Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítel konkurent.

17. 01. 2003
9
0
2187
Autor
JASAN

Zhruba tohle se mi dneska opravdu stalo. Fakt nekecám. Poslední dobou se mi to stává často.

Přišel ke mně do kanceláře konkurent. Uvařil jsem mu kafe. Usmívali jsme se na sebe a dohodli  jsme  další, společný postup. Dnes musí malé firmičky držet spolu proti těm velkým. Časem se spojíme v jednu firmu. Věřím mu, že své sliby dodrží. Já je hodlám dodržet také. Dnes opravdu není doba vhodná na to, abychom si šli po krku.

 

Ale jednou si z jeho stehenních kostí udělám štíhlé pohárky na víno. Jeho lebku budu mít na svém stole, budu si do ní odklepávat popel. A zapálenou cigaretu si budu odkládat do jeho zubů.  Když budu mít dobrou naladu , budu ho hladit po tý jeho mazaný vypreparovaný šišce a takto k němu budu promlouvat: "V tomhle stavu jsi docela sympatický, rozumný kluk. Měl bys mi být vděčný za to, co jsem z tebe udělal."

 

 Konec snění. Ach jo. Těším se na další spolupráci.


Žíně
09. 05. 2003
Dát tip
Jasane, ty jseš dokonalý anděl. Z nesnesitelného konkurenta jsi udělal sympatického rozumného kluka. To si ani nezasloužil.:-))**

Gunhead
27. 02. 2003
Dát tip
to je jako Woodoo... zkus to někdy realizovat... :) třeba to zažene tu otravnou konkurenci... *

Levandoras
22. 01. 2003
Dát tip
tak tahle představa o vzájemné spolupráci mě nutí něco ti říct: S TEBOU MUSÍ BÝT RADOST SPOLUPRACOVAT!!!

Bobísek
21. 01. 2003
Dát tip
:-)

JASAN
20. 01. 2003
Dát tip
Sonor - To jsem přehnal, já vím. Ale neumím mazat kritiky.

Josefk
20. 01. 2003
Dát tip
:-))) jo!

Carrie
20. 01. 2003
Dát tip
JASAN: áááááááááá ňam ňam :-DDD řetězy praskají.... ;-)

JASAN
19. 01. 2003
Dát tip
Carrie - Až to bude, pozvu tě na večeři ve třech. Jen já, ty a můj přítel. Do řeči mu sice moc nebude, ale legraci si s ním užijeme, uvidíš. A nezapomeň ssebou vzít tu druhou. Pustíme jí spolu ze řetězu.

JASAN
19. 01. 2003
Dát tip
Sonnor - Časem k tomu určitě dojde. Mimochodem, nesháníš práci ? Na trvalej PP by to nebylo, ale příležitostný fušky bych měl.

Jeanne
19. 01. 2003
Dát tip
taky mívám chuť tohle udělat s některýma lidma T

Drownedgod
19. 01. 2003
Dát tip
..docela odvážné...kdyby to tak mohl číst on, co by asi vzešlo od něj na Tvou adresu, mno jistě by sme se divili a Ty jistě nejvíc..:-)

Sonor
19. 01. 2003
Dát tip
z pilou umím dělat,ale nikdy bych Ti neřekl vypadni debile

Cirilla
18. 01. 2003
Dát tip
žjova, chudák konkurent. No, i když, bůhvíco si představuje on, že?*

Sonor
18. 01. 2003
Dát tip
nacpat do sudu,zaletovat a hodit do přehrady

fungus2
17. 01. 2003
Dát tip
hm. Hezké!

Carrie
17. 01. 2003
Dát tip
áááááááááá.... hned bych se z těch pohárků napila s tebou!!!!

Pavson
17. 01. 2003
Dát tip
otázka je, co si představoval on, jestli tě viděl pouze přejetého a sežraného mravenci, nebo měl bujnější fantazii *

JASAN
17. 01. 2003
Dát tip
Pavson :-)))

ulita
17. 01. 2003
Dát tip
nedávno jsem zjistila, že když velká firma spolkne malou, tak šéf té malé firmy řekne zaměstnancům, že jejich firma EXPANDOVALA.... dobrý, ne? nevím jak vás, ale mě to pobavilo... kapitalismus je úžasná věc... a spojovat malé firmy proti velkým je blbost :)))

ofčátko
17. 01. 2003
Dát tip
:o)))

stala se tvoje představa???? bože - to by ze mě byl asi grafoman! :-)

katugiro
17. 01. 2003
Dát tip
stává se to, a nejen na poli obchodním... :)

StvN
17. 01. 2003
Dát tip
Dáš mu to přečíst?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru