Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poté

26. 01. 2003
19
0
5794
Autor
Kandelabr

na delší chvíli poslední z minipovídek

Na zemi uprostřed kuchyně leží hliníková lžíce. Jen malý kousek od ní několik rozbitých talířů. Střepy jsou rozeseté všude okolo. Na sporáku syčí polévka. Odkudsi je slyšet dětský pláč.

 

Žena se snažila vstát. Tápala kolem sebe.Hledala oporu. V očích se jí zračila bolest a zoufalství. A pak znehybněla.

 

Podlaha byla rudá a lepkavá.

 

Muž stál na židli. Snažil se uvázat uzel. Ruce měl rudé a lepkavé.

Provaz se napjal a židle bouchla o podlahu.

 

Polévka přetekla a zhasla plamen.

 

Bylo pozdě.

Na cokoliv.


Rabb
26. 11. 2005
Dát tip
Jak je možné, že jsem na Tebe, velkého autora s velkým A za takovou dobu narazil až teď? T!P

Zvěruška
07. 05. 2004
Dát tip
Zajímalo by mě, proč se kromě andělů zabýváš taky tak hodně domácím násilím?

Narvah
12. 02. 2003
Dát tip
To mě rozesmálo...*

Carrie
11. 02. 2003
Dát tip
fuj tip ;)

Pavson
01. 02. 2003
Dát tip
Pavson, když se vrátí z hospody a má čtenářskou, opravdu často mele nesmysly. Druhý den, když to po sobě čte, nestačí zírat.

Leata
01. 02. 2003
Dát tip
uh...*

bbb
01. 02. 2003
Dát tip
tip

Šalvěj
01. 02. 2003
Dát tip
.. Tak to je síla... ***

Kandelabr
30. 01. 2003
Dát tip
dobrá pane náročný čtenáři :) když nejsi nějak zvlášt nadšený ani z jedné z minipovídek, nemůžu chtít aby se ti líbila i tahle. trochu mi připadá že se ti to nelíbí už programově z principu.ale to se doufám pletu. Každopadně dík za kritiku a neboj, minipovídky už vážně opouštím a tahle byla poslední kterou jsi musel přetrpět :)

StvN
30. 01. 2003
Dát tip
Jak říkám, nic jsem při tom necítil, nejsem proti tomu z principu, vždyť můj poslední pokus je taky mini, ale tam si myslim je to trochu o něčem jiným, tam to ani jinak nejde, ale tady si vždycky říkám, bejt to delší, tak to o něčem je. Tohle mi připomíná kostru, na kterou je teprve třeba něco nalepit, takhle je to neživotaschopný. Jsou to fráze, cihly bez něčeho, co by je stmelovalo.

Pitrisa
29. 01. 2003
Dát tip
....povedlo se...:-]]]

StvN
29. 01. 2003
Dát tip
A odteď už jen samé maxipovídky.... Hele, nezlob se na mě, ale tohle je vážně slabota. Co to mele, Pavson, za nesmysly? - Kde se vzala ta síla, která napsala tyto řádky ? Řeknu to tedy ještě jednou. Po jenom trochu náročnějším čtenáři nemůžeš chtít, aby cokoliv pocítil, když je to tak krátký a strohý. Jendou už jsme o tom někde mluvili. Tahle minipovídka mě zanechala chladným. Tváříš se, že zvládneš víc, ale pak napíšeš takovejhle no, připomíná mí to nějakej recept, ale nevim na co. No a...pointa, nebo něco, co by z toho číhalo na pozorného čtenáře? Sorry, ale vážně neni co chválit.

Kytička
28. 01. 2003
Dát tip
ouvej.... *

Josefk
27. 01. 2003
Dát tip
oh!

katugiro
27. 01. 2003
Dát tip
já jsem k tomu ještě nic nenapsal? Aha... požár, nebo jak se to jmenovalo, mě zaujal víc, tady mi to přijde příliš ve stopách vlastního tématu :)

alina
26. 01. 2003
Dát tip
uffff .... auuu ...............nojo, no *

alina
26. 01. 2003
Dát tip
jak, na delší chvíli poslední z mini...?? .....To jako že se budeš flinkat.......aháá .....to jako že teď budeš psát MAXIpovídky??.....no tak to jóó, už se těším :o)))

fungus2
26. 01. 2003
Dát tip
A safra to je síla.

Cirilla
26. 01. 2003
Dát tip
týjo...no, je to takové masovité..., to máš pravdu :)

Žíně
26. 01. 2003
Dát tip
Kdyby byly takhle psaný černý kroniky, to by se mi docela líbilo. *

siiila...tip

Mám lepší prolog: Na delší chvíli "nejlepší" z minipovídek :)

Nuitík
26. 01. 2003
Dát tip
*

Astalavista
26. 01. 2003
Dát tip
Popis, nechce se říci standardní situace, kterému metodou krátkých vět přibylo na dynamice...:) Mě se to líbí, neříkám, že je to extrovní zboží, ale jistá úroveň individuálního stylu a dojmu tu je... Tip!*

ska
26. 01. 2003
Dát tip
pozdě, tojo*

JohnieBass
26. 01. 2003
Dát tip
Ojoj to je drsné! Na můj vkus trochu depresivní, ale v tomot případě je to pro dobro věci! Lepkavá podlaha, lepkavé ruce! Dobrý! JB

Pavson
25. 01. 2003
Dát tip
Do prdele, proč jsem plivl na zem? Kde se vzala ta síla, která napsala tyto řádky ? Hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mě, věčné téma stokrát jinak. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru