Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tucet pravidel

27. 04. 2000
3
0
1884
Autor
McCoal

Jednou jsem se pokusil shrnout svůj vztah k okolnímu světu a lidem kolem sebe a vzniklo z toho těchto: Tucet pravidel, kterými vybavil farmář Oswald Stendley svého syna před jeho první samostatnou cestou do města.

1) Pamatuj, že vůl nemusí mít vždy rohy. 2) To že vůl nemá rohy, neznamená, že není nebezpečný. 3) S lidmi jednej vždy slušně. Ty slušné to potěší a ty ostatní překvapí. 4) Budeš-li pozván na schůzku na slepo, neodmítej. Na jedné takové schůzce jsem se seznámil s tvojí matkou. 5) Ať už ti říká kdo chce co chce, máš jistotu, že jeden dolar má sto pencí 6) Nikdy nezapomeň nechat ležet na lednici minci tak, aby ji našlo dítě. 7) Když deset lidí říká, že vůl je kráva, říkej to taky. Ale nechoď ho dojit. 8) Pamatuj, že tvá matka taky nebyla dokonalá. 9) Jalovou krávu nepodojíš, ani kdybys jí utrhl vemeno. 10) Zbytečně se neopíjej. 11) Když už se opiješ, tak alespoň nezpívej státní hymnu. 12) Zavolej tátovi.
Kangi
05. 10. 2000
Dát tip
dost dobrý...

mike
20. 08. 2000
Dát tip
:-)))

Katerina
19. 05. 2000
Dát tip
Cislo 7 je snad nejchytrejsi ;-))

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
ty seš cvok, úžasný, vytisknu si to a věnuji svému věřícímu bratránkovi jakožto dvanáctero

Merle
02. 05. 2000
Dát tip
:-))))

Bambulka
02. 05. 2000
Dát tip
:-))) Jo, tak od teď se řídím těmito pravidly a určitě se mi nic nestane!:-)) (jeden dotaz - co když nemám na telefon?):-)

papouch
27. 04. 2000
Dát tip
:-)

Ramona
27. 04. 2000
Dát tip
Zatraceně dobrý, škoda, že jsem to nevěla dřív! :-) ~ ~ ~

metan
27. 04. 2000
Dát tip
nove dvanactero

JenJá
27. 04. 2000
Dát tip
Hodne dobry... (i kdyz dolar ma sto centu -)))

McCoal
27. 04. 2000
Dát tip
Jé, já jsem vůl. To jsem si nevšimnul. Díky JenJá. No jo proti blbosti není nikdo imunní. :-))

Lampář
27. 04. 2000
Dát tip
:o)))) !!!

hihihi McCoal a JenJá :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru