Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života kurvy

12. 01. 2003
4
0
3893
Autor
Sonor

kašlete na tu lásku,je to děvka

Temná ulice

z průchodu strach

slyší Tvé kroky

čeká Tě vrah

 

v ústech pachut´ krve

v pevné ruce nůž

péro se mu postavilo

ted´ se holka drž

 

divoké sevření

výkřiky z hrdel

velkej negr s ptákem v ruce

skrápí tvojí prdel

 

natrhlá pochva

krve proud

nohy máš od sebe

nemůžeš se hnout

 

kudla se zaryla

do Tvého těla

že takhle dopadneš

jsi nevěděla

 

zvedl víko od kanálu

k tomu tělo Tvoje

dopadla jsi na dno

jako kůpa hnoje

 

rozpáraný břicho

střeva lezou ven

dneska asi neřekneš

to byl dobrej den 


Sonor
24. 10. 2005
Dát tip
poslouchám skoro všechno, ale Landu ne. tím nechci říct, že jsem od něho nic neslyšel. je mu to trochu podobný, ale nic jsem neopajc!

no, tohle už¨je lepší... fakt neposloucháš landu?

cmukina
24. 09. 2004
Dát tip
fuuj

Zařazuju do Cinkyho klubu sprostých slov!

Kryton
19. 09. 2004
Dát tip
docela slaby :o(

To je teda psycho!

JASAN
29. 01. 2003
Dát tip
Ze žívota kurvy se stala nejčtenější pohádkou za posledních 23 měsíců. Blahopřeji.

Sonor
29. 01. 2003
Dát tip
Moc Ti děkuji

Aki
21. 01. 2003
Dát tip
Sonor: si ty texty porovnej... já netvrdím, že jsi to opajc... jen se mi moc nechtělo věřit, že jsi od něj tuhle písničku nikdy neslyšel... podobný dílka můžou vzniknout i náhodou, to uznávám... ale pořád si stojím za tím, že to tvoje dílo je humus... nikoliv po technický stránce, rytmus docela sedí a rýmy jsem už taky viděl daleko horší... Landa psal prakticky o tom samým, ale je to úplně o něčem jiným... sprostý slova mi nevaděj, tím to není... ty jsi to prostě psal účelově hnusný, to se mi nelíbí...

Sysa
19. 01. 2003
Dát tip
Je to presne viz Aladar - tohle je jen "policejni fotka", Plastici i Landa tomu umeli dat to "neco navic"...

Sonor
19. 01. 2003
Dát tip
proč Landa?

Blaznivkaaa
17. 01. 2003
Dát tip
Mě to připomíná hlavně Landu...::) ale dobrý!*

Aladar
17. 01. 2003
Dát tip
Toho Landu v tom nevidím. Daleko víc mi to připomíná Plastiky, například texty, které měli z Wernischovy sbírky prasinec (Šel pro krev, Prasinec, papírový hlavy), nebo Placáka (Bleskem do hlavy), Bondyho...

Cirilla
17. 01. 2003
Dát tip
Plastiky znám, todle album je moje nejoblíbenjší, ale myslím, že toto dílo je o 192% brutálnější.

Aladar
17. 01. 2003
Dát tip
I.W., Prasinec I jali se poltiti na kusy roztrhali rozvěšovali střeva olizovali mastné prsty zbytek hodili psům kviklají veřeje (sb.Prasinec, 1982)

Aladar
17. 01. 2003
Dát tip
U Sonora mi chybívá ten prvek, zastoupený tady veršem "kviklají veřeje". Ten, který povyšuje "policejní fotky z místa činu" na něco víc.

Cirilla
17. 01. 2003
Dát tip
Já vím, ale to je umělecký vyjádření hnusu. Tohle dílo mi přijde poněkud nedodělaný a prvoplánový.

Aki
17. 01. 2003
Dát tip
tady je ten už několikrát zmiňovanej text od Landy, aby neznalci věděli, vo co gou... VODRHOVAČKA Chtěla strašně ho chtěla, že je vrah nevěděla, u baru stál a na ní se smál ,teplo vniká do těla. Hudba pomalu ztichá, cosi u srdce píchá jako bych tě znala spoustu let, ona jen tiše vzdychá. Knírek, slamáček, z doutníku dým, je to vrah slečinko nechoďte s ním, kde sranda končí průser začíná, strašnej řev, černá krev, tráva je peřina studená, pitomá. Svět se s ní jenom točí, pro jeho hezký oči.Vyšli ven na vzduch tam prej bude líp on k lesu směle vykročí. Na trávu jí pak skolí, to jí příjemně bolí, rudý rty zašeptaly že prej může cokoliv. Knírek, slamáček, z doutníku dým, je to … Chtěla strašně ho chtěla, že je vrah nevěděla, tak nad ní stál a tiše se smál cosi vniká do těla. Do břicha se dýka noří, romantika se boří, slinivka játra a fuj a tak dál křiku jako když hoří. Knírek, slamáček, z doutníku dým, je to … Zas tu svini nechytli, zabil a už je v pytli, pálivej polibek na dobrou noc,ještě než na to vlítli. Proto Holky nevěřte slibu, děláte velkou chybu, někde pak v noci v cizí moci... … bez pomoci. Knírek, slamáček, z doutníku dým, je to …

Astalavista
17. 01. 2003
Dát tip
Aki... jo, Lanďáka znám..:))

Aladar
17. 01. 2003
Dát tip
Cirilla: přesně to jsem chtěl říct ;) Aki: Od Landy mám leccos, ale tohle jsem nikdy neslyšel. Žíly mi to ale netrhá, jsou horší ztráty...

Aki
17. 01. 2003
Dát tip
Aladar: a divíš se, že při čtení tý slátaniny nahoře, se lidem vybavuje Landovo jméno? :o)

clovrdik
16. 01. 2003
Dát tip
fakt pěkná pohádka :-)); tematicky je to aktuální, to jo,ale zpracování mě nenadchlo; nocméně do klubu to v každým případě patří a zařazuju

Aladar
16. 01. 2003
Dát tip
Hmm, zdá se, že se tady rozvíjí diskuze o tom, co je realita. A zdá se, že kdekdo to ví! No to je sranda. Já to teda nevím. A pak se tu taky vynáší dost soudů z oblasti estetiky. Upřímně řečeno - kdo má právo určit, co je krásné a co je ohavné? Mne například oslovily fotografie Jana Reicha, uspořádané do knihy Praha mizející. Jsou tam zákoutí z periferie Prahy 70. let. Skladiště, odstavné koleje (nejen) Smíchovskeho nadraží, popelnice apod., vše samozřejmě ČB. Leckdo to odbyde slovy: Je to hnus. No, ono to není krásné jako krásné; je to prostě jiná krása; jak by řekl můj táta: Je to tak škaredý, až je to hezký. Teď to nemyslím přímo v souvislosti s tímto dílem. Je to jen taková úvaha o tom, že leckdo plácá (a nejen tady) o něčem, o čem má pouze povrchní představy.

Wopi
16. 01. 2003
Dát tip
Ne každý tu má povrchní představy a opravdu srovnáváš vcelku nesrovnatelné.

Flegmatik
16. 01. 2003
Dát tip
tohle nemusim

Aki
16. 01. 2003
Dát tip
Aladar: jestli ti texty a básničky o natrhlý pochvě a vyhřezlých střevech připadaj esteticky na výši, pak se asi nemáme o čem bavit... není zas tolik lidí, který by fotku popelnice považovali za hnus... hnus by byl, kdybys v tý popelnici měl strávit den, společně se vším, co z tý holky vypadlo...

JASAN
16. 01. 2003
Dát tip
Dvě stovky navštěv za čtyři dny, 46 kritik ale jen dva tipy, to působí zajímavě.

Sysa
16. 01. 2003
Dát tip
Omluvte mě,jdu zvracet ( a to vydržím hodně ).No nic,každej asi potřebuje nějakou svou formu vyjádření,ale tomuhle si dovoluju něříkat "umělecký" vyjádření. Jinak souhlas s Akim a clovrdou - slo to napsat lip, to tema neni zly, ale dalo by se napsat -a ted bych pouzila ten termin - "umelecky" aniz by ses odklonil od ty reality ke ktery se tady tak hlasis...Ale aspoň se trochu rozvířily diskuzní hladiny;-)

Aladar
16. 01. 2003
Dát tip
Kdyby se za návštěvy platilo, třeba kdyby tu byl nějaký banner, tak by Sonor byl velmi bohatým Písmákem.

Aladar
16. 01. 2003
Dát tip
Ad Estetika: Psal jsem, mimo jiné, že moje úvaha se neváže k této pohádce o kurvě, či co to je, ale že je míněna obecně. Tvrdit o tomto díle, že je krásné, by mě ani nenapadlo. Je to programově ohavný výtvor (konečně, autor sám to proklamuje členstvím v klubu humusářů). Ohavnost myslím jako estetickou kategorii, ne jako hodnocení.

Sonor
15. 01. 2003
Dát tip
nazdar Aki. Landu fakt neposlouchám

Wopi
14. 01. 2003
Dát tip
tak už můžu hodnotit nejen dílo, teď už i toho člověka ;-)

Nuitík
14. 01. 2003
Dát tip
:o)

Sonor
14. 01. 2003
Dát tip
slečna barbora má pásku přes oči. Píšu o realitě,a ne o životě ve snu,o lásce nebo jiných zbytečnostech

Aki
14. 01. 2003
Dát tip
Sonor: o realitě... to máš z vlastní zkušenosti? řek bych, žes to kapku přehnal... nevím, co jste za kapelu, ale je možný, že několika zfetovaným puberťákům se to bude líbit... mně ne... a věř mi, že se nepovažuju za člověka, kterej by nevědě, co to je realita... hraješ si na drsňáka, budiž, proti tomu nemám nic... ale šlo to napsat daleko líp, tohle je sračka... a nechce se mi věřit, že jsi neslyšel něco podobnýho od Landy... ten to ale napsal daleko líp...

JASAN
14. 01. 2003
Dát tip
Máňa leží v márnici a zeleň má na líci .....Lálalalalá Aki, on si nehraje na drsňáka, jen přirozeným způsobem projevuje radost ze života. A chce se s námi o ní podělit.

Nyx
13. 01. 2003
Dát tip
Nepovažuji to za dílo, je to špína.

Cirilla
12. 01. 2003
Dát tip
proč mi to tak trochu připomíná Landu a Doudu Kvičáka?

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Landu neposlouchám a doudu kvičáka znám osobně

Cirilla
12. 01. 2003
Dát tip
Tak proto! :))

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Hrajem spolu v kapele

Cirilla
12. 01. 2003
Dát tip
I toto! Teda chlapi, chtěla bych vás poznat. Teda, ehm, čistě studijně, máte zaujímavé texty :o))

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
To by jsi měla . pošlu Ti demo až ho doděláme

Cirilla
12. 01. 2003
Dát tip
Tak to béřu! :

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
No mně to připomíná film Z pekla.

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Aladare prozradíme naše malé tajemství

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
A jaké to je?

Kandelabr
12. 01. 2003
Dát tip
hmmm...samoúčelnost na entou

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
Myslíš, jako že je mi ve skutečnosti 10 let, jsem ďouče a ty jsi mě před chvílí pozval na colu?

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
všichni hrajem spolu

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
Ne, to jsem neměla říkat. Sákryš. Ne, musíme mlčet, vždyť víš. Jsi přece můj strejda, to nejde, já... nechci... tatínek by mě zbil!

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
to je zase ňákej difterizmus, co?

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Pane Kandelabr jaká samoůčelnost?

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
S tebou já už si na nic nehraju, ty seš zlej strejda nemám tě ráda! A řeknu to tatínkoj!

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
Nasekám Ti prdel spratku jestli něco cekneš

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
No tak ne já radši nic nepovím, ale slib mi, že už mě necháš bejt, už mám jen jednu ručičku a půl nožičky!

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
aladare četl jsi zakázanou lásku?

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
ne, já ji zažil :)

Sonor
12. 01. 2003
Dát tip
dobrou noc aladárku zítra se stavím odpoledne

Aladar
12. 01. 2003
Dát tip
Nezapomeň na bonbóny, Sonore.

Leata
12. 01. 2003
Dát tip
no toto...disgusting :op

Astalavista
12. 01. 2003
Dát tip
Přijde mi to dost ubohý... ale nechci hodnotit člověka podle toho, jak píše...

Wopi
12. 01. 2003
Dát tip
člověka ne, dílo ano - velice ubohé

Nuitík
12. 01. 2003
Dát tip
hnusný je to, ani kouskem mě to nezaujalo

Ať si spolu tydle lidi hrajou třeba i v kapele, ale myslím si, že by se na takovýhle díla nemělo reagovat ani negativně, protože jim to dělá jednoduše dobře.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru