Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pár slz na přebalu

27. 04. 2000
6
0
1275
Autor
Jean

Tak sem po delší době něco dávám...

Viděl jsem tě poprvé mezi davem ve stádečku „lidí“ a dívala si se na ně tak nějak… - už dost - pak jsi chvilku stála tiše za dveřmi oblíbených knihkupectví nahlídlas‘ do přihrádky s několika neznámými tituly však nikdy sis žádný ani nehodlala koupit přilnula jsi k nim jen díky roztomilým grafikám na přebalu nebo prostě pro tu přítulnou vůni slov bála ses všeho co by se mohlo stát uvnitř nějak jsi nedokázala pochopit proč? ubohost a zlost za okny s mříží potichu prokletého rytmu když zamrzly záhony růží vždyť se taky vykašlaly na tvůj objímavý dech! tak otevři jednou ty desky už ti řekli že snad jen na papíře se potkáš s princem ale tohle si čti sama… …mně ta postavička hajzla seděla zas nějak - líp já se přece vždycky radši smál po kolikáté na to přijdeš „snadnější je nenávidět“ a zase jsem měl pravdu víš? sama to nezměníš…
zahide
11. 05. 2004
Dát tip
tohole se mi fakt líbí....je to pro mě takový reálný.... tip..

Janis
28. 04. 2001
Dát tip
* * * * * ...

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
nádhera tip

Bambulka
03. 05. 2000
Dát tip
Ufff, tak tohle JO!!! Vítej zpátky! Mě to sedí taky líp dokonce i na ten TIP!:-)))

Pavol
29. 04. 2000
Dát tip
Vau ! TIP bez řečí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru