Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O malém apoštolovi

13. 01. 2003
5
0
1444
Autor
Perchta

Lukáškovi

O malém apoštolovi

 

"Nemusím k tátovi?" ptá se malý apoštol andělským hláskem svého strýce.
"Prakticky jsem ho našel na ulici, nejmladší bezdomovec v Čechách", vysvětluje princ svým dětem. A malému apoštolovi říká : "Bude se ti u nás líbit, přihlásim tě u nás do školy."
"Pojď, ukážeme ti pokoj, který jsme připravili pro princeznu," říkají princovi děti.
"Prorazím tady dveře, "říká princ, "možná ty jsi to dítě, na které čekám."

Hodná ježibaba si loňský Štědrý den přála: "Ať je nás příští rok o jednoho víc."
I ježibabě se někdy přání splní.

 

Epilog

 

"Andílku! Anděli, měníš i osudy dětí, které jsi nikdy neviděla!"
"Je mi ctí."


Perchta
03. 12. 2003
Dát tip
Děkuji vám všem za kritiky...

Žíně
09. 05. 2003
Dát tip
To je velmi pěkný. Máš Perchto hodně podob. **

houba
15. 01. 2003
Dát tip
velmi pěkná,to ano,ale není to moc krátký....né pro mě,ale pro děti...jako jestli by u toho dítě usnulo? ne,fakt líbí :o)

Drownedgod
15. 01. 2003
Dát tip
...smysluutíkající a možná až zbytečně krátké a říkající jen v matných umělých náznacích a k tomu konci bych přiřadil jiný začátek, ale co.....:-)))

ofčátko
15. 01. 2003
Dát tip
taky myslím, že by drobné natáhnutí neškodilo, ale i tahle hvězdička je příjemná :o))

quapa
15. 01. 2003
Dát tip
uzas,uzas*

JASAN
14. 01. 2003
Dát tip
nádhera

katugiro
14. 01. 2003
Dát tip
zajímavé :)

Cirilla
13. 01. 2003
Dát tip
líbila, opravdu moc! Tady se teďka rodí pěkných dílek, nestačím tipovat ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru