Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napokraji mříží

20. 01. 2003
6
0
2712
Autor
Katčenka

Je to pravda....všechno tohle je pravdivý...je to prostě dopis a je na vás představit si za tím všechno co se stalo...


                               

Je to hrozný,v tu chvíli,co babička prozvonila náš telefon,aby šel někdo z nás dolů,mi to došlo.Poznali to...!Měl jsem tolik myšlenek a pocitů-hlavně úzkost a strach z myšlenky,co bude dál.Nejdřív jsem doma zapíral,ale potom jsem se přiznal,že jsem tam vlez.Řek sem ale,že jsem nic nevzal.Chtěli jsme jim to tam s otcem říct,ale už bylo pozdě.Jeli pro policii.V tu chvíli jsem i brečel.Čekal jsem na jejich příjezd.Co bude dál?

 Přijeli,pozoroval jsem techniky při práci v domnění,že jsem otřel všechny otisky.Zase pozdě!Už nějaký našli.Jeli jsme s nima na stanici.Tam jsem čekal na příjezd kriminalistů.Přijeli.Sednu si se dvěma do jedné z  místností jako frajer,nebo jako debil v domnění,že mi to stále projde.Byli příliš chytrý!Ty vtipy o nich vůbec nejsou pravdivý.Pořád zapírám,ale oni od začátku vědí,že jsem to vzal.Psychicky mě na 100% dostali.Úplně jsem se sesypal.Žádal jsem je o cigaretu,ale na stanici nebyl momentálně nikdo,kdo kouří.Tak mi tam při mém stresu povídaj,že když všechno povim,bude to o hodně lepší.Pořád jsem zapíral i Davida.Sice pro mě už neni takovej kamarád,ale žije mezi náma,v tý naší kultuře...Pak se to stalo-všechno ze mě dostali.Asi to tak bylo lepší.Co bude dál?Budu sedět?

 Jedu s detektivy do Vršovic na fotky a otisky prstů.Po Davidovi stále pátraj,kde asi je?Je to přesně jak v nějaký krimi...

 Přivezli mě tam.Cvak cvak,otisky a jsem v evidenci jako zločinec.Je mi to líto,pořád myslim na rodinu,na Lee a na to,jak asi dopadnu.Jedeme zpátky.Zavřeli mě do cely v Hostivaři.To byla vážně strašná chvíle.Byl jsem v ní asi 4 hodiny.Jen jsem tam tak seděl a přemýšlel o rodině,o Lee,o sobě...

 Občas jsem i na 20 minut usnul.Měl jsem hlad a žízeň,tak klepu na dveře cely a čekám,že dostanu konečně něco do žaludku-dneska poprvé.Přinesli mi jeden suchý rohlík.

 David už byl s matkou na stanici.Vyzvedli mě z cely a jdeme to zase všechno sepsat.Už mám u sebe právníka.Na pohled starší a inteligentní pán.Vše jsme sepsali a pustili mě domů.Šel jsem domu ve strachu,ale naši už spali.Jen otec mi ukázal,co si mám vzít k jídlu.Konečně jsem si zapálil a volám Lee.Ale ona je po dnešku asi unavená.Nejspíš jsem jí vzbudil.Promiň!A teď sedim tady v pokoji,píšu na tenhle papír,poslouchám Gramatiky a myslim jenom na ty tři věci...           

 

                                                                                    

 

 

 

                                                                                       …xxx…
                              

je škoda, že to je pravda, je mi ho líto, člověk někdy udělá kopanec, ani neví jak a ty následky potom jsou těžký. Hezky se to četlo, je to dobře napsaný*

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
Jo?Ja mu toreknu-bude mit radost...vzdycky z cestiny propadal :-)

teď jsem si přečetla část kritik a jsem zklamaná, žes to nepsala ty :-)

možná propadal kvůli těm hrubkám, který tys mu opravila :-)))))

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
Ja vim,nepsala sem to ja,ale proste mi to prislo zajimavi podelit se o to s ostatnima...taky me to zajímalo kvuli ohlasu-jestli ma cenu dopsat tu knizku-jestli to bude lidi zajmat..Takze promin,ale uz s tim äsi nic neudelam...

no to nevadí, zajímavý to je, ale mohla jsi na to upozornit v prologu :-) určitě to stojí za to, dokončete to

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
Ja napsala ze je to dopis a pravdivy dopis...a tim ze je to psany v muzske osobe kazdemu muze dojit ze sem ho asi nepsala ja...No nic,budeme se snazit...ale casu je malo...

to mě trošku zarazilo, ale někdy to tak bejt prostě musí, že ač ženská, píšeš jako chlap :-)

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
No jo,ale ja bych to takhle opravdovy nedokazala napsat...

No jo :-))))) a o tom to je :-))))) jak to, žes ještě nešla ven s Ondrou? :-)

Katčenka
08. 05. 2003
Dát tip
On hraje od sesti u nas tady na Hostiku,takze tam tak nejak v pul sesty pudu a pak deme kalit druhy cary,takze se tesim :-)

To se nedivim, ty první se nevyvedly počasím :-)

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
No, říkáš "jen" ničí majetek, jen malují na zdi a skla... víš kolik to stojí lidské práce to napravit? Oni si v životě na nic nevydělali, všechn dostanou a když ne, tak ne že by hledali "jak si an to vydělat", ale prostě to ukradnou... Ano, beru to hodně osobně, protože mi už je na zvracní z lidí, kteří se nedokážou chovat alespoň trochu slušně... bydlím na sídlišti v paneláku a každé ráno, když jdu do práce a vidím to smetiště kolem, ta počmárané zdi... v něčem takovém bych měl vychovávat svoje děti? Ty laciní frajírci si připadají strašně "in" když něco zničí, ale nevidí už tu práci, kteoru zničili... a že chtějí ničit práci? Co oni v životě dokázali, aby ničili? A ze že to dělají právě porto, že to není správné? Pak bych jim zpřerážel ruce - to taky není správné a s rozdrcenejma prstama nebudou po ničem čmárat! Jo, beru to hodně osobně, protože se mě to hodně osobně dotýká... protože v tomhle světě taky žiju... znám pár rozmazlenejch týpků z baráků na kraji města, ze "zbohatlických" čtvrtí, co chodí čmárat na zdi... ne u sebe doma... Ano... beru to osobně, prootže to JE osobní! (a dokavad si i ostatní lidé neuvědomí, že to je osobní, tak s tím nic enzmůžeme... nejsme jenom jedinci, jsme společnost a útoky proti společnosti se dotýkají každého z nás!) Uffff, nehal jsem se unést, pormiň...

Katčenka
25. 04. 2003
Dát tip
Ja NEREKLA "JEN" TO SEM nikdy NENAPSALA A ANI BYCH TO NENAPSALA,PROTOze s tim nesouhlasim!!! I kdyz se mi graffiti na nakych zdech libi...Kazdopadne to uzavrem

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
Juj sorry.. já se přehlídl... za to "JEN" se omlouvám :o) JO, někde jsou pěkná graffiti... souhlasím :o) LAe mus být dobře provedená a an vhodných místech...

Katčenka
25. 04. 2003
Dát tip
V tom souhlasim naprosto...Nekdy to sou jen cmaranice...ale takovy Point,to uz je umeni...

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
Souhlasím :o)

Katčenka
24. 04. 2003
Dát tip
Bereš to moc osobne a moc do "dusledku"... Tyhle kluci nicej majetek-malujou na zdi,na skla autobusu a buhvico jeste...Trestat je...ale jak? Pujdou a udelaji to znova,i kdyz vedi ze to neni spravne-mozna prave proto to delaji...neresme to...

Katčenka
23. 04. 2003
Dát tip
Tak v tomhle s tebou nesohlasim...nejde tu o vinu a trest,jde tu o to,jestli to tomu cloveku prejes,nebo ne.

Lowlander
23. 04. 2003
Dát tip
Omyl... jde tu o vinu a trest! Pokud se někdo proviní proti ostatním, pak zasluhuje trest... přát nebo nepřát něco někomu... to je už o něčem jiném. To je zatahování osobních pocitů do otázek, kam nepatří... pokud ukradl peníze a použil je na zbytečnosti (jak jinak nazvat ty věci, co mu stejně policie vrátí?) Dalo yb se vzít v potaz, dkyby za ty peníze koupil jídlo (hladověl-li by) či jimi pomohl někomu druhému, ale i tak by zasluhoal trest... Katčíííí, tohle právě je o vině a trestu...:o(

Katčenka
23. 04. 2003
Dát tip
Dobře,ty to mozna citis tak,ze je to o vine a trestu,ja do toho pocitam sve vlastni pocity...sem nespokojena,ze nas stat prokazal ze ma soudnictvi na hovno,ale na druhou stranu,z pohledu kamaradky onech zminovanych kluku sem rada ze nesli sedet...je jim jen patnact..

Lowlander
23. 04. 2003
Dát tip
No tak tím hůř! V patnácti takový delikt... v tom případě je řešení v odkladu výkonu trestu na plnoletost... pokud bude mít společnost nad všemi nezletilími delikventy slitování, ničeho nedosáhne... jsem zastánce tvrdých postihů... když mohou druzí lidé (jako já a předpokládám, že i Ty) žít bez vážných konfliktů se zákonem, proč ne oni? Bohužel do patnácti jsou beztrestní a do osumnícti je jejich trestnost velmi složitá... každopádně valnou část viny nese i rodin-zjevně selhala výchova... nevím, chtělo by to odstrašující až demonstrativní procesy s nezletilými delikventy, by odstrašily další potenciální pachatele... začíná to nevinným "vypůjčením" si téměř čtvrt milionu (ach bože, to je můj čistý ROČNÍ příjem!!!) a čím to skončí? Zbraní v ruce? TeĎ si vezmi, když udělají něco "ostřejšího" a při zásahu někoho z nich policie zastřelí, nebo i jen zraní... dovedeš si představit, jak musí být policistovi, co musí postřelit třeba šestnáctiletý "děcko"? Nebo když se pak dozví, že ten zakuklený ozbrojenec byl čerstvě sedmnáctiletý? A to nemluím o možnosti že jěště i oni někoho zraní... kdepak... TVRDÉ tresty! Ale změňme téma... tahel debata nepovede k ničemu...

Katčenka
22. 04. 2003
Dát tip
Neni...Mozna,ze kdyby to byli moji nejlepsi kamaradi,mozna bych byla rada,ze to takhle dopadlo...ale z pozice nestranneho...neni to fer a timto se jen opet ukazalo,jak jsou nase soudy a vubec cely nas stat na Hovno...

Lowlander
22. 04. 2003
Dát tip
Katčenko, já bych to sítil jako nefér i kdyby to byl můj nejlepší přítel! Pravda, kdyby to byla moje drahá polovička, asi ybch to vzal na sebe, ale... ale t je trochu o něčem jiném. Myslím si, že každý, kdo někoho okrade si zaslouží trest... bez ohledu na to, zda to je a nebo není můj přítel...

Lowlander
21. 04. 2003
Dát tip
Nechci moralizovat, ale pokud někdo ukradne $ 8000 tak mu to patří... A možná i hůř... Doufám že ho zavřou a na dost dlouho...

Katčenka
21. 04. 2003
Dát tip
Nezavřeli...rok podminka a ty veci co si za ty penize koupil mu policie vyda zase zpatky...mel stesti chlapec...

Lowlander
21. 04. 2003
Dát tip
No a já se ptám: "To je fér?"

Katčenka
10. 04. 2003
Dát tip
Jeee,to je vtipny. Ja na F nebyla este nikdy,planuju to,samozrejme se tam chci podivat,zhodnotit...ale rozepisovat se tady o tom,ze hip-hop je momentalne "modni" zalezitost a 12-ti letej kluk ti rekne ze je "nigga from da ghetto"....to uz je fakt smutny...No jo no,ale to je jak rikam fakt na dloooooooouho :-) nevim,nechci to tady zverejnovat,pak ti to napisu jak se menuje.Zatim se mej.

Katčenka
09. 04. 2003
Dát tip
Ukrad 8 tisic dolaru v jedny firme,ktera sidli u nej v baraku...Jinak toho kluka znas(pokud se aspon trochu zajimas o writery a taky pokud chodis na foundationy...) Tip? No za ty hrubky co sem mu tam musela opravit....uuplne sem u toho trpela(stejne jako by trpela jeho cestinarka),protoze co ten tam dokazal napsat za koniny... :-)))

Bossman
09. 04. 2003
Dát tip
To už je pěkná pálka. Jestli ho znam fak nevim. Do akropole na F se chodim jenom zpráskat nebo zasmát se mladejm generacím. Člověče řekla bys, že je možný, aby holka pila pivo z pulitrovího kelímku, kterej je větší než její hlava? Já myslel, že jsem viděl všechno, ale. Jednou jsem tam viděl asi dvanctiletou holku s kahotama do zvonu, kteý končili průmětem asi 40cm. Řek jsem si haluz, ale nějak jsem to chpal. Myslel jsem, že už mě ten den nic nepřekvapí. Až do chvíle kdy jsem se otočil a tam stál asi patnáctiletej kluk se stejnejma kalhotama jako měla ta holka... No to sem asi nepatří. Chci tím říct, že o akcích tipu F se nechci nějak moc zmiňovat. Fakt by tam ty děti měli sebou tahat učitelky a držet se za provázek...Jinak o writery, ani o skejty(někde jsem něco u tebe o tom čet) se nezajímám. Proto si zase myslim, že ho neznam....

Bossman
08. 04. 2003
Dát tip
Koukam par lidi ti dalo tip. Ale zase nevim za co bych ti ho měl dat. Možná za čas u opisování. Jinak přeně nevim co udělal? Nejspiš něco ukrad, ale přesně komu?

jo? a psala si to ty? boze,jestli ne tak si krava-co si chces dokazat tim ze sem das neco co psal nekdo jinej???

Katčenka
23. 03. 2003
Dát tip
A co si chces dokazat TY tim ze do kazdyho rejes??? No???

Seregil
23. 03. 2003
Dát tip
Na stylu nevidím chybky, je to přesná výpověď, jak to zřejmě chodí... líbilo... tip

Damik
22. 03. 2003
Dát tip
Jednoduchý příběh, kterých se asi odehrávají tisíce. Pro člověka, který to napsal a prožil to byl asi zážitek na celý život, a nemyslim si, že tak docela špatnej. Třeba za těch pár hodin pochopil, že to co udělal nebylo zrovinka nejchytřejší. Docela fascinující, a pro mě pohled do trochu jinýho světa, než jakej znám. Dík*-)

clovrdik
21. 03. 2003
Dát tip
má to dobrej spád ... je v tom hodně napětí, ačkoliv vlastně zůstalo všechno nepovězený ...; ale co na tom, co kdo spáchal, když je to o pocitech zadrženýho a ty by byly asi stejný, ať je spáchaný cokoliv ...; určitě TIP

Katčenka
21. 03. 2003
Dát tip
Rekls vse za mne...Diky moc mas naprostou pravdu!!!

Katčenka
20. 03. 2003
Dát tip
OK,budes druha ktere o ni reknu :-)

woai
20. 03. 2003
Dát tip
jé, super, díky moc!!!

woai
19. 03. 2003
Dát tip
bylo to napínavý, nechtěla bych být v jeho kůži ale možná, že za ty 4 hodiny si toho hodně promyslel, něco se o sobě dozvěděl... tu knížku bych si ráda přečetla až bude! :-)

Drago
08. 03. 2003
Dát tip
mňo, je to rozhodně víc než zajímavý... a přeju hodně štěstí u psaní té knížky...

Katčenka
02. 03. 2003
Dát tip
Boze muj :)

něco o mně? prosíím

Humble
14. 02. 2003
Dát tip
Mě se líbila právě ta autentičnost ("Ty vtipy o nich vůbec nejsou pravdivý ... Pak se to stalo-všechno ze mě dostali.") Tip.

Katčenka
14. 02. 2003
Dát tip
Humble---) Presne tak...ja osobne mam rada knizky,kde si musis konec domyslet sama myslim,ze tenhle dopis je presne o tom...Clovek si musi domyslet vic nez jen konec... :)

chm.....raděj nekomentovat :)

Katčenka
24. 01. 2003
Dát tip
Play---) Hele cholka,to je mi uz fakt jedno,nemyslim si ze tyhle kluci se divaj na stranky tohodle typu... :)

aaaa, tak si to sem nakonec fakt dala...no, zajimavy,jen co je pravda! jen se pak nediv az se k tomu nekdo z tech o kterejch to je nahodou dostane (a nemysli ze falesny jmena je schovaj) a serve te do kulicky:-)

Katčenka
21. 01. 2003
Dát tip
Ja nehledam skejtaky,jen o nich pisu :) jo,zurnalistiku bych taky jednou chtela studovat,ale je to dost prestizni,tak nevim nevim... :(

Katčenka
21. 01. 2003
Dát tip
JInak lidi,ten dopis je fakt pravej!Ja mam doma original!!!!

Katčenka
20. 01. 2003
Dát tip
Tak se do mě pusťte...čekám na to...

Yossarian
20. 01. 2003
Dát tip
no když chceš! něco bližšího soukromě na vysvětlení by nebylo? Máš to bejt ty nebo je to fikce?

Katčenka
20. 01. 2003
Dát tip
Pise to kluk me kamaradky Lee.Ten dopis ji dal kdyz ji videl den potom.Je to cista pravda.Zadna fikce.Vysvetleni?To uz sem rikala...zkus si to domyslet sam.Cely ten pribeh...

Yossarian
20. 01. 2003
Dát tip
štve mě že ti to ta kamarádka dala číst, no ale to lidi dělaj, však? Taky bych to udělal, ale nevim komu bych to dal číst. hm vlastně vím, ale je otázka, zda by chtěla to číst..

Katčenka
20. 01. 2003
Dát tip
Je to moje nejlepší kamarádka a dala mi to proto,že spolu děláme o klukách(writerech a skejťacích) knížku,která tenhle dopis bude obsahovat a daleko víc dopisů podobnýho charkteru...připadá mi škoda nepodělit se o to...ty seš odkud?

Yossarian
20. 01. 2003
Dát tip
a koukam že seš tady (teda aspoń pod timhlwe loginem) poprvé. No skoč si na my jemno a třčeba se něco dovíš. Ale pokud hledaš skejtáky, tak sorry. já studuju žurmalistiku a do prkýnka na kolečkách mám moc daleko.

Yossarian
20. 01. 2003
Dát tip
sakra těch chyb!! no snad to rozluštíš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru