Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ano?

27. 01. 2003
5
3
4500
Autor
aleš-novák

Záměrně to nedávám jako upoutávku, protože se tady nechci pouštět do politických diskusí (ta je např. na www.euroskeptik.cz ) .Ale přemýšlel jsem, jak reagovat na líbivé logo k EU-referendu, které zní ANO. Reakce?

 N€

3 názory

MarK.
07. 03. 2011
Dát tip
..za napad! .. * ..super!

Kate 18
08. 11. 2009
Dát tip
Jo! :-)

trochu k tématu :o) ale jen jako protiklad, jinak moc ne :o)

:-)

díky :o)) už si ho připravuju na samolepky, a až někde uvidím to Svobodovo ANO, hned ho tam šoupnu...

Witch
13. 02. 2003
Dát tip
bez ohledu na vlastní názor, to logo je fakt dobrý *

katugiro: o tom se právě debatuje na uvedené adrese www.euroskeptik.cz .

Armand
28. 01. 2003
Dát tip
katugiro: to, zdá se mi, požadoval zcela oprávněně .-) ale bohužel zbytečně.. resp. už ty výdaje na pro-kampaň jsou nevhodně použité

ta pozitivita vládní kampaně je sice prvoplánová, oni jí ale maskují neutralitou, jako že : chcete znát všechny problémy EU? ANO...To moje logo chce být taky neutrání: N€ omezování volného poohybu, N€ přechodným obdobím. Když už jsme přežili přechod od komunismu ke kapitalismu, proč bysme nepřežili od kapitalismu ke kapitalismu...

Armand
27. 01. 2003
Dát tip
:))) povedené ne... raději bych otočil ano a přijal bych: ONA .-) *

Shammann
27. 01. 2003
Dát tip
To už ale zavádí k diskuzím tipu Cona, Conan, barbaří choutky a sebeuspokojování, Freud VS Uzel, krátký minisukně a jsme v tom:-)

Armand
27. 01. 2003
Dát tip
"imagination - boundless and immortal" (W. Blake) :))))))

Shammann
27. 01. 2003
Dát tip
AA zas sem bruslil po tak tenkým ledu,až sem dobruslil na dno....Nečet sem, neznám, budu muset znát.

Armand
27. 01. 2003
Dát tip
netřeba znát, nikde se nebruslí :) ... ocenil jsem tím citátem tvou (a lidskou obecně) představivost.... no a něco navíc pro toho kdo by popř. citát měl tu čest znát z osobní zkušenosti. :)

Shammann
27. 01. 2003
Dát tip
No vidíš, s jakým tupem se to bavíš:-)

Armand
27. 01. 2003
Dát tip
och! nyní to jasně zřím! jaká to hanba pro mne! jaká pohana! :))))))

Shammann
27. 01. 2003
Dát tip
snad jaký pohan:-)))
Jen okamžik rozhoduje o osudu a životě člověka. Goethe

:-))))

jaký to hanb a jaký pohan ?

Shammann
27. 01. 2003
Dát tip
Hanb to bude odvozený od plenitele Kartága ne od plenitele Říma hříma ne? Pohan ten je zas z pohanky tý co roste na polích.

katugiro
27. 01. 2003
Dát tip
logo vítám, ať už je můj či kohokoliv jiného názor jakýkoliv :) * v jedné glose zveřejněné v prosinci v denním tisku požadoval její autor vyčlenění stejné částky ze státní kasy, jako je plánována na kampaň pro vstup do EU, na kampaň proti tomuto vstupu. Argumentoval tím, že jinak by bylo nedovoleně ovlivňováno referendum... :)

Irea
27. 01. 2003
Dát tip
Pekné logo, :-))) málo radosti na oficiálních místech.. Holt Češi jsou ty smějící se bestie....

breta
27. 01. 2003
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru