se zaměněním Oldy za Písmáka Soutěž s podtextem: (musel by následovat podtitul) :o)

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
nebo jen: Podtext

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
moje Básňoklání je nechutně kýčovité a jsem zásadně proti! :o) básňobraní je na tom podobně:o)

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
:) nesoudím kýčovitost...... líbí se mi jejich poetičnost .-)

Radost
09. 01. 2003
Dát tip
co třeba Tichotamovy banality :-)))))))))) nebo "Nechutný kýč" :-)) (to nemyslím vážně) myslím, že ani Básňobraní ne, protože nepředpokládám jen poezii ale: O jedinečné sluníčko (grafickým symbolem by bylo to sluníčko vpravo nahoře) Jinak samozřejmě specifický název pro každou soutěž je akceptovatelný návrh.

Wopi
09. 01. 2003
Dát tip
Zlatý tip Zlatý brk Písmácké slunce ...

Wopi
09. 01. 2003
Dát tip
to poslední je souhlas s Radostěm :)

kecyblil
09. 01. 2003
Dát tip
Napadlo mě logo soutěže, ale udělat bych ho neuměl. Byl by to chlapeček nebo holčička s vítězným úsměvem a rukama nad hlavou, jejich tričko by mělo tvar zlatého poháru pro vítěze, z podstavce poháru by vyčuhovaly jen nohy. Přes pohár by byl jako maturitní šerpa veden pruh připomínající vavřínový věnec, v jeho střední části by bylo pole pro číslo. Stálý název soutěže by pak mohl být "Písmákův vavřínový pohárek první", druhý atd. Na každém poháru by bylo číslo, všechny získané poháry by se objevovaly na domovské stránce autora. Pokud by se objevovaly v řadě pod sebou, mohl by být vedle každého vítězného dítěte konkrétní název soutěže, který si vždy vymyslí její vyhlašovatel.

Wopi
09. 01. 2003
Dát tip
no, to logo mi nějak nenaskakuje v představivosti, ale Písmákův Pohárek zní pěkně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru