Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrtovy mě chtějí

10. 01. 2003
1
0
2332

Mrtovi už mě chtějí

Láska už umírá

Láska už to nepřežije

       Co bude dál

 

Láska to přežije

Každiho zabije

Přežit to

       Musí každý

 

Zabije ji každý

Co bude dál

Mrtvolu vomrdam

       Rad


Nešklebím se, to byl ďábelský úsměv.... :)

ďábelský.... :-))) hech... jasně, bobíšku... :-))

Zničit krtka!!!!!!!!!!!

Mno, já Ti nevím.... asik na Tebe pošlu nějakého vochránce zvířátek... :-))

Jo, to znám. Srstka mi dá přes hubu.... :)

hech, si myslíš, co když někdo jinej.... :-))

Takovej se ještě nenarodil, lásko.... :)

Miláčku..... :-))) a to jako si myslíš? :-)) Mno, mám Tě při tom nechat? :-))

Mám ti připomenout vlka? :)

Nemusíš.... :-))) enem ho vyzvedáváš a vyhrožuješ jím... se styď... :-)))

Nestydím... Vycvičil jsem ho na chlapce, co by mi chtěli ukázat, jací jsou hrdinové. Zatím žádný neuspěl... :)

Pišto, neříkej hop.... :-)) myslím, že jednoho takého znám, co .... ani vlk by Ti nepomohl....:-))

Pišto, neříkej hop.... :-)) myslím, že jednoho takého znám, co .... ani vlk by Ti nepomohl....:-))

Huvidíme... :)))) (a nezapomeň se s tím chlapcem rozloučit....)

Broučkuuuu..... hajdaláčku.... :-)) si nějak moc věříš.... :-))) Huvidíme, řekl slepej... :-))

Věřím. Mám proč.

Protože máš vlka, ale nemět ho... tak.... chi... :-))

Ale mám.

:-))))

achich..... navrhuji x - ko.. avi alte?

avi Zbora?

Pišto??

Šup tam s ním, Kytí.... :(((

Proč se šklebíš?? :-)) Pišto??

eště cu doplnit, že zařazení v klubu - X- krement a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

furt se nedivim

Aladar
13. 01. 2003
Dát tip
Douda není následovníkem Morgensterna a pochybuji, že by ho vůbec znal. Ale svým způsobem naplňuje požadavky tohoto směru (hovořím o nonsensu); na rozdíl od výše uvedených autorů však toho dosahuje bez námahy vzdělaného člověka. On je Douda sám takový oživlý nonsens (znám ho osobně), tabula quasirasa, gramatikou zlehka jen ovanutá. To, co tvoří, také lze zařadit mezi naivní umění. "Umění", chcete-li. Člověk se u toho musí smát, už jen proto, že Douda to bere smrtelně vážně. Každopádně, pokud by se snad Douda někdy měl podrobit nějaké léčbě psychologického či psychiatrického charakteru, lze tato díla doporučit jako sondu do Kvičákovy duše. A proto: Doudo, piš, Doudo, válej! NarVor: z těch chyb je tam naschál žádná (ve sbírce Řbitovní quíítí je 9 textů, které obsahují 80 závažných chyb)

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Lohengrine a slecno barboro. Douda kvičák něco napsal sice to vypadá jak z chorého mozku ale něco vypotil.Což se o vás říct nedá.DOUDO JED'

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
Souhlasím se Sonorem. Říct někomu, že je vůl, je snadné. Zvlášť v internetové džungli. Ale sám dát kůži na trh, to už je jiná. Jinak ale taky dávám za pravdu Lohengrinovi, který správně zaznamenal, že to není smysluplný text. Ovšem odsudek, který L. vypustil, odmítám. Lohengríne, rytíři Grálu, věz: jako postava z germánské mytologie a německé opery bys mohl znát německého básníka, Christiana Morgensterna, a jeho následovníky, kteří ve svých básních - ach můj Bože - žádný smysl nemají!!! Říká se tomu poezie nonsensu a je to docela rozvinuté odvětví. U nás připomínám kupříkladu Hiršala, Jana Katolistu Turkyně...

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Tak hezky jako Ty ALADARE bych to nenapsal.Držíme kvičákovi palce,v další tvorbě GO DOUDO GO

Nyx
12. 01. 2003
Dát tip
No nevím, mně tato tvorba s ohledem i na jíné tvé kousky přijde jako poměrně nekvalitní a to jak po stránce formy, tak i témat a hlavně gramatiky. Není problém psát slengově či jinak nespisovně, ovšem neznalost základní gramatiky působí velmi nekulturně a uboze.

katugiro
12. 01. 2003
Dát tip
nesmysl, na tom léčení něco je...

Lohengrin
11. 01. 2003
Dát tip
To je ale nesmyslna basen, mel by ses lecit ...

1/ pravopisné chyby 2/ to mrtovi-mrtovy jsou asi mrtvoly, že? 3/ úchyle! :-)

Kvičáku!!! Jako kdyby ses svým včerejším dílkem rozhodl vylézt z hrobu na světlo bóží, ale vrátil ses tam, koukám. Seš vůl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru