Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá zpráva světu

27. 01. 2003
6
0
1690
Autor
Bafomette

...

Malá zpráva světu, prozatím dva řádky,

Jsem teď trochu mimo, brzo budu zpátky


smutnění
01. 10. 2003
Dát tip
jestlipak ti bylo aspoň trochu ... dobře, už nevyzvídam

Bafomette
24. 02. 2003
Dát tip
radsi jo

woai
24. 02. 2003
Dát tip
tak to už se těším, já se totiž bojím ráda ;-)))

woai
23. 02. 2003
Dát tip
katugiro: nejenom když jdou, ale i když jsou mimo - to by taky bylo dobré dokázat říct :-) jen ta přezdívka mi nějak evokuje Belzebuba, mám se bát tvého návratu?

Pája
03. 02. 2003
Dát tip
počká (me) ;-)***

Čajke
30. 01. 2003
Dát tip
jééé to je dobrý:))***

ted me tak napadlo, Bafo, takze ten tvuj mozek jeste stale nekde bloudi... :o)))))))))))))

ska
28. 01. 2003
Dát tip
no ať ses tady:))))

BLAZEN, sak to rikam porad!!! :o))))))))

brambora
27. 01. 2003
Dát tip
to kdyby slo povesit na dvere :)

hermit
27. 01. 2003
Dát tip
:-)))) dobrý!

brambora: tak to by ho hnedle vykradli, aby to stihli, nez se za chvilku vrati!!! :o))))) hele, nemas ty neco spolecnyho s bramborem z lipsky cajovny? takovy "jmeno" totiz hned tak nekdo nema!!! :o))))))

brambora
27. 01. 2003
Dát tip
brambora z cajovny neznam, ale jsem rada, ze na tomto svete je nas brambor vic. anebo jeste si rozmyslim, zda spis nelituju, ze nejsem original. toto pojmenovani jsem dostala od sveho pritele. romanticke, ze? :)

tak to je jen opravdu shoda jmen!!! no, jestli Ti tak rika mazlive, je hezke temer kazde osloveni!!! :o))))))

katugiro
27. 01. 2003
Dát tip
* protože by to lidé měli umět říct, když jdou mimo... :)

Šalvěj
27. 01. 2003
Dát tip
Díky za tu informaci, je to lepší na pochopení..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru