Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Iluze

26. 04. 2000
0
0
723
Autor
Zralá

Nádherná iluze venkovního světa už mě zase láká, láká mne ven – sketa! Snaží se vloudit mi do mozku přítmí tmy, do slabin bodá bránit se nedá. Je příliš silná, potvora vlivná líná a vlídná... Zná všechny zákruty mé malé dušičky, kéž bych si moh aspoň prohlídnout rybičky! V tom malém akvárku na chodbě u soudku, s pivem či vínem, snad. Přinutí k úsudku, chybnému, zajisté. Vrátí mne do smutku iluze hrůzná! Odcházím do nebes navždy a zatracen, nikdo mi nepřines džbán...
Zralá
12. 07. 2000
Dát tip
Nenech se mást vlastní zkušeností. :-)

Zralá
30. 06. 2000
Dát tip
To nevim Miroslave.

Miroslawek
30. 06. 2000
Dát tip
Ale já vim ;o)))

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Chlasty, chlasty, žbluňky, žbluňky, od ochlasty chytit muňky jen tak nedá se, když je jak prase ožralej a nemůže...

Zralá
04. 05. 2000
Dát tip
To si piš, že je. Co myslíš ty, že tam je?

Stepca
28. 04. 2000
Dát tip
..zatím je ještě něco víc.

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
no, to vyznění mě moc nenadchlo, ale myslím, že to není špatný... dokonce bych řekl, že případný nerytmy a "nerýmy" nejsou na škodu...

Poops
26. 04. 2000
Dát tip
To je zajímavýýý! Máš pravdu, všechno venku je iluze, to uvnitř je stálé a pravdivé... jen se nenechat zmást! No, jestli v tom džbánku bylo to, co si myslím, tak to Ti opravdu jen vloudí do mozku tmu a rybičky tam rozhodně neuvidíš!:-)))

Bambulka
26. 04. 2000
Dát tip
Mňo, Poops to vystihl(a) docela dobře, ten mok ve džbánku je opravdu vlivná potvora!:-)

saggit
26. 04. 2000
Dát tip
Je to vtipný i s nápady, ale dal bych si příště pozor na rýmy a rytmus. Ale jinak jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru