Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

02. 12. 1998
1
0
2380
Autor
Saki

Už popraveny všechny ctnosti už člověk klesá bez milosti už potlačena každá čest už zakázáno růžím kvést už výstřel zase druhý střídá už zas pod okny raší bída už slzy světa v řekách tekou už známe bolest dlouhověkou už zase známe pachuť smrti už víme nenávist jak drtí už povstal démon mocných rukou už rychleji nám srdce tlukou už poznali jsme teror králů už schopni jsme hold vzdávat málu už silice Zla Zemi skrápí už Osud sejmul černou kápi už není nic v co doufat dá se už tak nějak snáz umírá se už černé krve vytrysk příval už svět je zas, jak vždycky býval !
Armand
11. 04. 2002
Dát tip
sakra Oldo, tys to nějak "obodoval" :))) já si jenom típnu.... ta pointa je výtečná.*

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Olda
12. 04. 2000
Dát tip
x

Bříza
29. 06. 1999
Dát tip
Bravo!
To je téměř dokonalá báseň - forma bez chyby, rytmus, téma s nápadem, gradace , pointa nazávěr. Snad jen semo tamo drobné klišé (zakázáno růžím kvést...), ale umístěné s vědomím a nadhledem. Celek prozrazuje zkušenost.

snoopy
17. 04. 1999
Dát tip
zmizel v útrobách černého děště, ale nechal tu za sebou kapku vody, slzu, perlu v měsíčním svitu. všechny je posbírám a navleču na své řasy. pak budu brečet tu bolest, dokud se neotiskne do hladiny večnosti..

Saxanka
16. 03. 1999
Dát tip
Jo Jo Jo.Smrt to je moje
Ne že bych byla nějak bůhví jak odvázaná z umírání to ne
Ale mě jen baví o tom psát a číst.
A tohle čtu už po stý
Pěkný.

Jarka
11. 12. 1998
Dát tip
Tvoje poslední básně na mne působí značně pesimisticky. Proč se ve všech objevuje smrt?
Dcela jsi mne překvapil, například s "Kristínkou"
se to nedá srovnat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru