Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc ohně

21. 01. 2003
2
0
1437
Autor
ShadowDancer

 

Tiché kroky u bouřlivého ohně

Rozevláté vlasy, vůně hořícího dřeva

Nožky pulsující v rytmu hudby

Rozžhavené kameny s leskem tvých očí

A tisíce jisker dělajíc ti společníka

Vzdálené hvězdy, vzdálené břehy

Vzdálená postava.....


Tak a dost..... chcete šokující pointu? A tisíce jisker dělajíc ti společníka Vzdálené hvězdy, vzdálené břehy A šplouch.... kýbl vody. :-))))

Radost... poslechni...ty jsi nějaký aktivní... nechceš si dát tři kolečka kolem baráku?? člověk je tady utahaný položen před monitorem a někdo tu furt cpe dynamiku.... LOL...

Drownedgod
23. 01. 2003
Dát tip
...pomíjím dynamiku i pointu, ale i tak tam toho moc nezbývá ke chvále, chtělo by to zapracovat na tématu či jiném oživení třebas metaforickém či jinak ozvláštňujícím...:)

Notreal
23. 01. 2003
Dát tip
*

Lidi, lidi..... já vás někdy vážně nechápu.... Radost: Rozpor tam nevidím, protože já si v klidu sedím u ohně a sleduji slečnu jak tančí. Astalavista: Pointa tu ve skutečnosti není... je to starý flegmatik Shadow... :-)

Radost
22. 01. 2003
Dát tip
tak to ta dívka asi tancuje indické oční tance bez sebemenšího záchvěvu svalů... vždyť to nemá žádnou dynamiku! :-)

Jenni
21. 01. 2003
Dát tip
*

Radost
21. 01. 2003
Dát tip
rytmus a zvuková stránka textu je v rozporu s obsahem - burácejícím tancem u extraktu žhavosti... Tenhle rozpor cítím jako nezáměrný a tudíž celé vyznení básně jako neurčité. vzdálenosti...:-(

Astalavista
21. 01. 2003
Dát tip
Nenašel jsem v tom nic nového, popis situace a pokus o překvapivou pointu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru