Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

já a dva a půl muže

24. 01. 2003
6
0
2776
Autor
Wemi

podivná atmosféra.... šedivej svět a pár světlejch okamžiků

já a dva a půl muže,

stojíme....

uprostřed kruhu prázdných slov,

každý sám za sebe,

jen nemluvit...

 

a nikdy nevím na čem sem,

stejně je mi krásně...

chci vracet krátký chvíle,

smím prosit?

 

otřepaný,

pořád fungující fráze,

formální.... vznešený,

upocený sen....


guy
13. 03. 2004
Dát tip
tahle je mi ze všech co tu máš nejbližší *

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
ch_34: ty jsi něco lepšího... stejnak bych byla érowoman, ale na to já nemám guy: ale ty chvíle už jsou stejně dávno pryč... nikoliv ztracený. jenom tak nějak odezněly.

guy
13. 03. 2004
Dát tip
rozumím, to tak bejvá ... od toho chvíle sou, aby odeznívaly ... :-) já to myslel k básni, jak je napsaná ... jako že se mi tak líbí ...

Náhodou, je hezký, že takový milý kraťoučký chviličky jsou :-) Taky je mám a nakonec jsem většinou ráda, že dopadnou, jak dopadnou, možná je lepší některý věci nevědět ;-)

ch_34
12. 03. 2004
Dát tip
chtěl jsem napsat, že jsi erooman, ale pak jsem si řekl, že to budu asi já....

Aleya
22. 01. 2004
Dát tip
originální a dobře napsané...*

dám si tě do klubu dívenko CHA

TheRaven
13. 06. 2003
Dát tip
No... záleží na tom... Ne, asi nechtěl. Jsem 1 a někdy je to až dost...

Wemi
03. 04. 2003
Dát tip
a chtěl bys bejt snad jeden a půl muže:)?

Holčinka
03. 04. 2003
Dát tip
A my nic?! Pdepsán: Šnek&company

TheRaven
01. 04. 2003
Dát tip
Ty dva muže beru, ale jak vysvětlíš té půlce, žes jí sebrala půlku?... Nechtěl bych být půl muže, pakliže bych nemel pulku patricne zeny... Jinak COOL.

Méďa
02. 03. 2003
Dát tip
Já jí nerozumim, ale zdá se mi spíž malá... těsná... ale to bude asi jenom nějaký střevo z kterýho chci pryč...

Méďa
02. 03. 2003
Dát tip
sem zapoměl*

Lukri
10. 02. 2003
Dát tip
*t

marten
05. 02. 2003
Dát tip
je to moc krásný, úplně jsi to vystihla- fakt přála bych ti aby z toho něco bylo ale tancovat neumí- tak ho to nauč

Semeno
29. 01. 2003
Dát tip
velká potvora co nepočítala, že jí v břichu uděláme bugr. nejzazší koutky pravidel mozku, ...prolezem jí vnitřnosti, no ne?

Inian
28. 01. 2003
Dát tip
a kdo rozumí?:-)

ska
25. 01. 2003
Dát tip
*

Inian
25. 01. 2003
Dát tip
wemi, fakt super, ale dík , žes mi před tim osvětlila ty dva a půl muže:-). Ale pokud je to o tom, o čem si myslim že to je, tak věz ,že člověk žije z krátkejch chvil štěstí a promítá si je v šedivejch dnech aby smutkem nezešílel a není hřích řikat fráze tam, kde je člověk potřebuje říct nebo slyšet a neni hřích otáčet se za oválnou hlavou:-). A můžu bez ohýbání pod tlakem přátelství říct, že se mi to opravdu líbííííííííííí,MRK:-)

Wemi
25. 01. 2003
Dát tip
dva a půl muže nemá jenom jeden význam.. když už sme u toho.... první sňatkáč... druhej oválná hlava... a půl honzy, kterej se mi jen tak mihnul okolo občas požádal o tanec.... co OBČAS? hodněkrát..... vždycky, když du okoolo vrhne po mě pohled... tebe já znám.. řiká si... stejně je to divný společenství.... nesmim to vnímat...přišla jsem tam jenom tancovat, ne přemejšlet o tom, proč sem tam.... život je divná potvora, který fakticky nerozumim.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru