Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spinavy pocitac...

28. 04. 2000
1
0
1247
Autor
Chrjac

Zavolal mne jeden clovek, a prosil mne aby ja mu pomohl z pocitacem. Prijel jsem tam, on ma harddisk po spusteni programu FDisk. :) Tak nainstaloval jsem mu Windows 95 (ma totiz pocitac 1996 roku neco z pentium 66Mhz) Jo tak potom mel jsem problemy z tim ze mys nefungovala. Do toho ten pocitac byl hodne spinavy!!! A nejprekvapnejsi bylo to ze monitor 12" Mnel jsem hodne problem z tim! JA VAM DOPORUCUJI NEKUPOVAT STARE POCITACE!!!

Ja nechci, Kdyz mne nabidnou Stary pocitac Ja sedim Na zidle Mam mys ve svych rukach Muzu vzit Ten pouzity A mit z tim porad brec Radce koukat Na televize A neco z tim zvejkat Ale nechci, Aby nabidly Spinavy pocitac.
Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
ještě lepší je 9" monitor, to je pastva pro oči. No tyhle problémy řeším tak jednou týdně, Úďo je to docela noumální, lidi jsou zkrátka nepoučitelní.

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
che che

jACK
02. 05. 2000
Dát tip
Hele Mari, ja nevim, na co si stezujes, me to proste beha squele ... :-)) uaaaaaaaaaaaaaa

Marigold
28. 04. 2000
Dát tip
:-)))) super Chrjac !!! jen tak dál...! Tohle je úplná hardwarová balada :-)))

Print
28. 04. 2000
Dát tip
Mari má pravdu!!!!!!!!!!!!!!! *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru