Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je mnoho blbů...

30. 01. 2003
9
0
1852

Trochu jinak podaný rozhovor dvou chlapíků „meditujících“ v útulné hospůdce malebného městečka

Rozpuštěný opilec se omotal okolo zdi kostela,

aby se lépe propil skrze všechna ta staletí.

Horké směšné rty do něj vypálily studené polibky

s příchutí věčného kříže prachu prázdnoty.

Rozbřesk mu podpatky pošmatlal zarudlou tvář,

do poloplné láhve zavítalo střízlivé svítání

a do zpuchřelých buněk vystřelilo omletou otázku:

„Proč?“

Tu se madam intuice probrala z agónie,

takže  teď už svůj důvod zná…

je mnoho blbů i na mnoha krásných místech.


alim
26. 03. 2003
Dát tip
alkohol je mrska..a nema vubec zadnou inteligenci.. libi.-))

Hauský
23. 02. 2003
Dát tip
mari tak tohle se ti povedlo...trfný a dost se mi to líbí...úplně ho vidím omotanýho kolem staletí:o)))))) ***!

Rowenna
10. 02. 2003
Dát tip
:-))))

jeanne, znám i mnoho inteligentů, kteří se často chovají jako blbové :-))

Jeanne
02. 02. 2003
Dát tip
*t jo holt blbové být musí, jinak by se ti více inteligentní nemohli za více inteligetní považovat ..hihi

díky katugiro, ti "blbové"? - viděl jsem jednou v el pasu skákat nahýho chlápka do kaktusu. když vylez, zeptal jsem se ho proč to dělá. a on odpověděl: "to byl jenom takovej nápad." :-))

Mario - To máš pravdu. Když se lidí zeptáš proč to udělali, tak nedokážou odpovědět, ale přitom pravda je tak prostá - "Prostě se jim to zdálo jako dobrej nápad." :-)

Josefk
31. 01. 2003
Dát tip
pěkně jste si popo... opilci často filozofujou .-) dobrý!

tanganika
31. 01. 2003
Dát tip
t***

ALoDIRuK
31. 01. 2003
Dát tip
až na tu pointu...skvěle obrazné*

katugiro
31. 01. 2003
Dát tip
vlastně nevím, proč jsou tam ti "blbové", ale líbí se... :)

cool_23
30. 01. 2003
Dát tip
Jak by mohla vypadat báseň z pohledu toho opilce? Je i mnoho inteligentů na mnoha jim nevhodných místech!

jistě, že je i mnoho inteligentů na nevhodných místech. byl to jeho individuální důvod, což nebrání jinému, aby jeho důvodem byl právě takový inteligent na takovém nevhodném místě.

cool_23
30. 01. 2003
Dát tip
nene, myěleno jinak, kdy se na někoho díváme jako na blba - ve chvíli, kdy nám takovým připadne, nemusíme to o něm vědět, nemusí takovým být - mohl být inteligentem.

ale v tom nebyl ani náznak toho, na jakém stupni duševního vývoje dotyčný byl. jeho důvodem prostě bylo to,co je uvedeno na konci. on sám mě připadal dostatečně vyvinutý, ale mám já vůbec právo to soudit?

cool_23
30. 01. 2003
Dát tip
Hmm. To hraničí s filosofií!;) Řekněme, že každý z nás má právo si udělat svůj obrázek. Oki!*

a kromě toho máme i právo na vlastní názor :-))) no není to krásá ten život

cool_23
30. 01. 2003
Dát tip
joooo :-))) cool

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru