Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přípitek na Mandelbrotovu množinu

31. 01. 2003
7
0
4770
Autor
Danny

noc. tma. hudba. ticho. příroda. animace. život.

Mléko.
připíjím mlékem
protože roste
z fraktální trávy

Sýr.
zajídám sýrem
protože pochází
ze spolupráce tvorečků

Semeno.
dovršuji semenem
protože tryská
ve výboji Všeho...
Danny
15. 02. 2003
Dát tip
kombajn: diky za kritiku. ono ani nejde u toho semene moc o libi/nelibi protoze jde celkove o popis bileho informystickeho obradu na oslavu zivota a nelinearnich dynamickych systemu....

Kombajn
14. 02. 2003
Dát tip
jako clovek co nenavidi matiku a miluje PC jsem s timto terminem obeznamen ;) to semeno se mi tam moc nelibi, byt to jsou taky malinci tvoreckove ;)

Drownedgod
02. 02. 2003
Dát tip
...to by člověk nevěřil co vše a kde se může ukrývat...hah...vypadá to jako halucinogení abstrakce na téma křik stromů...:-))))

houba
31. 01. 2003
Dát tip
ale jo, je to taková typicky mužská báseň.... :o)

Bambale
31. 01. 2003
Dát tip
Skoro dobre. :-)

Čao Danny, bohužel mám mezery ve vzdělání a Mandelbrotova množina mi nic neříká.Ač jsem původní profesí vlastně hnojař, výraz fraktální tráva je mi také jaksi bezobsažným. Vzal jsem si k ruce anglicko-český slovník výpočetní techniky, tam je pouze fraction=zlomek, zřejmě tedy půjde o kmen slova fraktura, či obměna toho slova frakce, =odštěpenina, básník zřejmě chtěl říci posečené ( =od kořenů oddělené) trávy. Jako báseň lyrická nerýmovaná - navíc též na téma všehomíra či spíše " pocitu uchopení své lidské dimenze " - proč ne ? No a z kritik se mi nejvíc tady líbil postřeh: Houba -" ale jo, je to taková typicky mužská báseň...." ano, to sedí. J.K.

Armand
31. 01. 2003
Dát tip
.

Danny
31. 01. 2003
Dát tip
k50: fraktály jsou matematická abstrakce, jejím výstupem může být obrázek podobný přírodninám, např. trávě, stromu. jedním z fraktálů je Mandelbrotova množina. Její kousek vypadá takto:

Seregil
30. 01. 2003
Dát tip
Hezky.... ****

****! Co víc?

katugiro
30. 01. 2003
Dát tip
co míň... :)

Lyryk
30. 01. 2003
Dát tip
.-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru