Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátká zpráva

16. 01. 2003
1
0
1138
Autor
ShadowDancer

Té co svítí na nočním nebi. Té jež vede poutníky na zemi i na moři. Té jež patří srdce mé. Hvězdičce.

 

Krátká zpráva zní

Miluji tě – má první, poslední….


No jo. Líbí. Jenže (obávám se) pouze v kontextu ostatních věcí z týhle sbírky, co tady máš. Atmosféra, pointa, nápaditost... naprosto stejné, ALE NA DVOU ŘÁDCÍCH. Ono milovat někoho samo o sobě na text, který by oslovil i ostatní, nestačí. Chápu, že "hvězdičku" máš rád, a že jí to píšeš, ale co to má říct mně ? I´m sorry, jak by řekl vlastenec, ale sbírka Hvězdičce hu mně končí. P.S. Krátká zpráva dostane tip za to, že je krátká.

Pišta: No třeba právě tím chci zaujmout.... :-))) Někde jsem tady viděl autora, který tu má asi 10 děl a všechny jsou jen jeden verš... :-) (A teď nevím, jestli já inspiroval jeho, nebo to bylo jen zmatkem... :-))

Pošli mi na něj avízo, to mně eminentně zajímá. Čím kdo chce zaujmout, to se odhaduje těžko. Jestli je to tak, jak říkáš, nuže daří se ti, daří.

Adalim
16. 01. 2003
Dát tip
líbí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru