Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čajovna (na střeše)

26. 04. 2000
0
0
1831
Autor
(závorka)

Jít z náměstí Křížovníků do podloubí obchodníků výtahem až do nebe uvidím z výšky na tebe tam u misky čaje celá Praha má je na terásce, na střeše vítr vlasy pročeše vikýře a z prejzů střechu jen tak , oku pro potěchu (pak ochranka v baretu ze střechy sundá poetu) když konvice dopitá je zpátky na zem z prejzů ráje..
Anni
26. 07. 2004
Dát tip
rýmy jsou naprosto hrozný. Ani rytmus nesedí. A ještě nebe-tebe achjo, vždyť nic otřepanějšího neexistuje!! Pro tyhle účely jsem ve své oblíbené čajovně zavedla v knize návštěv Koutek pokleslé poezie. Ani ti nevím, jak se tam vždycky dostane nějaká rýmovačka o slonech...

Amanda
11. 07. 2003
Dát tip
Zajimava predstava...

Bibša
02. 05. 2000
Dát tip
hm, tady se někdo prozrazuje :-) respektive prozradil ... ale básnička je (aspoň pro zasvěcené) fajná a výstižná ... jo

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
že by jsi byl přímo na místě?

clovrdik
26. 04. 2000
Dát tip
dobrá lehká rýmovačka

zolli
26. 04. 2000
Dát tip
to je sladky, uplne to vidim... jeste mam v ustech tu chut caje.

Bambulka
26. 04. 2000
Dát tip
Jo, přímo to vidím, a hlavně tu ostrahu, asi tam teď číhaj na každýho... :-( Ale jinak je to tam moooc krásný a tahle básnička taky, zní tak lehce...:-)

saggit
26. 04. 2000
Dát tip
Je to lehoučký. Dal bych tam ještě víc pocitu. Otázka je, jestli to jde. To hlavní je uvnitř.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru