Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezery mezi řádky děl - ŘEŠENÍ

10. 01. 2003
2
0
5375
Autor
Danny

Nazdar!
Stává se vám taky, že když si na svůj disk stáhnete nějaké dílo z Písmáka, to se pak zobrazuje divně? Mám na mysli prázdné řádky mezi řádky básně, které iritují zejména při tisku díla.

Než s Oldou provedeme úpravy, mám tu prozatimní řešení. Zjistil jsem totiž, že formátování textu díla se odvolává na soubor jménem norm.css, který je na serveru písmáka, avšak pravděpodobně ne u vás na disku. To lze lehce napravit:
Klikněte pravým tlačítkem na následující odkaz a zvolte "Uložit jako" ("Save as"):

http://www.pismak.cz/norm.css

Uložte ho do stejné složky jako díla, jejichž formátování (řádkování) chcete opravit. Po opětovném otevření těchto děl v prohlížeči by se již měly zobrazit lépe.

Danny
Kodynie
06. 02. 2003
Dát tip
Kdo říká, že ráda pracuji s .doc? Mám radši .rtf a ten Abiword zvládá perfektně a nemohu za to, že musím pracovat pod Windowsem, ale Linux znám taky a držím mu palce.

Danny
05. 02. 2003
Dát tip
kodynie: používám Lepší INovovaný UniXový systém. je super, ale žádnej f**ing Word tam není...

Kodynie
05. 02. 2003
Dát tip
Já znám Abiword. Ty ne?

Danny
05. 02. 2003
Dát tip
znám :) ovšem nakolik korektně importuje DOC přesně nevím... ve škole máme OpenOffice ale ta chce rychlej kompl

Kodynie
29. 01. 2003
Dát tip
No jo, já mám na to jinou metodu. Neukládám si to jako html.stránku. Ale označím si jen text, který chci.Pak ho vyjmu odtud a nakonec si to vložím do Wordu a zformátuji podle vlastní potřeby. Nejsem líná to dělat i ručně. Výsledek mi stojí za to.

Seregil
16. 01. 2003
Dát tip
nic pro mě.... zatím jináč ď.

Nuitík
13. 01. 2003
Dát tip
jo, to se mi taky stává, děsně mě štve, že to pak musím řádek po řádku vymazávat :o( díkys Danny

Danny
13. 01. 2003
Dát tip
papouch: řízek - ňam - fajn :) prokletí: přesně tak - ulož to tam, kde jsou ty dané HTML stránky (stejná složka/adresář/umístění/jaxetomuještěříká)

Prokletí
13. 01. 2003
Dát tip
vďaka, je to báječný ;o) jestli chceš, máš za to u mě slib, že kdyžtak sním řízek od papoucha, kdybys na něj neměl chuť ;o))))))) m.

papouch
12. 01. 2003
Dát tip
špica! :-) Dannyho mám rrrád, páč nežvaní a nevyrábí připitomělý auditka vo hov..ničem, ale dělá užitečný věci :-) Máš u mě řízek :-)))))

Prokletí
11. 01. 2003
Dát tip
Díky, skvělý... Jen malý blbý dotaz: Mám ho dávat přímo dovnitř složky kde jsou ty stažený htm, jo? Páš ;o) m.

Wopi
10. 01. 2003
Dát tip
díkes!

nin
10. 01. 2003
Dát tip
Díky moc, je to bezvadný, takhle jsem si párkrát tiskla mnohostránkový hubitelovy povídky a pak se vztekala nad výsledkem...

Armand
10. 01. 2003
Dát tip
dík .-)

Krel
10. 01. 2003
Dát tip
jj super!

JRR
10. 01. 2003
Dát tip
Děkuji za tip, vyzkouším Heaven ice day:-)

Bacil
09. 01. 2003
Dát tip
Danny, je to úžasné, ale já když už něco stahuju, tak to stahuju ad hoc kamkoli... nevím, jestli si zapamatuju, kam si ten "norm.css" případně uložím. Ale zkusit to můžu :-))

Danny
09. 01. 2003
Dát tip
Bacil: je to malý soubor, takže ho případně můžeš mít uložený i na více místech...

Bacil
09. 01. 2003
Dát tip
Vidíš, to je nápad... Takový soubor-Lenin. Kam se podíváš, tam na tě vykoukne :-))))

Jeanne
09. 01. 2003
Dát tip
šikovnej :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru