Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První román

09. 01. 2003
4
0
2311
Autor
Perchta

...jenom láska...

 

První román

25.10. ráno
Muž 1: Řekla jsi, že je všechny zabiješ, když s ní půjdu na rande, pamatuješ? Musíš říct, že to neuděláš!


26.11. večer
Žena: Měl jsi přinést květiny, abych viděla, že je to vážný.
Muž 1: Není to vážný a už nikdy nebude. Scházíme se kvůli mojí nový ženě. Vezmi si odtud všechny věci a já pak vyměním zámky a už sem nebudeš vůbec chodit. Máš čas do neděle.


30.11. večer
Muž 1: Vážim si tě, no teď, když si se svlíkala před mýma kámošema, tak si tě už asi ani nevážim, svojí nový si vážim a oženim se s ní.


1.12. večer
Dítě: Nechci už bejt s mámou za to, co udělala tvojí nový ženě.


3.12. ráno
Muž 1: Ty jsi tady včera byla. Nestih jsem ty zámky.
Žena: Vždyť tady tvoje nová ještě není.
Muž 1: Ale musíš si zvyknout, příště si vezmi děti k sobě.


30.12. poledne
Žena: Já nejsem tvoje bejvalá.
Muž 1: Ale jsi.


30.12. večer
Muž 2: Vy jste manželé?
Muž 1: V říjnu jsme se znova vzali, kvůli práci, přemluvila mě.
Muž 2: Je mi to trapný, ti to říkat, ale spal jsem s ní asi 8x, neudělal bych to, kdybych to věděl.


6.1. večer
Muž 1: Potřebuju tu druhou.
Muž 2: Dám ti jednu radu…No tak musíš tu první pustit k vodě.
Muž 1: No já vim, ale jak to mám udělat?
Muž 2: No rozvedeš se s ní.
Muž 1: Teď nemůžu, je těhotná.
Muž 2: No právě že teď musíš, dyť to není tvoje.
Muž 1: Já nemůžu.
Muž 2: Já tě zachránim, já si ji vezmu.
Muž 1: Ty bys to pro mě udělal?
Muž 2: Je to moje dítě.
Muž 1: Tak jo. A já si vezmu tu druhou. Udělám si z ní svoji milenku. Já to tak strašně chci. Ona to všechno ví. Nikdy jsem nemiloval jinou ženu.
Žena: Řekni mému manželovi, že s ním potřebuju mluvit.
Muž 2: Já s ní promluvim.
Muž 2: Oženim se s tebou.
Žena: Já chci svýho muže.
Muž 2: Toho mít nemůžeš, ten chce tu druhou. A rozvede se s tebou. Není to jeho dítě, ani jednou s tebou nespal. Má rád tu druhou.
Žena: Závidim jí.
Muž 2: Budeš mít mě.
Žena: Stejně jí závidim.
Muž 2: Jdu domu, pak ti zavolám, nebo jestli chceš, tak za tebou přijdu domů.
Žena: Tak jo, tak přijď.
Dítě: Nashledanou. A máme to v suchu.
Muž 1: Co to říkáš?
Dítě: Vezme si mámu a my budeme mít konečně tu tvoji novou ženu.
Muž 1: Já jsem mu říkal, ať sem nechodí. Je to dobrák.
Dítě: Třeba jí chce.


7.1. ráno
Žena Muži 1: Řekni mu, že s nim potřebuju mluvit.
Žena Muži 2: Byla jsem na potratu, promiň. Nevěděla jsem, že o to dítě tolik stojíš.
Muž 1: Ty jsi to věděl?
Muž 2: Jo. Naznačila mi to jedna její známá.
Muž 1: Kdo?
Muž 2: To ti neřeknu. Proto jsem taky řek, že si jí vezmu, aby musela s pravdou ven.


8.1. večer
Muž 1 Muži 2: Dohodli jsme se, že se vezmem jen na tři měsíce, než jí dají novou smlouvu.


9.1. poledne
Žena Muži 1: On se se mnou rozešel, prej jsem mu neřekla pravdu.


9.1. odpoledne
Muž 1: Lhala ti, že ti neřekla, že je vdaná?
Muž 2: O to ani nešlo. To dítě nebylo moje. Viděl jsem ji nahou. Před chvílí. A nejen to, roztáhla nohy a chtěla, abych jí to udělal pusou.
Muž 1: Mně to udělala taky, byl jsem tam chvíli před tebou.
Muž 2: Co to máš za čubku? Je mi to líto, že jsem se s ní rozešel, kvůli tvojí budoucí ženě, bude ti teď dělat peklo.
Muž 1: Já to nějak zvládnu. Já už chci jen tu druhou.
Muž 2: Se ti ani nedivim, po dnešku.


Dero
05. 10. 2003
Dát tip
V tom se nevyznám ... zkusím si to později přečíst ještě jednou ... :)

Perchta
05. 10. 2003
Dát tip
Teichman: no já vlastně píšu pořád jenom o jednom :) Muchomůra: dík Jeanne: dík Irea: díky, snad příště budu srozumitelnější Carrie: no bohužel eště není, ale jednou doufám BUDE Žíně: jojo, to je tak, když lidi nekapěj zákony Dero: škoda, zkus to znova, třeba to pomůže

Dero
05. 10. 2003
Dát tip
Nepochybně zkusím ...

Žíně
09. 05. 2003
Dát tip
Hele, a teď se možná budete divit, ale já něco podobně zašmodrchanýho znám ze života. Jen ten potrat tam nebyl a u rozvodovýho soudu všichni zúčastnění byli zajedno v tom, kdo je otcem toho budoucího dítěte. A ten pravej otec, kterýho si ta těhotná chtěla po rozvodu vzít za muže, chtěl to dítě za vlastní. Ale soud řek, že mu ho nepřiklepne, protože bylo počato během trvání původního manželství, tak že je to dítě toho původního manžela, i když ta jeho těhotná manželka tvrdila, že už s ním 3 roky nespala. A soudkyně napařila tomu chudákovi původnímu manželovi ještě alimenty. :-))

Carrie
21. 01. 2003
Dát tip
Tyyy vole, to je uruguayská telenovela!!! ;-))))))

Jeanne
12. 01. 2003
Dát tip
síla Tip

Irea
12. 01. 2003
Dát tip
Jo , síla. Ale život takový je... Jen jsem se těžko orientovala...

Mochomůra
11. 01. 2003
Dát tip
*

Perchta
10. 01. 2003
Dát tip
Aby se v tom čtenář ztratil, tak to jsem určitě nechtěla, přidala jsem osoby, snad to bude lepší...

Radost
09. 01. 2003
Dát tip
ta myšlenka je zajímává, ale zpracování je fádní a až příliš bezbarvé

Kandelabr
09. 01. 2003
Dát tip
připadá mi to zmatené...

fungus2
09. 01. 2003
Dát tip
chtělo to napsat trochu jiným stylem.

Perchta
09. 01. 2003
Dát tip
všechny vás miluju :-))

Radost
09. 01. 2003
Dát tip
:-)) jo, to my tebe taky (bezpochyby)

Perchta
09. 01. 2003
Dát tip
Víš, ono mě to fakt potěšilo, že jsi napsala, že zpracování je fádní,tak nějak si to hezky spláchla, prostě to dílko si tim otevřela, a je. A ti druzí dva, taky jste mě potěšili.

Radost
09. 01. 2003
Dát tip
a není snad fádní? i kdyby to byl úmysl, nepředpokládám, že tvým úmyslem bylo čtenáře znudit. zezačátku se mi to hezky četlo, ale pak to bylo příliš stejné a klížili se mi z toho oči...proto jsem napsal, co jsem napsal a jestli chceš radu: zkrátit/nebo přidat nějaký výraz a jestli med: ta myšlenka není špatná (myslím bezejmenná analýza vztahů :-))

Kandelabr
09. 01. 2003
Dát tip
napsal jsem pocit, který jsem z toho měl. já vím že to netěší, ale já tady nejsem proto abych byl na tebe milý :) je to hrozně nekonzistentní. Nevytváří to ve mě žádný obraz.

Perchta
09. 01. 2003
Dát tip
Jo, jasně, poučim se, díky.

katugiro
09. 01. 2003
Dát tip
nepřijde mi to fádní, ale musím říct, že jsem se ztratil ještě před šestým lednem (který to dovršil...), jestli to byl účel, tak gratuluji, ale v tom případě nic nechápu - jestli i to byl účel, tak se to dalo udělat mnohem jednodušeji... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru