Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sex u deváté jamky

Výběr: Stanislav_Vašina, Albireo
13. 01. 2003
33
2
3062

četla jsem tu o nějaké soutěži o romantické dílko ... tak tady je jedno!

Sex u deváté jamky

 

 

Byla polovina června. Svítalo už chvilku po šesté a rtuť v teploměru vyšplhala vysoko nad dvacet stupňů.

 

Když jsem o půl osmé otevřela oči, Jean-Pierre už patoval u nohou naší postele.

"Dobré ráno, pusinko," usmál se a políbil mě na čelo.

Zívla jsem, oblékla si župan a sešla dolů do kuchyně udělat si ranní čaj.

"Zdál se ti nějaký sen, pusinko?" Ozval se shora Jean-Pierre.

"Ano," odpověděla jsem.

"Pamatuješ si ho?" Zvídal.

"Bohužel," zalhala jsem.

Přece jsem mu nemohla začít vykládat o Paulových opálených a jemně zpocených pažích. O jeho drsném smyslu pro humor. O jeho VŠEM, co Jean-Pierre coby šlechtic nikdy neměl a ani nemohl mít. O té tolik přitahující nezkrotitelnosti a rozpustilé spontánnosti. Ach…

"Jdeš dneska na turnaj, lásko?" Vystrčila jsem hlavu ze dveří, abych nemusela příliš zvyšovat hlas.

"Ano, čumáčku," potvrdil mé očekávání a najednou tak silně pocítila, že bych tam chtěla být také. Tak moc jsem to najednou chtěla, že jsem pomalu zapomněla, že liché golfové turnaje jsou jen pro muže.

Nalila jsem si šálek čaje a zakousla se do nugátem plněného croissantu od Berlingtona a začala přemýšlet nad dnešním dnem, když do kuchyně vstoupil Jean-Pierre.

"Lásko, víš co mě právě napadlo?" Obejmul mě kolem ramen ze zadu a zašeptal mi do pravého ucha.

Nesouhlasně jsem jen pokývala hlavou, protože jsem měla plnou pusu toho luxusního nugátového croissantu.

"Dnes tam bude Paul Berlizt - ten mladý trenér se zatraceně nízkým handicapem. Napadlo mě, že bych tě vzal dnes na jeho hodinu, co ty na to?"

Zhruba eurový kus božského croissantu se mi zasekl někde v krku a já už počítala poslední vteřiny svého života. Kdyby mě Jean-Pierre netřískl vší silou do zad pravděpodobně bych se udusila.

 

* * *

 

Muselo být okolo poledne, protože nám slunce ostře pálilo do zátylků. Stáli jsme osamocení na odpališti - všichni ostatní se pohybovali kdesi okolo nás, i když nikdo v té chvíli nebyl vidět.

"Paule?"

"Ano?"

"Nemyslíte si, že stát tu uprostřed poledne na golfovém hřišti a nedát si jedinou jamku je trošku hloupé?" Zeptala jsem se.

"Je mi líto, ale dnes na hřiště nemůžete," řekl.

"Protože jsem žena?" Chtěla jsem jít někam pryč - někam, kde bychom nebyli tak moc na očích.

Paul stál jen pár milimetrů za mými zády a držel přes mé ruce hůl. Cítila jsme jeho vůni i dech na své šíji. V ten moment jsem díky nápadu mého muže prožívala naživo svůj sen předchozí noci.

"Ano, protože dnes hrají muži," vysvětlil.

"Nikdy jste neleštil bambus aniž vás vaše matka neupozornila, že je to nezdravé?" Sykla jsem potichu, ale tak, aby mi rozuměl. Poodstoupil ode mě a já tak mohla vědět, že mu dochází skutečný účel dnešní tréninkové průpravy.

Paul měřil asi metr osmdesát a měl velmi široká ramena. Jeho oči byli modřejší než obloha nad námi, jeho úsměv a kaštanové vlasy, které mu občas padaly do očí… Stál tam naproti mně a hledal v mých očích odpověď asi na tisíc otázek, které se mu právě honily hlavou.

"Už jste někdy patoval na zdejší deváté jamce?" Zeptala jsem se ho a přitom ukládala svou čtyřku do pojízdného backu.

"Váš manžel, ale…," rozhovořil se než jsem ho přerušila: "můj manžel vám zaplatil za čtyři hodiny se mnou - takže buď tu můžeme ještě tři a půl hodiny stát na ostrém slunci nebo se můžeme jít projít k deváté jamce, kde nás bude krýt stín. Tak co vy na to?"

"Touhle dobou už budou všichni už na jedenácté, že?" Pousmál se.

"Ano - to budou," potvrdila jsem diskrétnost naší tajemné mise.

 

* * *

 

"Berete prášky?" Zeptal se, když na mě nalehl.

Zelená tráva na kraji lesa byla vlažná a příjemně chladila mé vzrušením rozpálené tělo.

Kývla jsem na souhlas. Rukama jsem ho objala kolem zad a víc ho přitáhla k sobě.

Paul se ke mně přivinul celou silou a okolní svět někam zmizel. Cítila jsem jeho drsné chloupky na jeho prsou jak se mi dřou o bradavky, těšila jsem se z doteku jeho boků, když jsem se nadzvedla, abych mu vyšla vstříc.

A pak, když už jsem čekala na ten zázrak, jsem zjistila, že mě hodlá podrobit sladkému mučení a vnikl do mě jen částečně, a pak téměř okamžitě unikl. Viděla jsem výsměch v jeho očích.

Divoce jsem se mu zaťala nehty do zad a nohama ho pevně objala kolem pasu. Chtěla jsem, aby si mě vzal celou.

Úplně jsem se ztratila v záplavě těch tak moc opomíjených pocitů z jedinečné rozkoše a teprve za chvíli jsem si uvědomila, že za tím praskáním větví někde za námi slyším i hlasy.

"Paule!" Vzdychla jsem.

"Bohužel neznám vaše křestní jméno, madame." Řekl a dál se zmocňoval mého těla.

"Někoho slyším," zašeptala jsem.

"To jen hledají míček u dvanáctý jamky," snažil se mě uklidnit.

"Danielle - jmenuju se Bianca," pousmála jsem se a pevněji se přivinula k jeho tolik mužnému tělu.

"Těší mě, Danielle."

 

* * *

 

"Danielle - mohla jsi to říct rovnou a na žádné hodiny bych tě nebral," pravil uraženě vítězný Jean-Pierre u večeře.

Svraštila jsem obočí ve snaze vykouzlit si v obličeji nechápavost.

"Procházeli kolem poledne kolem drivingu, ale nikde jsem tě neviděl," vyčítavě pronesl.

"Já…," snažila jsem si něco vymyslet, ale Jean byl rychlejší.

"Za to, toho trenéra jsem viděl s nějakou děvkou u devítky - jak se mám pak asi cítit, když ti zaplatím za hodiny, ty si někam odejdeš na kafe s kamarádkou a on si za předem zaplacenej čas šuká na půlcentimetrovým trávníku, miláčku?"

"Promiň, lásko," šeptla jsem a v té chvíli jsem děkovala bohu.

"To nic - ale stejně by mě zajímalo, kdo s ním byl…," pronesl a pousmál se.

A já věděla, že se to už nikdy nedozví. Tajemství deváté jamky patřilo jen nám - Paulovi a mě. Bylo to tak krásné - tak jedinečné a dobrodružné, že na to do smrti budu s úsměvem na rtech vzpomínat, i když se kdesi hluboko v mé hlavě bude ozývat svědomí, že jsem podvedla svého muže. Miluji ho, a to mě dává nemyslet na malou zradu, kterou jsem mu vlastní vinou způsobila.

Až tohle jednou budeš Jean-Pierre číst, doufám, že mi odpustíš jako jsem i já odpustila tobě - ten čas, který jsi se mnou mohl být, ale nebyl.

 

Tvoje Danielle Steel


2 názory

Josephina
25. 10. 2020
Dát tip

:-))


typické:))

Flammea
20. 10. 2004
Dát tip
Fakt čtivě napsaný a pár dobrých hlášek:)*

Solitary
31. 08. 2004
Dát tip
Super parodie na "stýlovky" ! :o))))
Jinak bys to ani nebyla Ty! ;o)

Solitary
31. 08. 2004
Dát tip
Ach jo, chtěla jsem navodit atmosféru, růšovoučký pozadíčko a ono houby :o///

Nostradamus
24. 08. 2003
Dát tip
*

Carrie
29. 04. 2003
Dát tip
"Bohužel neznám vaše křestní jméno, madame." :-)))))))))

brachio
16. 03. 2003
Dát tip
Zhruba eurový kus božského croissantu se mi zasekl někde v krku a já už počítala poslední vteřiny svého života. Kdyby mě Jean-Pierre netřískl vší silou do zad pravděpodobně bych se udusila. :))))))))))))))))* apropo, víte jak souložej vši? vší silou....

Deltex
15. 03. 2003
Dát tip
*

Prokletí
27. 02. 2003
Dát tip
Jejku, a co golfový vozík? A placený profi nosič, co ti asi na to všechno? Ale to nám poví až čertík (ro)Bertík ;o)))))) m.

Acquarius
27. 01. 2003
Dát tip
to já si radši nevyberu, v životě člověk taky někdy (radši) neví ;-)

právě!:-) máš na vybranou:-)

Acquarius
22. 01. 2003
Dát tip
to se mi líbilo! ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, že jí ty hodiny zaplatil schválně a možná taky věděl, která ženská to byla na 9. jamce ;-) třeba má pan šlechtic také svoje hříšky anebo je povznesen...

Albireo
20. 01. 2003
Dát tip
Přečetl jsem a přidávám se k Výběru s tipem.

Katerina
19. 01. 2003
Dát tip
Můj Paul má ramena tak na 54 cm, jaký je průměr?

Kadel
19. 01. 2003
Dát tip
:-))))))

ulita
16. 01. 2003
Dát tip
Aki: jak moc? :)

Aki
16. 01. 2003
Dát tip
ulita: co jak moc? ramena? moment, změřím... :o)

Aki
16. 01. 2003
Dát tip
esi sem dobře měřil, tak od jednoho konce ke druhýmu je to 62cm, stačilo by ti to? .o)

JASAN
15. 01. 2003
Dát tip
Ani ne, tak aktivní ženy by bylo opravdu škoda. I když taková rituální, eroticky podbarvená vražda....... Mohli by se třeba Jean-Pierre a Paul Berlizt domluvit, Danielle bestiálně vraždit a při tom ji střídavě znásilňovat. To by bylo opravdu romantické.

Dadinka
15. 01. 2003
Dát tip
Jasan: A co kdyby treba Paul zabil Jean-Pierra a znasilnoval jeho?:)))))))))))))))))))

JASAN
15. 01. 2003
Dát tip
Dadinka :-))))))))))) Chytrá holka, chytrá !

JASAN
15. 01. 2003
Dát tip
Ale obávám se sex mezi dvěma chlapama, to by Konstantinidisová nesvedla. ( Pán bůh zaplať.)

Desirée

ulita
15. 01. 2003
Dát tip
myslíš, že to manžílek fakt nevěděl...? (široký ramena taky můžu :)) ...a jinak dobrý!

Algaranna
15. 01. 2003
Dát tip
skvely:-)

Aki
15. 01. 2003
Dát tip
Aki má široký ramena :o) a tahle věc se mo líbí moc... na konci jsem vyprsk smíchy, mělo to tak bejt? :o) a tip...

pedro
15. 01. 2003
Dát tip
Ses přidala ke konceptuálnímu umění? Jak říká české přísloví: Když dva dělají (píšou) totéž, není to totéž

Ychtil
15. 01. 2003
Dát tip
Moc se mi to líbí! :-)))

Wopi, ty asi nebudeš mou literární pokleslostí nadšen, že? :-)

Wopi
14. 01. 2003
Dát tip
dal jsem tip? dal... od Steelové jsem nečetl ani řádku, nevím

Wopi
14. 01. 2003
Dát tip
všechno co píšeš (po překonání totemských začátků) se mi líbí - ale každý kousek jinak :)

JASAN
14. 01. 2003
Dát tip
Doufám,že nás příjemně překvapíš pokračováním, ve kterém se Jean-Pierre zcela nearistokraticky naštve a svou milovanou manželku zmydlí tak, že bude alespoň týden na všech snobáckých párty decentně postávat. Och, jak já bych to napsal, kdybych to uměl. :-)))

Tynic
14. 01. 2003
Dát tip
Asi změním oblíbená témata v povídkách :o)

ašjeg
14. 01. 2003
Dát tip
ché :oD

Jasane: a zabít jí nechceš? :-)

Kandelabr
13. 01. 2003
Dát tip
no jo sranda... :)

Čmelák
13. 01. 2003
Dát tip
Čtivé, úsměvné, šokující.. Danielle Steel se nezbytně nutně musí obávat podobné konkurence, která by ji mohla zničit..., kdyby byl konec více happy... Tip

Josefk
13. 01. 2003
Dát tip
musím na Kořenec zjistit, která jamka je zastíněná :-)))

gd
13. 01. 2003
Dát tip
ocelová daniela. to je ukrutný. tip.

Cirilla
13. 01. 2003
Dát tip
:´-(( to bylo tak krááááááásný, fňuk- :o)*

čtenář
13. 01. 2003
Dát tip
***********

čtenář
13. 01. 2003
Dát tip
ve výběru právem!!

Yfča
13. 01. 2003
Dát tip
:o)*

Danny
13. 01. 2003
Dát tip
!!!!!!!*********

cvok
13. 01. 2003
Dát tip
super, len rozpisat a predat... *

Nuitík
13. 01. 2003
Dát tip
cháááááááááááááá, výborný****

fungus2
13. 01. 2003
Dát tip
Jo!! Povedenééééé!!!

nin
13. 01. 2003
Dát tip
:-)))))))))))))))) *

Marthin
13. 01. 2003
Dát tip
Snad to brzo zfilmují a dají ve čtvrtek na Nově..ach..;-)

pampelin
13. 01. 2003
Dát tip
V Americe bys byla bohatá, v Čechách dostaneš tip:))

katugiro
13. 01. 2003
Dát tip
na začátku druhé části mě napadlo: "Tedy, nevím, co tomu řeknou ostatní, ale já jsem si takhle vždycky představoval knihy od Danielly Steelové..." cha cháááá :)))

Wiki
13. 01. 2003
Dát tip
to je tedy bomba :-) *

pampeline: proč myslíš, že po nocích šprtám anglinu? :-) ale bohužel to nestačí... budu si tam muset ještě najít fiance a pak budu za vodou! :-)

Wopi
13. 01. 2003
Dát tip
za vodou před vodou nikdo nesmí stát nebo nebudu hrát

Pavson
12. 01. 2003
Dát tip
to jsem si oddychl, konzervativního čtenáře potěší, že neměníš témata ani kvalitu *

StvN
12. 01. 2003
Dát tip
Úplnej Harlequeen, nebo jak se to píše. Tu soutěž určitě vyhraješ.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru