Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Souboj beze zbraní

25. 04. 2000
8
0
3093
Autor
Semis

Takhle nějak může vypadat den, když člověk je s někým ... (Je to pro změnu zase písnička :->)

Každé ráno, když se soužím, když po tobě toužím mě nenecháš spát. To potom do naší soukromé války pozvu Šrámky a Hálky a začnu ti hrát. Opásám si tě stříbrným větrem a vlněným svetrem snad zaženu chlad. Kyticí růží ti zaženu splíny a přilbu hlíny zkusím na hlavu dát. Pak spolu upadnem až tam, kde byl Baudelaire a pár jeho známých, co jsem vždycky chtěl znát. Kouknem se do zdechlin co dlouho už hnijí a můžem s chutí jít poobědvat. Kolem páté pak u šálku čaje pravda nahlas si zpívá a lež zkouší lhát. potichu Vysockého kdosi hraje a to je povel si svačinu dát Ještě ti ukážu, jak zněl kdysi Verlaine, jeho umění básní, které mám tolik rád A když se rozlije záludná luna, tak už jen dobrou noc a spát … Dobrou noc a spát!
Semis
29. 01. 2002
Dát tip
no, jen to vyzkouset :)))

clondaik
25. 01. 2002
Dát tip
Je to dobrej návod na hezkou předehru.

síla -*!

Tynic
16. 06. 2000
Dát tip
JO, jo moc pěkné ! Verlaina taky můžu...ale jo dám ho ! Ale : přijedeš na chatu k Sarken a všem to zahraješ ! ;o) P.S. JO a mě to naučíš i s akordy ! ;o)

Semis
24. 05. 2000
Dát tip
díkes všem

massi
23. 05. 2000
Dát tip
Jo Helena má fakt pravdu. Líbí se mi to a docela bych to chtěl slyšet i s hudbou. Tip

Helena
21. 05. 2000
Dát tip
Tohle je přímo návod na udobření. Dík!

Mandor
20. 05. 2000
Dát tip
Pěkné, moc pěkné...

Stepca
26. 04. 2000
Dát tip
Jo. Tohle se mi líbí dost. Tip

Laďa
25. 04. 2000
Dát tip
Hezkej den, to já bych si ten můj představila jinak.

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
ZbDť

JenJá
25. 04. 2000
Dát tip
dobrý, pěkný ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru