Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání ztracených duší

29. 01. 2003
4
0
2583
Autor
Potrhlice

Majda se koukala, jak z jedné nóbl restaurace vyvádějí jednoho muže za veřejné pohoršení jako onanistu. Ujala se ho, protože sama věděla jaké to je, když se člověk musí sám zbavit přebytečné sexuální energie. Ona sama to měla jednodušší, mohla se uspokojovat před zraky kolemjdoucích a nikdo si toho nevšiml. Chodíval k ní často a oba spolu onanovali ve sprše, navzájem se uspokojovali teplým proudem vody, dokud oba nedošli k orgasmu. Když vytryskl ejakulát, ona přitiskla svou vagínu k jeho přirození a tak vždy skončili. Jednou ale Majda změnila taktiku a když jeho pyj narostl opět do mohutných rozměrů, najednou na něho nasedla a vykonala na něm normální soulož. Muž se zprvu polekal, ale neucukl ani se jí nevytrhnul z objetí a vychutnal si svou první soulož spolu s ní. Potom už nikdy za ní nepřišel.


Aki
16. 05. 2003
Dát tip
čéče, nejsi ty náhodou nějaká nevybouřená nymfomanka? :o))

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Nymfomanka? Ale kdepák, já jsem přece totálně frigidní feministka.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
Potrhlice: jo a já jsem modrej Mauricius :o))

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Jů, to jsi ale velmi vzácný, viď.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
Potrhlice: no jasně... každej mě chce jenom pro sebe... :o))

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
No toto, to Potrhlice s Kodynií vlastně u Tebe nemají žádnou šanci.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
Potrhlice: kdo ví? :o) viděla jsi Pupendo? každej z nás je vlastně vítězná spermie... a kolik miliónů jich bylo na startu... :o))

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Hele a znáš Kodynií Tajnou povídku? Tam se něco dozvíš o vítězných nebo nevítězných spermiích. Jinak, Pupendo jsem ještě neviděla, ale taky se na něj chystám do kina, kdy tam ale dorazím je zatím ve hvězdách.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
Pupendo je fajn, doporučuju :o) a ta Kodynií povídka taky :o)

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Co Tajná povídka, tu jsi vzorně přečetl, ale Pohádky na všední den jsi přeskočil a teď se tam na Tebe strašně zlobí, rozechvěle Tě očekávaly a Ty nic, minul jsi je jako lány obilí.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
ale neminul... :o) nějaký jsem i přečet... ale nijak zvlášť mě neoslovily, takže nebyla žádná reakce... neva? :o)

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Neva, jen každá byla o něčem jiném a tak jestli Tě první nezaujaly, tak jsi mohl minout některou, která by se Ti nakonec líbila, víš. Co se dá dělat, tak Kodynie vzorně přečetla celého Akiho a Aki jen malý vzorek Kodynie. No nevadí, nemusí pršet, hlavně že kape.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
a kdo ti říkal, že jen malej vzorek, ty ješito jedna :o)

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Kolik jsi jich přečetl, tak pět nebo šest? Psal jsi, že jsi jich přečetl jen pár a já si pár představuji jako vzorek nebo chceš tvrdit, že jsi je přečetl všechny. Tak jsi to ale nenapsal, víš.

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Tak tentokrát vím na tuti že jsem avízo Akimu neposlala.

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
všechny neé, to bych kecal... tak půlku :o) musím taky občas pracovat... :o)

Potrhlice
16. 05. 2003
Dát tip
Dobrá, tak půlka je skutečně obsáhlý vzorek, abys mohl říci Denní pohádky jsou pro mne nic moc. Tak Ti tedy jako čtenářovi odpouštím.

Humble
15. 04. 2003
Dát tip
Tahle mi přijde nejlepší. Máš skutečně zajímavý styl - ale musel jsem si text přečíst několikrát, aby mi to došlo. Přitom to ale samo od sebe svádí k tomu, aby čtenář text rychle přelétl a šel dál. Zajímavé jsou i absolutně kladné či naopak absolutně záporné reakce. Nuže tedy, Humble je někde uprostřed a zvažuje dát to jako menší provokacičku do klubu. Můžu kdyžtak počítat se souhlasem? :o)))

Potrhlice
15. 04. 2003
Dát tip
Humble dej si to do klubu, jestli chceš. Taky jsem zvědavá. Jsi dobrý, ne každý nakonec pochopí, co se mu tenhle autor pokouší říci i mezi řádky. Hurá, Potrhlice urvala první klub.

Humble
15. 04. 2003
Dát tip
Bum - prásk - click - a je to! :o)

StvN
26. 03. 2003
Dát tip
DemonicForce - některý chlapy uspokojí i něco mnohem horšího Až na některý výrazy se to čte lehce. Ale nechápu smysl.

Potrhlice
26. 03. 2003
Dát tip
Byl to jen sen, vyprávěla jsem příběh, nic víc.

m11
31. 01. 2003
Dát tip
dobrej je začátek............. t

To jde uspokojit chlapa teplým proudem vody? Překvapuješ mě :-)

Potrhlice
29. 01. 2003
Dát tip
Jak to mám vědět. Já to ještě nezkoušela.

... don´t worry, be happy ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru