Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhnání

26. 01. 2003
4
0
1116
Autor
kedves

Poloprázdné poháry naplněných těl.

Symfonie prstů na zpocených šňůrách perel nekončí

dvojím vzepjetím dechů. Tak

pára stoupá z vlhkých stěn, kde

na zemi spí okřídlený Satan.


kubjin
27. 04. 2003
Dát tip
Umíš volný verš ! Skvělé !

Semeno
19. 02. 2003
Dát tip
No, sem nadšený, ..ale ňák to ze mně leze, poněvadž mě zklamala ta tvoje kritika, .......kolik věcí by mělo zůstat nevyřených.. ??.. No, tak se pokusim ty kritiky odmyslet ...a máš ty oblíbený díla, či co to je, ..moje. :o))

Seregil
29. 01. 2003
Dát tip
Jo Shammanne... přidávám i svýho... Tip....

Seregil
29. 01. 2003
Dát tip
avi

Acquarius
28. 01. 2003
Dát tip
mně satan neruší, občas mě taky napadne... (jenomže kdo se vám bude svěřovat s tím, že když touží po něčím příchodu, přemýšlí o tom, jestli by "vzal" i satana a dokázal se mu ve chvíli největší touhy ubránit?) ;-)))

Tobler
28. 01. 2003
Dát tip
teda větší zhovadilost jsem dlouho nečetl nebo tomu nerozumím. Sorry autoře, ale jak se mi to jeví, tak to podávám...

Shammann
27. 01. 2003
Dát tip
Šokující,Zack!!

kedves
27. 01. 2003
Dát tip
Já teda nevím, ale mně Satan nijak milování neruší, naopak... ;-) Spí, protože je unavený po ´dobře odvedené práci´, třeba. Rohatej je trochu přeci v každým z nás, netřeba brát doslova... Tak konec přednášky, děkuju za připomínky i pochvaly. :-) K.

Viktorín
26. 01. 2003
Dát tip
To je mooc hezký....

Nanthei
26. 01. 2003
Dát tip
zajímavé, ale něco mě v tom ruší a já nevím, co to je...

Astalavista
26. 01. 2003
Dát tip
Nanthei... zřejmě ten satan...:) Celé to směřuje k úplně jiné pointě, než která z toho nakonec vyšla... vypadá to jako obraz milování, pak to pohřbíš poslední větou, když na rakev posadíš satana... nevím, o čem to tedy je?

viz Asta, ale i tak*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru