Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Joe spí

15. 01. 2003
0
0
928
Autor
Téčko

     Tušil, že někteří měli infor dřív než ostatní. Pak se sám zastyděl.

Jak mohl přece doufat, že komunismus pokračuje? Jak mohl doufat,

že jednotný vzorec pro spotřebu bývá naplňován? Tyto otázky mu nedaly spát. Že by to byla jejich přítomnost v parlamentu? Možná.

     A teď kvůli nim nemůžu spát. Zapojil si infor do zvukové podoby.

Výstup nastavil tak, aby jej slyšel jen on. Pochopil, že synchronicita dosáhla opět až k jeho hlavě. Zrovna hudba, zaměřil se na text. "Sometimes se cítím jak svůj jediný přítel." Podíval se na značku kapely. Jedna z těch, která byla určena východnímu trhu. Tak trochu líným individuím, jako byl on.

     Usnul.

     Inform rozpoznal, že dlouho s ním nebylo manipulováno. Vypnul se.

     Venku napadnul sníh.

     Joe se probudil. Zjistil, že spal víc než 7 minut.

     Všimnul si vločky, padá, padá, pad... .

     Usnul

Toho dne se toho víc nestalo. K půlnoci se objevila světlice. Noční obloha ji pohltila.

 


Pompejus
22. 01. 2003
Dát tip
Přiznám se ke své malé inteligenci jsem to asi nepochopil. Ale jestli to byl účel, taxe ti povedlo :-)

StvN
19. 01. 2003
Dát tip
Zapojil si infor do zvukové podoby. -od týhle věty to chápu, ale to nad tim? to asi nic neznamená

edka
15. 01. 2003
Dát tip
docela střelené, trochu chaos, ale pocit z toho mám dobrý

snažím se snažím, ale... ?

fungus2
15. 01. 2003
Dát tip
Takové zvláštní.

Téčko
15. 01. 2003
Dát tip
ad Konstantinidisová: možná o tom to je.

katugiro
15. 01. 2003
Dát tip
uniká mi nejen "infor", ale i všechno ostatní... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru