Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam ve věži

29. 01. 2003
2
0
1245
Autor
Seek

Je okno a mříž
a za ní
vždyť víš
je bezhlavý král
co stínů se bál

 

Teď přechází tam
je úplně sám
kol zrada a lež
na pomoc mu běž!

 

Když stráž se dívá
král se usmívá
vždyť nic jiného
už mu nezbývá

 

Tam v pustině sní
svůj sen poslední
než utichne pláč
než se rozední

 

Je okno a mříž
a za ní
vždyť víš
byl bezhlavý král
co rána se bál

***


Babetka
16. 04. 2003
Dát tip
Mě se to líbí!! Zazpíváš mi to někdy??:-)

oluna
22. 03. 2003
Dát tip
Je to lepší, než některý jiný český texty, co jsem dnes slyšela v rádiu...

UfoTofu
17. 02. 2003
Dát tip
Téma by to mohlo být docela dobré, ale ty jednoduché, tisíckrát napsané verše mi k tomu moc nesedí

galaxy
11. 02. 2003
Dát tip
Pohádková písnička, proč ne ? :-)*

Seek
03. 02. 2003
Dát tip
malá změna :o) upravil jsem to na text písně.

Seek
01. 02. 2003
Dát tip
jéé, jeden pozitivní :o) děkuju tak já bych třeba reagoval: Amanda, nevím jak sis to četla, ale možná jsem to měl dát do jiné rubriky. ona je to spíš píseň. ale říkal jsem si že v písních by se zas nelíbil příběh. já když jsem to skládal, zpíval jsem si ji a zněla mi hezky. rýmy jsou jednoduché, to ano, ale to byl účel. Krel, on je na pokraji zoufalství a šílenství. ráno ho čeká poprava. nevím jestli v takové chvíli člověk přemýšlí logicky.usmívá se, aby vypadal hrdě a vznešeně i v největší potupě.možná si tím i dodává naději. má syny, daleko odtud, kteří mu mohou přijít na pomoc. uznávám že to nepatří k mým nejlepším dílkům :o) tak to prosím neberte tak tvrdě. nejde o život. alespoň nám :o)

MártyV
31. 01. 2003
Dát tip
Trochu to na mě působí jako námět obrazu, který má být teprve namalován, dotvořen...

Massacr
31. 01. 2003
Dát tip
Co buzerujete?!?! Šak to neni tak špatné!

JohnieBass
30. 01. 2003
Dát tip
Naprosto souhlasím a Amandou!

Seek
30. 01. 2003
Dát tip
nojo, no :-(

Krel
30. 01. 2003
Dát tip
chm...doopravdy nic moc...rytmicky dobré, ale to je tak všechno...příběh nic moc...zrada a svržení krále někým jiným fajn..ale pak nechápu proč se usmívá když je tam ta stráž to přece nepotřebuje...to nedává smysl...

Amanda
29. 01. 2003
Dát tip
Ma to svou atmosferu a rec ale moc mi nesedi ti jednoduse sekane verse... snad averze ze skolnich citanek...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru