Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mystika všedního dne

19. 01. 2003
1
0
1289
Autor
Perchta

\"Nevážím si vás, paní Havlová\"

 

Mystika všedního dne

 

   Dagmar Havlová byla krásná talentovaná herečka, kterou většina českých mužů milovala a většina žen obdivovala. Něco jako Marilyn Monroe v Česku. Marilyn si v 36 letech vzala prášky, Dagmar jen o pár let starší se stala Dagmar Havlovou a tím první dámou.

   Před dávnými časy vládly královny. Králové je doprovázeli jen jeden rok a pak byli rituálně popravováni. Tehdy platil lunární kalendář, popravy se konaly 13. měsíc. Odtud je ta "nešťastná" třináctka.

   A tak se ptám, proč národ nenávidí Dagmar Havlovou, když miloval Dášu Veškrnovou? A moje odpověď je tahle: Je to strach ze starých časů, je to strach z královny, která posílá na smrt svého krále. A je tak silný, že i když Dagmar prokazatelně nejméně dvakrát zachránila našemu prezidentovi život, je tu stále.

   Přiznat si svůj strach znamená nad ním zvítězit.


Perchta
12. 04. 2003
Dát tip
Barbare, děkuji 18/33

Barbar
25. 01. 2003
Dát tip
zajímavý názor, paradoxně mě ale z celého díla nejvíc zaujala ta třináctka... :) .....ale o té to celé je.. ..........tohle je prostě klub náročného čtenáře .............já to beru BARBAR *t

wasabi
20. 01. 2003
Dát tip
Tak bohužel. Tohle už mi přijde jako sračka. Ale Romanovi se mi líbilo. Ne kvůli kozám.

Perchta
20. 01. 2003
Dát tip
Wasabi, já to beru, tohle je prostě klub náročného čtenáře. :-))

katugiro
19. 01. 2003
Dát tip
zajímavý názor, paradoxně mě ale z celého díla nejvíc zaujala ta třináctka... :)

Perchta
19. 01. 2003
Dát tip
Katugiro, ale o té to celé je.. :-D

xiao
19. 01. 2003
Dát tip
a to je fakt s tou třináctkou? ;-) a to si pak našly nového krále? aspoň si nešli na nervy...

Perchta
19. 01. 2003
Dát tip
Postupně to přišlo královnám líto a tak zabíjeli jiného muže...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru