Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj Svět

31. 01. 2003
0
0
1959
Autor
Benny

Týká se to většiny lidí, ale ne úplně všech..

Procházím ulicí. Všude ty hloupé obličeje
tupě někam jdou a upírají na mě své pohledy
klátí se dál a dál za svými ubohými cíli
a na nikoho neberou ohledy..
 
Jsou to jen pochodující loutky moderní doby
kráčí poslušně v řadách a smějí se mi tiše
za to, že jsem jiný, že nemám módní oblečení
že se mi z tohoto světa špatně dýše.
 
Móda, styl a "být in" - to je ona nemoc
je to ten naprosto nejzhoubnější tyf 
který nakazí slabého člověka a zdeptá ho
až se z něj stane moderní primitiv.
 
Všechno si je tak podobné. Všechno tak stejné
ztrácím se v tomhle světě- je to jako ve snu
topím se v té slizké totožnosti stále hlouběji
a čekám až na samotné dno klesnu.
 
Na tomhle světě není místo kde bych se radoval
pouze v mé hlavě je krásný svět-můj svatý chrám
ale tady na téhle planetě hnusu a odpornosti
nežiju - pouze umírám..
 
Vězte že nenávidím to tu. Nenávidím i vás.
Všechno je tady jako z nějaké noční můry
nechte mě všichni na pokoji a odejděte
i ten váš Bůh co se mi jen směje shůry.
 

Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

kdyby to nebyla emnice, bych navrhovala x.... tak to jen nechám bez komentáře... obrázek si každý udělejte sám....

LH
12. 03. 2003
Dát tip
No, popravdě - díky Bohu -nevím jak "chutná" rakovina, ale každý člověk má nějaké problémy, Někdo rakovinu, jinému chybí oko, či sluch, nebo řeč. Někdo nemá půlku krčního obratle, zkrátka každý, něco, jen něco se dá líp skrýt, ale můj názor je, že lepší žít s nemocí a "šťastně" myslím s přáteli a s lidmi, kterým stojíš za pozornost, než být "zdravý" a být sám... Tak asi tolik, nevím jak moc to je k věci, aie jen odpovídám...

Benny
05. 03. 2003
Dát tip
Jak by se ti žilo s rakovinou? Tu si člověk "sám" pro radost neudělá.. Tu člověk má a kdo se jí zbaví je určitě šťastnej, ale to není můj případ..

LH
02. 02. 2003
Dát tip
Ta báseň je až moc pravdivá, ale nemuselo by to tak být, kdyby začal každý u sebe...jen chtít!!! Musím souhlasit s Wolandem, že některé rýmy jsou vážně zvláštní, ale to nechci rozebírat, protože každý cítíme jinak. Potom chci říct něco ke kritice nin, " svět je takovej, jakej si ho uděláme, tohle se mě fakt netýká" - no a to je právě to, co se tady na tom světě hnusí mě!!! Každý si hrabe na svém písečku a pokud má někdo jiný problémy, to se nás netýká. Na druhou stranu je pravda, že svět je takovej, jakej si ho sami uděláme!!! Mě se zdál tenhle svět taky hnusnej, ale bylo to tím, že jsem svůj život žila jen proto, že jsem zkrátka žila. Pak jsem si řekla, že to zkusím jinak, že když už tu jsem, tak se nebudu jen litovat v tom, co se mi nedaří, nebo co mi nevyhovuje, ale že si ho zkusím udělat hezkej - sama pro sebe, kvůli sobě. Pak přišli i lidi, kteří mi pomáhají dělat ho hezčí, ale ten první krok musí udělat každý sám...

Schwalbe
31. 01. 2003
Dát tip
Myšlenka dobrá, ovšem ten konec to pokazil.

Woland
31. 01. 2003
Dát tip
Zase jeden, co se tak zbytecne rozplyva nad svou jinosti... :-) K technice - ty rymy jsou slabe. Tyf, dyse, shury - do dekadentni basne jsou to silene pateticka slova, prasti to do oci svoji umelosti...

nin
31. 01. 2003
Dát tip
viz Woland svět je takovej, jakej si ho uděláme tohle se mě fakt netýká

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru