Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hejno

30. 01. 2003
1
0
1173
Autor
Pitrisa

....slysim sustot kridel...

Vynorili se odnikud a zacali krouzit kolem me hlavy. Bylo jich cele mracno a ja je zacala divoce odhanet rukama. Nahle se jeden z nich odpoutal a neuveritelnou rychlosti, aniz bych tomu mohla jakymkoli zpusobem zabranit, mi vydloubl svym dlouhym, zahlym nehtem, me prave oko. Vnoril se opet do Hejna, ktere vzapeti odletelo a zmenilo se na purpurove obloze na malou cernou tecku, ktera se po chvilce vytratila kdesi v dali.

Zlosti cela bez sebe jsem se vydala nazpet na trh do mesta, kde jsem si jiz podruhe tento mesic musela kupovat novou bulvu......


dokonalý zakoncení

Narvah
18. 02. 2003
Dát tip
: )

Pitrisa
13. 02. 2003
Dát tip
..jo Monco to mas pravdu...radsi si koupim rovnej tucet do zasoby..he he...

houmles
04. 02. 2003
Dát tip
celkem jich bylo uz kolik? a tim se dostavam k otazce: jak chutna ptakum sklo?

houmles
04. 02. 2003
Dát tip
btw nakonec lepsi kupovat bulvu nez vulvu ;-)

Pitrisa
03. 02. 2003
Dát tip
Hydrous:.hujajaj.....kdybych mohla prachy sra...tak klidne..juhahah....zalozis me?....juahah...nasosko! Cornel: Ocnictikus Zerouzrouticus.....alespon jsem to tak vycetla v latine....

aRmida
03. 02. 2003
Dát tip
tak to je pech:-)

hydrantek
31. 01. 2003
Dát tip
Hujahuuuuu :o))) Tak si jich kup vic ...at mas do zasoby :o)

To je mi líto, muselo to hodně bolet :) Jakej druh ptáčka to byl??? Docela mě to zajímá!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru