Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sbohem

07. 01. 2003
4
0
2115
Autor
Playwithfire

Fladdermus-chtel jsi abych neco pisla v cajovne,tak tady to mas... Vim ze to asi melo bejt neco o caji ale byla jsem v ponekud zvlastnim psychyckem rozpolozeni:-)

Temná postava

Jen loučí

Zamává

Chvíli postává

Snad se loučí

Zaváhá.

 

Vykročí

Do svahu

Strmého

Její smutné oči

Hledají odvahu

Odejít od něho.

 

V hlavě

(kromě něj)

Má jen smutek

Ne zrovna hravě

Učiní

Rozhodný skutek.

 

Vykročí

Strmý sráz

Je jí spasením

Seskočí

Zlomí si vaz

...S potěšením.


jajoch: diik.-) tahle se mi liibii asi nejviic z toho, co jsem kdy naspala;)

Jajoch
21. 06. 2005
Dát tip
To je z toho, co jsem od Tebe četl asi zatím nejlepší...ale moc jsem toho nečetl...:-) Tip...:-)

Roggy
24. 03. 2005
Dát tip
Další, co se mi moc líbí :-) Tady zejména formou, i když je to forma aj s obsahem a to se počítá ještě víc :-)

Roggy: diiky!mne se tahle (egoismus forever:) liibii docela dost, jenze Piismaaci jii nejak nedocenili:)

nevím jestli už páni humansiti dali na web nějaký slovník. jsou v tomhle dosti zaprdění. i já. proto z papírového... ale angilcky se učíš, ne? a slovníky... jsou nejlepší literatura ze všeho... signfikantní: význačný, příznačný; taky matematicky významný... simplifikovaný: zjednodušovaný

signifikativni sem si jeste jakztakz (logicky:) odvodila, ale to druhy ne-diky...

...a taky netusim co je to "simplifikovany:o)

vysbetlete mi prosim nekdo co je to signifikantni? nejsem moc sectela (i kdyz si dost lidi mysli ze jo:-).... a v zavorce to je aby nebylo videt, ze se to nerymuje:o)

gask:pila sem sambu kdyz me tohle napadlo:o)

gASK
17. 05. 2003
Dát tip
Melancholické to je, to z toho přímo čiší,..leč neoslovilo mě to, snad je to moje chyba, snad chyba mého čaje, že není správně naladěn..

katugiro:nemuzu si pomoct, ale mne todle prijde asi nej z mejch del tady:-) takze nechapu na cem si mam dat vic zalezet-bud trosku konkretnejsi:-)

katugiro
07. 05. 2003
Dát tip
promiň, s takovým časovým odstupem už nemám tušení, jak to vlastně bylo... :)

katugiro
12. 01. 2003
Dát tip
děvče, děvče... :) věnuj se také jiným tématům... a dej si více záležet :)

Lucíšek
11. 01. 2003
Dát tip
Pěkný. Poslední dobou mívám podobný pocity. Dávám TIP

Peeta
10. 01. 2003
Dát tip
melancholy nice

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru